Басы » Кембридж бағдарламасы » Максвелл теориясының идеялары. Электромагниттік толқындар. Электромагниттік толқындарды шығару. Герц тәжірибелер

Максвелл теориясының идеялары. Электромагниттік толқындар. Электромагниттік толқындарды шығару. Герц тәжірибелер

Ергалиева Гулжан

Сабақтың тақырыбы: Максвелл теориясының идеялары. Электромагниттік толқындар. Электромагниттік толқындарды шығару. Герц тәжірибелері.

Сабақтың мақсаты: Максвелл теориясының мәнін ұғындыру арқылы оқушылардың ғылым-танымдық ой-өрістерін электромагниттік өріс теориясы тұрғысынан жетілдіру және дамыту.

Түйінді идея: Максвеллдің электромагниттік өріс теориясы.

Күтілетін нәтиже: Электромагниттік өріс, электромагниттік толқын туралы мағұлмат алады, тақырыпты өмірмен байланыстырып, ғылыми ой-танымдары молаяды. Максвелл теориясының мәнін ұғынады.

Негізгі дереккоздер:1)Оқулық-Ф-11 (ж-м.бағ.).

2)Интернет материалдары

3)Есептер жинағы 11сын(ж-м.бағ.)

4)Үлестірме материалдар (Деңг.тапс.жинағы)

5)Деңгейлік курс материалдары

Іс-әрекеттер:

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдер Уақыт
  1. Ұйымдастыру а) Сергіту

ә) Топқа бөлу

б) Бағалау парақтарын тарату

  5мин.
  1. «Миға шабуыл»-«Адамзат әлемді басқарады»-тақырыбынан суреттер көрсету (инт.тақтада)
АКТ  
  1. Топ оқушылары бірлесіп, суреттерге 5W-сұрақтары бойынша түсінік береді
Сын тұрғысынан ойлау 10мин.
  1. Оқушылар берген түсініктер негізінде жаңа сабақ тақырыбын айқындау. Топтық жұмыс. (Топтарға тақырыптарды бөліп беру, өз беттерімен оқып дайындалады, постерге түсіріп, қорғайды)
Қалай оқу керектігін үйрету 15мин.
С   Е   Р   Г   І   Т   У   1мин.
  1. Деңгейлік тапсырма. («А», «В», «С», «Д») (Үйлестірме материалдар)
Жас ерекшелікке сәйкес оқыту  

 

9мин.

  1. Қосымша тапсырма №3.3.1.

№3.3.2.

№3.3.3.

Талантты және дарынды балаларды оқыту
  1. Соңғы бес минут: «Ой-түйін»
Көшбасшылық  

 

5мин.

  1. Өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру.
ОҮБ
  1. Рефлексия «Менің бүгінгі сабақ турлы пікірім»

Үйге тапсырма

 

Үйге тапсырма: §3.1, 3.2, 3.3. Қосымша оқу: §3.4, 3.5.

Бағалау (ОҮБ)-Оқушы бағалау парағындағы критерийлер бойынша өзін-өзі бағалайды. Мұғалім жиынтық бағаны анықтайды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *