Басы » Информатика » Бағандар

Бағандар

guziАлматы облысы,Панфилов ауданы ,Елтінді батыр

атындағы орта мектебі «коммуналдық мемлекеттік мекемесінің» информатика пәнінің мұғалімі Тонерекова Гульзира Даулетканқызы

Сабақтың тақырыбы: Бағандар

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:  Оқушыларға беттерді бағандарға бөлуді үйрету,білімдерін одан ары жетілдіру

Дамытушылық: Қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау арқылы толық және нанымды жауап беруге дағдыландыру.

Тәрбиелілік: Еңбекті сүйе білуге, компьютермен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережелерін есте ұстауға, өз уақыттарын дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың өту барысы:
            І. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару.

Жағымы ахуал туғызу, шаттық шеңбер құрып атымызды атап  Мысалы: Айғаным-ақылды, Жоламан-жомарт- деген сияқты сөздермен балалардың көңіл күйін көтеріп, сабақты бастаймын. Оқушыларды мозайка әдісі арқылы 2 топқа бөліп аламын.

1 топ: Тізімдер

2 топ:Бағандар

Оқушылардың осы уақытқа дейінгі алған білімдерін сайыс ойын арқылы тексеру.

Сабақта қолданылатын ойын түрлері:

  1. «Өзіңді тексер»  аялдамасы (үй тапсырмасын тексеру).
  2. «Білгенге маржан» аялдамасы (өткен сабақтар бойынша қайталау сұрақтары)
  3. «Білімді мыңды жығар» аялдамасы (Жаңа сабақ).
  4. «Өзің орында»  аялдамасы .(Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі).
  5. «Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы (сергіту сәті).
  6.  «Кім көп біледі »Бекіту сұрақтары

ІІ. «Өзіңді тексер»  аялдамасы (үй тапсырмасын тексеру).

Нөмірленген және таңбаланған тізімдер құрап келу.

Ал балалар үй тапсырмасы бойынша қолдарыңа постер беремін. Постерге жазып, қорғап шығады.

  1. Тізімдер тобына :

Нөмерленгенген тізімге:

  1. Сабақ  кестесін құру.
  2. Оқушылар тізімін құру.
  3. Компьютермен жұмыс барысында қөзді шаршатпау үшін мына талаптарды орындау керек:
  4. Тест құру.
  1. 2. Бағандар тобына  

Маркерленген тізімге:

  • Кабинеттегі техника қауіпсіздігін сақтау әрекеттері
  • Азық –түліктің тізімін құру
  • Бейнелеу тәсілдері бойынша ақпарат түрлері:
  • Шайды демдеу алгоритмін құру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. «Білгенге маржан» аялдамасы (өткен сабақтар бойынша қайталау сұрақтары)

 Сәйкестендіру тесті:

  1. MS Word редакторын іске қосу жолы
А. MS Word-тың құралдар тақтасынан
  1. Нөмірленген және таңбаланған тізімдерді қай жерден құрамыз
Ә. Таңбаланған
  1. Бейнелеу тәсілдері бойынша ақпарат түрлері:
    • Сандық
    • Мәтіндік
    • Графикалық
    • Дыбыстық
    • Бейне
Б. Пуск – Все программы – Microsoft Office – Microsoft Word
 

В. В жауабы

 

Г. Маркерленген, нөмірленегн, және көп деңгейлі

Д. В жауабы
  1.  Мәтіндік процессорда тізімдердің неше түріне қол жеткізуге болады
Е. С жауабы
8.Тізімді аяқтау үшін қай пернені басамыз Backspace пернесін


IV.Мақсаты:
Оқушыларға баған дегеннің не екенін, бағанның түрлерін, баған түрлерін орнатуды үйрету.

  1. «Білімді мыңды жығар» аялдамасы (Жаңа сабақ). (8 минут)
    Балалар! Біз өткен сабақтарда Microsoft Office – 2007 пакеті құрамындағы Microsoft Word — мәтіндік редакторымен танысуды бастап, ол қандай программа, не үшін арналған, оны қалай қосамыз, оның терезесі құрылымымен, онда құжат құру және оны сақтау жолдарын үйрендік.

Ал балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Бағандар.

