Басы » Бала бақша » Не дәмді? ертегісі

Не дәмді? ертегісі

azzАтырау облысы

Қызылқоға ауданы

Жасқайрат ауылы

Құмарова Азат

«Өрімтал» балабақшасының тәрбиешісі

№31 технологиялық карта

Білім беру саласы:   Қатынас

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:Тіл дамыту

Тақырыбы: «Не дәмді?»ертегісі

 Мақсаты:а)Ненің дәмді екенін ажыратуға,дәмнің айырмашылығын, пішінін айта білуге үйрету.

Ә)Асты қадірлеуге,қастерлеуге тәрбиелеу.

Б)кейіпкерлердің өз ара сөйлесуін көркем түрде қолдану арқылы ертегінің ішкі сырын,айтылу керек ой түйсігін,мән-мағынасын бұзбай, байланыстыра баяндай білуге  үйретуді дамыту.

Сөздік жұмыс:жұлдызқұрт

Қолданылатын көрнекі құралдар:алма жемісі,тіл амытудәптері,қоржында көкеністер мен жемістердің муляждары.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Амандасу.Алма салынған себетті көрсету. Балалар қуанышты сезімде болады.
Ұйымдастырушылық-ізденістік Ғажайып сәт:Алманы барлық бала иіскеп көреді.

-Алма сендерге ұнады ма?

-Ал мұнда алманы жұлдызқұрт жақсы көреді екен.Бәріміз дәптерді ашамыз.

Дәптермен жұмыс: «Жұлдызқұрттарға алманың дәніне жетуге көмектесейік!»тапсырмасын орындату.

-Балалар,бізге алма жеген ұнайды екен,жұлдызқұртқада ұнайды екен.

-Ал енді мен сендерге «Не дәмді?»ертегісін оқып беремін.

Ертегі оқылады:

Бір басқосқанда  құстармен хайуанаттарнендей тамақтың дәмді екенін талқылапты.Сонда тауық:

Ең дәмді тамақ-тары,-депті қыт-қыттап.

-Тапқан екенсің дәмді тамақты!

Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-дейді Ит абалап.

-Бәріңде білмейсің.Күтірлетіп жейтін сәбізден артық ештеңе жоқ,-дейді қоян,екі құлағын тікірейтіп.

-Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді!-деп,ешкі маңырапты.

-Шіркін,қою сүтті айтсаңшы!,-деп мысық тамсанады.

Сөйтіп,әркім өзі сүйетін тағамды мақтап,қызыл кеңірдек болысып,бәтуаға келе алмай,тарасыпты.

-Ал,балалар ертегіден нені түсіндіңдер?

-Балалар,өз үйлеріңде аналарың немесе әкелерің және өзің нені жақсы көресіңдер?

-Көрдіңдер ме?Әр адамдардың да өз сүйікті тағамдары бар.Қандайда тамақ болсын,жиркеніп жеуге болмайды.Астың бәрі дәмді де тәтті.

-Балалар,бір үзім нан жерге түсіп кетсе немесе қиқымы шашылса,не істейміз?

«нан қиқымын шашпаңдар,

Жерде жатса баспаңдар»-деген өлең бар,еш уақытта асты басып кетуге болмайды.Нанды да ,асты да қадірлеуіміз керек.

Сергіту жаттығуы:

Алма баққа барайық,

Алма жинап алайық,

Ең үлкенін дәмдісін,

Әжемізге сыйлайық.

 

Дидактикалық ойын: «Бұл не?»

Мақсаты:Жемістер мен көкөністерді ажыратып, дәмінің айырмашылығын және пішінін айта білуге үйрету.

Ойынның шарты:баланың көзі жұмылады.Қоржынға салынған көкөністер мен жемістерді қолдарына алып,оның дәмі қандай болатынын және пішінін айтып, атын атау керек.

Балалар қызығушылықпен жасайды.

-Әрине,ұнайды.

Себебі:алма тәтті,дәмді жеміс.Алма ағашта өседі.Ол қызыл,сары кейде жасыл болып келеді.Алма дөңгелек болады.

 

 

Дәптердегі тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

 

Балалар мұқият тыңдап түсінігін айтуға тырысады.

 

-Құстар мен хаиуанаттар бірігіп отырған уақытта,әркім өзінің жақсы көретін тамағын мақтапты.Мысалы:тауық тарыны мақтапты.Ит өзінің сүйегін аңсапты.Ешкі шыбықтың қабығын,мысық қою сүтті аңсапты.Сөйтіп құстар мен хайуанаттар бір не дәмді деген сөзге келе алмапты.

 

 

 

 

Мысалы,Анам етті,әкем палауды,ал өзім бәліш жегенді ұнатамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Әрине қиқымы шашылса теріп аламыз.

 

 

 

 

Сергіту жаттығуын жасайды.

 

 

 

 

 

Ойынды балалар қызыға ойнайды.

Рефлексиялық -түзетушілік Ойында тапқан жемісімізді немесе көкөністі сипап сезу арқылы жылдам баяндап беру керек екенін айту. Балалар ұсынысты қабылдайды.

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі:жемістердің көкөністерден айырмашылығын жылдам айта білу;

Игереді:көкөністермен жемістерді ажыратуды;

Меңгереді:тез ойлап ,тез жауап беруді;

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *