Б) Дамытушылығы : Сүтқоректілер класының кейбір өкілдерінің ішкі және сыртқы құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушы ойын дамыту
Сабақ өту әдістері : Сұрақ жауап, СтО-ның әдіс тәсілдері
Сабақтың көрнекілігі : Плакаттар, Буклеттер, Суреттер
Пәнаралық байланыс: География, Биология, Анатомия
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2 Үй тапсырмасын сұрау
Сәйкестік тесті
1. Микология 1. Жануар
2.Бриология 2. Балық
3.Лейхенология 3.Саңырауқұлақ
4.Гельментология 4. Мүк
5.Зоология 5. Қына
6. Ихтиология 6: Құрттар
(1-3,2-4,3-5,4-6,5-1,6-2)
Жаңа сабақ Топ оқушыларына мәтін тарату
Сынып оқушыларын 4 топқа бөлу
1-топ Сүтқоректілер класына сипаттама
2-топ Сүтқоректілердің ішкі құрылысы
3-топ Сүтқоректілердің сыртқы құрылысы
4-топ Сүтқоректілердің түрлері мен өкілдері
Әр топтан 1-оқушыдан шығып мәтінді мазмұндайды
Кім жылдам ойыны
Сүтқоректілердің қоректену жүйесіндегі мүшелерді ретімен жаз
Ауыз, өңеш, аш ішек, тік ішек, аналь тесігі, жұтқыншақ, тоқ ішек, қарын
Венн диаграммасымен жұмыс жүргізу
Сиыр | Ұқсастығы | Жылқы |
Жұп тұяқтыларМүйізі барСүт, айран,құрт
Мөңірейді Бұзау Үндістанда табынады Бауырқұртпен ауырады |
Терісі жұмсақТөрт аяқтыЕт
Дене құрылысы ұқсас |
Тақ тұяқтыларҚамбар атаМүйізі жоқ
Мінеді Қымыз Тайбурыл Құлын кісінейді |
3.Таста тамыр жоқ 3.Балықта қабақ жоқ
4.Тасбақада талақ жоқ 4.Жыланда аяқ жоқ
5.Аллада бауыр жоқ 5.Құста тіс жоқ
6.Аққуда сүт жоқ 6.Акулада торсылдақ жоқ
7, Жылқыда өт жоқ 7.Сиырда—————-жоқ
Аңыз әңгімелер мен жұмыс аңыз әңгімелер білім әлемінде
Неліктен атта өт жоқ, сиырда күрек тіс жоқ?
Жер әлемді жасап біткен соң құдай адамнан:—Қайсысын ұзақ жасайын жазды ма, қысты ма?- деп сұрайды. Адам оған :-Оны менің достарым ат пен өгізден сұра. Олар қалай десе солай болсын деп жауап береді. Құдай алдымен аттан сұрады.—Сен қалай болғанын қалар едің,қыстың ұзақ болғанын ба, жоқ қыстан гөрі жаздың ұзақ болғанын ба?—Мен жаздың ұзақ болғанын қалар едім,-деді ат,-әйтпесе қыста менің тұяқтарым қатты мұздап қалады.Құдай содан кейін өгізден сұрайды:-Сен не дейсің, саған қайсысын ұзартып, қайсысын қысқартқанын қолайлы?—Қысты ұзартқан дұрыс қой,- деді өгіз,-жаздың ыстығында менің мұрнымнан су тоқтаусыз ағады. Құдай дәл солай істеді,қысты ұзақ, жазды қысқа етті. Өгіздің жауабын естіп ашуланған ат оны дәл су-су болып тұратын тұмсықтан келіп бір тепті.Тепкенде де қатты тепті, алдыңғы тістерін қағып түсірді .Өгіз атты сүзіп, өт қабын жарып жіберді. Үлкендердің айтуынша содан бері атта өт жоқ. Сиырда алдыңғы күрек тіс жоқ
Аңыз әңгімен жұмыс жүргізіп болған соң оқушыларға сүтқоректілер класына топтастыру жұмысын ұсындым
Сутқоректілер класы |
т |
ү |
й |
е |
и | т |
к | е | р | і | к |
а | қ | а | ю |
Ұ | л | У |
3.Топырақ астында мекендейтін сүтқоректілерді ата?
4.Құрлықта мекендейтін сүтқоректілерді ата?
7.Оқушыларды бағалау
8.Үйге тапсырма беру Сүтқоректілер класы
9. Оқушылармен қоштасу