Алматы облысы
Қаскелең қаласы, Қарасай ауданы
«Қ.Сәтбаев атындағы орта мектеп»КММ
Мұғалімнің аты жөні: Омарова Лаззат Амангельдиевна
Сабақтыңтақырыбы: | “Су- тіршілік көзі” | ||
Сабақтыңмақсаты: |
|
||
Сабақтыңтүрі
Типі Пәнаралықбайланыс |
Семинарсабақ
Кіріктірілген География |
||
Нәтиже | Жерастысуларытуралыұғымқалыптасады, химиялықфизикалыққасиеттерінажыратабіледі.Судыүнемдіпайдалануғатәрбиелеу “Судыңдасұрауыбар”. | ||
Қолданылатынәдістәсілдер | Топпенжұмыс.
Жеке жұмыс. Жұппенжұмыс.
|
||
Сабақтың
этаптары. |
Уақыты. | Мұғалімәрекеті | Оқушыәрекеті |
1Ұйымдастыру | 1мин | Амандасусабаққасәттіліктілеу, қалыптыахуалқалыптастыру | Амандасусабаққадаярлық |
2.Топқабөлу.
|
2 мин | Су тарауынөтуінебайланыстытопқабөлу
|
1.Балқаш
2.Ертіс 3.Каспий 4.Арал |
3.Миға шабуыл.
Тақырыпқабайланыстысұрақ.
4.Кітаппен жұмыс
5.Топпен жұмыс
|
5мин
2мин
4 мин
4 мин |
Жерастысуларыныңтабиғаттақандайкүйдекездеседі.
Жерастысуларықайжерлердекездеседі.
Жерастысуларыныңтиптері. 1.Жер астысуларысолжердіңорографиясына ,климатына ,таужыныстарыныңсипатынақарайәртүрлітиптіболады. 1.Жарықшақты 2.Жарықшақты –қат-қабатты 3.Қат-қабатты. Бейнекөрініс
|
1.30.01.2015жМақсатыментаныстыру.
Сұраққажауап
1.Литосферақабатында 2.Таужыныстарыныңарасындағықуыстарда 3.Кеуектерде 4.Жарықтарда.
1.Топ(Жарықшақтипті ) 2.Топ (Қат-қабаттипті)
4.Топ(Минералдысулар)
Топпен |
6.Физикалық химиялыққасиеті
7.Сабақты бекіту |
4мин
|
1.Түсі 2.Дәмі 3.Агрегаттық күйі
5.Қайнау температурасы.
Заттардыңерігіштігініңсипаттамасы. Бейнекөрініс
Еритінжәнеерімейтіннегіздердіқасиеттерінетәжірибе
“Сөзжұмбақ” |
1.Түссіз 2.Жоқ 3.Қатты сұйық 4.00С
1.Жай заттарменреакцияғатүсуі.
1.Қант
1.Қатты заттардыңерігіштігіқандайзаттарғатәуелді. 2.Орал өзеніарқылықайқалағажүктасымалдайды. 3.Белсенді металдарғасуқосылунәтижесіндепайдаболатынқосылыс.
5.Суэлектр тоғынқалайөткізеді. 6.Еріген заттардантазарған су 7.Қыздырғанда суменәрекеттеседі. |
Сабақтықорыту | 2 мин | ||
Сабақтыбағалау |
Жиынтықбағалау | Әртоптыбағалау | |
Рефлексия | 3 мин | Эссе | Сабаққабайланысты |
Үйгетапсырма |