Бұл тақырыпта балалар біз бағандарға бөлуді үйренеміз. Ал қанеки жұмыс  дәптерімізді ашамыз.Тақырыпты жазып қоямыз. Көп бағанды мәтіндерді сирек болса да, кітаптар мен баспа құжаттарыннан кездестіреміз. Құжаттың абзацтары қысқа жолдан  болған жағдайда көп бағанды қолданған дұрыс.Мысалы: заттардың тізімінен немесе өлең мәтінінен тұратын жолдарды еске алайықМұндай құжаттардың оң жағы толтырылмай қаладыда артық шығын болады.Мұндай құжат естетикалық жағынан көріксіздеу болып көрінеді. MS Word-тың мүмкіндіктерін пайдаланып ,құжатты ықшамды етіп орналастыруға болады.

Мәтінді немесе оның бөліктерін бірнеше бағандарға орналастыру үшін : Разметка страницы (Бетбелгі) ге барып  Бетті белгілеу   Бағандар батырмасын яғни колонки батырмасын пайдаланамыз.

Бағандарға бөлудің 2 түрі бар:1 сі Алдын ала теріліп қойған мәтінді де бағандарға бөліп орналастыруға да,

2 сі алдымен мәтіннің бағандарға бөлінуін тағайындап алып, одан кейін бағандарға мәтін теруге де болады.

Әдетте бағандарға бөлерде беттің альбомдық теру бағытын таңдайды себебі көлденеңінен орналасқан параққа бөлінген мәтін көп сияды. Разметка страницы (Бетбелгі) режимінде Ориентация (Бағдарлау) батырмасын шерту арқылы қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрін таңдауға болады.Бағандар мөлшерін  бір –бірінен тәуелсіз Бетті белгілеу-Бағандар-Басқа бағандар бұйрығымен баптай аласыңдар. Мәтіннің дұрыс бөлінбеуіне әкелетін  кез келген әрекетті түзетуге тырысқаннан гөрі , одан Тез қол жеткізу тақтасы-Бас тарту бұйрығы көмегімен бас тартқан жөн.

Бағандарды анықтауға болатын ең үлкен мүмкіндік мәні 12 бағанға дейін бөлуге болады.

  1. «Өзің орында»  аялдамасы .(Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі).

А) деңгейі

Өлеңді теріп жазып, 2 бағанға бөліп жазыңыз.Екінші шумақты сары түске,бірінші шумақты жасыл түске бояңыз.


Ақ қанатты көбелек,

Көк қанатты көбелек,

Қызыл қанатты көбелек,

Бақшамызға келе кет.

Гүлдер ,гүлдер көктесін

Көбелектер көп келсін,

Ақ қанатты көбелек,

Бақшамыздан кетпесін көбелек-ау көбелек,

Бақшамызға келіп кет

В) деңгейі

Кез келген өзің білетін өлеңді тер. 12 бағанға орналастыр. Сурет кірістір.

«Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы (сергіту сәті). Оқушыларға бейне ролик арқылы билету.

VIІ. «Кім көп біледі »Бекіту сұрақтары:

Тест

1.Мыналардың қайсысын бірнеше бағанға орналастыруға болады: а) әңгіме  ә)өлең   б)баяндама

2 .Бағандарды  құрудың алғашқы кезеңдері :а) мәтінді теру ә)бағанды құру бұйрығын таңдау

б)  алдымен мәтінді теруге де, бағандарға бөлу бұйрығын да беруге болады

  1. Бағандарды анықтауға болатын ең үлкен мәні:

а) 10   ә) 12      б)3

4.Мәтінді бағанға бөлу үшін қандай бұйрық орындалады:

а)Бетті белгілеу –Бағандар  ә) Бетті белгілеу – Бас тарту  б) Бетті белгілеу – Тізім

  1. Бағандардың мөлшерін қалай баптауға болады:а) Бетті белгілеу- — Бағандар ә) Бетті белгілеу-Бағандар-Басқа тізімдер б) Бетті белгілеу-Бағандар-Басқа бағандар
  2. Мәтіннің бағандарға бөлінуінен бас тарту үшін :а) Бетті белгілеу-Бағандар бұйрығынада бір бағанды таңдау керек ә) Бетті белгілеу-Бағандар бұйрығынада екі бағанды таңдау керек б) Бетті белгілеу-Бағандар бұйрығынада үш бағанды таңдау керек

VIІІ. Бағалау. Сабаққа белсенді қатынасқан оқушылар білімін бағалау.(2 мин)

Екі топ бір-бірімізді түсті қағаз арқылы бағалаймыз. Кері байланыс (рефлекция). Не білемін. Не білдім. Не білгім келеді. Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді смайликтер арқылы білдіреміз.

Үйге тапсырма: Бағандар тақырыбын оқу.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *