Ергалиева Гулжан
Сабақтың тақырыбы: Электромагниттік толқындардың энергиясы. Электромагниттік толқындардың қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: ЭМ-тік толқындарды сипаттайтын шамалар және оларды анықтау формулаларын қорыту. ЭМ-тік толқын қасиеттерін көрсету. Тақырыптың практикалық маңызын ұғындыру.
Түйінді идея: ЭМ-тік толқын энегиясының формулалары. ЭМ-тік толқындардың қасиеттері.
Күтілетін нәтиже: ЭМ-тік толқын энергиясын есептеу формулаларын оқып үйренеді, есеп шығару арқылы есте сақтайды. ЭМ-тік толқын қасиеттерін практикадағы қөріністері арқылы ұғынады.
Негізгі дереккоздер:1) Физика-11сынып (Ж-М.бағ. оқулық)
2) Физика-11сынып Электронды оқулық
3) Есептер жинағы. А.П.Рымкевич
4) МАН, деңгейлік курс материалдары, үлестірме материалдар
5) Интернет материалдары: «ғылым мен техника жаңалықтары,
практикадағы көріністері» туралы деректер
Сабақтың кезеңдері | Блум таксономиясы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер | Бағалау | Уақыты |
|
Білу | Сергіту-(жағымды психологиялық ахуал туғызу)
Үй тапсырмасы бойынша ПСМТ жүйесімен жауап беру ұсынылады. |
Сергітуге қатысады.3 топқа бөлініп орналасады.
Үй тапсырмасын ПСМТ жүйесімен айтып шығады, топтар бір-біріне толықтырулар жасайды, сұрақ қояды. |
«Жүректен жүрекке» жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал туғызу
Диалогтық оқыту сұрақ жауап ПСМТ жүйесі |
ОҮБ | 5мин.
5мин. |
|
Түсіну | Жаңа сабақ презентациясы бойынша қысқаша мәлімет. Оқушыларға топтық тапсырма беріледі.(Өмірмен байланыстыру ұсынылады) Әр топтан бір оқушыны «ыстық орындыққа» шақырып, тақырып түйіні сұралады. | Топтар өздеріне берілген тақырыпшалар бойынша дайындалып, келесі топқа барып түсіндіреді. Бір-біріне сұрақтар қояды. Әр топтан бір оқушы «ыстық орындыққа» келіп, тақырып түйінін айтады, өмірмен бай-п дәлелдейді. | Жаңа сабақ презентациясы.
АКТ Топтық жұмыс Сұрақ-жауап «Ыстық орындық»-Көшбасшылық |
ОҮБ | 10мин.
5мин. |
С Е Р Г І Т У | Әуен жібереді | Сергітуге қатысады | «Песня овца Долли» | 2мин.
|
||
|
Қолдану.
Талдау. Жинақтау.
|
Әр топқа «А», «В», «С», «Д» деңгейіндегі есептер беру.
Орындалуын бақылау Оқушылар жауабын тыңдау. Кері байланыс ұсыну. |
Топ оқушылары қабілетіне қарай тапсырманы таңдап алады. Талдап отырып, шығарады. Топтар өз тапсырмасы бойынша жауап береді. | «Деңгейлеп оқыту»- Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту 5W-сын тұрғ.ойлау «Соңғы 5минут»-талантты және дарынды бала. Рефлексия | ОҮБ | 12мин.
5мин. |
|
Бағалау | Бағалау парақтарын жинақтауды ұсыну. | БП-рын толықтырып, жинақтап тапсырады | ОҮБ | ОБ | 1мин. |
Үйге тапсырма:§3.4; §3.5.
Қосымша тапсырма: «Қазақстандағы байланыс құралдарынынң дамуы» «Теледидар» туралы презентация дайындау. Семантикалық карта жасақтау.
Бағалау