Басы » Кембридж бағдарламасы » Шығармадағы тарихи шындық

Шығармадағы тарихи шындық

Отырар ауданы

Қ. Мұңайтпасов мектебі

Жүсіпәлиева Сәуле

 

Сабақ өтілетін уақыты:  29.01.2015ж        8- сыныптағы әдебиет  пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Шығармадағы тарихи шындық
Сабақтың мақсаты: Хикаят бойынша алған білімдерін қорыту, жинақтау, кейіпкерлердің өмірдегі шынайы бейнесін таныту.Кейіпкерлерінің іс-әрекеттері арқылы сол заманның саяси құпиясын таныту;
   Сабақтан күтілетін нәтиже: Оқушылар шығарманың сюжетін біледі, кейіпкерлер келбетін ашады, тарихи шындықты біледі
Сабақтың көрнекілігі: Электронды оқулық, , Эйлер кестесі,концептуалдық кесте, жіп, стикер
Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер: топтық, жұптық жұмыс, ,  «Өрмекшінің торы», сто
Сабақ  барысы:
Кіріспе Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
5 мин

 

 

 

 

 

 

7 мин

Сәлемдесу арқылы көңіл- күйлерін сұрау,жағымды атмосфера қалыптастыру.

Психологиялық дайындық:

«Мен үшін  тарих»

Топтарға бөлу  Топ  басшысына бағалау парағын тарату,   Бағалау критерийімен таныстыру

Үй тапсырмасын пысықтау    «Өрмекшінің торы» стратегиясы бойынша

Мұғаліммен сәлемдеседі

Оқушылар шеңбер жасап айнала тұрады. Оқушыларға: Мен үшін тарих …. деген ортақ ой ұсынылады ұсынылады. Әр оқушы өз ойын айтып, бір- бірімен қол ұстасады.

Оқушылар топқа бөлініп, бірігіп отырады  Көшбасшы сайлап, бағалау критерийлерімен танысады

 

Оқушылар шеңбер жасап тұрып, жіпті бір – біріне беру арқылы үйге берілген сабақтың түйінді жерлерін айтып шығады

Негіз

гі бөлім

10 мин

 

3мин

 

5 мин

Жұптық, топтық жұмыс үшін

 

тапсырмалар   бөлініп   беріледі

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Бүркіттің өмірі»

Дебат

«Егер сен Бақтығұлдың

орнында  болсаң, не істер

едің?»

 

       Әр топ өзіне берілген тапсырмамен жұмыс жасайды .                     Топтан бір оқушы шығып келесі екі топқа түсіндіреді                                  І топ. «А» тобы   Концептуалдық есте

ІІ топ.  «Б» тобы Эйлер сызбасы

ІІІ топ. «В» тобы  Кімнің сөзі?

 

 

 

 

 

Оқушылар бейнесюжет көру арқылы қыран бүркіт туралы қызықты мәліметті біледі, бүгінгі сабақпен ұштастыра отырып ой қорытады

Оқушылар ойласа отырып, Бақтығұл әрекетін дұрыс немесе бұрыс деп өз көзқарастарын қорғайды

 

Қоры

тынды

10 мин

 

5 мин

Семантикалық кесте таратылады

Кері рефлексия

«Тілек ағашы»

Мадақтау арқылы, топ басшылардың бағалауы арқылы формативті және жиынтық баға

Үйге тапсырма:  «Аталар салған із»  эссе жазу

 

Оқушылар семантикалық кестені толтырады Дұрыс жауабы интерактивті тақтадан  көрінеді

Кері байланыс жүреді.

Оқушылар сабақтан алған әсерін стикерге жазып, тілек ағашына іледі

Бағалау жүреді

Күнделікпен жұмыс

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *