Есқали Гүлсім Сабырқызы география пәнінің мұғалімі
Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы
Қоскөл ауылы, Қоскөл ЖОББМ
Тақырыбы |
|
Сыныбы: 9 | ||||||||||||
Мақсаты | Қазақстанның жеңіл өнеркәсіп салалары туралы білім беру | |||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Жеңіл өнеркәсіп құрамына кіретін өнеркәсіп салаларымен танысадыЖеңіл өнеркәсіп саласындағы мамандықтар туралы біледіӨзара ұйымшылдық, топтасып жұмыс істеу дағдылары дамиды | |||||||||||||
Сабақтың формасы | Топтық, жұптық, жеке | |||||||||||||
Сабақтың әдісі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, АКТ | |||||||||||||
Ресурстар | ҚР экономикалық картасы, Атлас 9 – сынып | |||||||||||||
Сабақтың бөлімдері | Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушының іс — әрекеті | Бағалау | |||||||||||
Кіріпе бөлімҮй тапсырма
сын тексеру |
Оқушылармен амандасады. Топқа бөледі.Лездемелік сұрақтар арқылы:
Тамақ өнеркәсібі салалары Ет өнеркәсібі Ұн тарту – жарма өнеркәсібі Қант өнеркәсібі Сүт өнісмдері өнеркәсібі Балық өнеркәсібі Қазақстандағы тамақ индустриясының қосымша салалары |
Мұғаліммен амандасадыҮй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді. | ||||||||||||
Тұсаукесер
Негізгі бөлім
Қорытынды бөлім
|
Жаңа білімді меңгерту:
Өрнектеп, сәндеп, Тiгiстерiн бүгетiн. Солпысын жөндеп, Кiм көйлек тiгедi? (Тiгiншi)
Қалпағы ақ қарасаң, Дәрiгер емес, бiрақ ол. Дәм мәзiрiн қаласаң, Алға ұсынып тұрады ол. (Аспаз)
Құрып қойып өрмегiн, Ұршықтарын ойнатып. Сәндi мата өрнегiн, Жасайтын кiм жайнатып? (Тоқымашы)
Ұзын-ұзын жолдар бар, Үйрек қонар көлдер бар. Ат үстiнде шокиып, Отыратын күндер бар. (Өрмек тоқушы) Оның тiккен бұйымы, Аяғыңды қаптайды, Шыға қалса жұлымы, Әдемiлеп баптайды. (Етiкшi) Ендеше, балалар жұмбақтың шешуіндегі мамандықтар өнеркәсіптің қандай салаларында жұмыс істейді.
Жеңіл өнеркәсіп халықтың жеке сұранысын қанағаттандыраты өнім түрлерін шығарады. Жеңіл өнеркәсіп құрылымы
2.Топтық жұмыс: 1 — топ: Тоқыма өнеркәсібі. 2 — топ: Мақта – мата өнеркәсібі. 3 – топ: Былғары, тері илеу, аяқ киім өнеркәсібі.
Тамақ өнеркәсібі саласындағы мамандықтарға: кондитер, инженер — технолог, технолог мамандықтары жатады. Технолог мамандығы үлкен жауапкершілікті талап етеді. Ол шикізатты қабылдап алудан бастап, орап дүкенге жібергенге дейінгі жұмыстарға жауап береді. Технолог жан — жақты білімді болу керек. Макарон өнімдерін өндіретін технолог кондитерлік фабрикаларда, наубайханаларда, зауыттарда жұмыс істейді. Семантикалық карта беріледі
|
Оқушылар жұмбақтың шешуін табады
Дәптермен жұмыс жүргізеді
Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша постер жасап қорғайды.
Эссе жазады (жеке жұмыс)
Әр топ өздеріне берілген семантикалық картаны толтырады
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы
|
|||||||||||
Үйге |
|
|||||||||||||
Кері байланыс: оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, мұғалімге қояр сауалдарын стикерге жазады |
Өсімдік шаруашылығы
Елімізідің ауылшаруашылық өндірісінің салалық құрылымында өсімдік шаруашылығы басым, оның үлесіне ауылшаруашылық өнімдерінің 50,7% тиесілі. Ауыл ш-ң басты міндеттерінің бірі – топырақтың құнарлылығын арттыру. Жарық пен жылудың, ылғао мен минералды қоректердің, топырақ құрамының бір – біріне қатынасы ауылшаруашылық дақылдарының түсімін арттырады.
Елімізідң егістікке жарамды жерінің географиясы алуан түрлі. Жалпы егістік жерлер солтүстік, солтүстік-батыс, шығыс аймақтарды және оңтүстікте тау етектеріндегі игерілген аумақты алып жатыр. Ондағы ауыл шаруашылығына жарамды жердің 24 млн га-сын егістік (10,8%), 5 млн га-сын (2,2%) шабындық, 189 млн га-сын (85%) жайылым құрайды.
Өсімдік шаруашылығы мәдени дақылдар түріне қарай
дәнді техникалық жемшөптік бау – бақша
Қазіргі кездегі ауылшаруашылық дақылдарының егіс құрылымы 893,7 мың га-ны құрап, оның 77,5%-ы дәнді – дақылдарға, 11,9%-ы малазықтық дақылдарға, 8,9%-ы техникалық дақылдарға, 1,7%-картоп, көкөніс және бақша дақылдарына тиесілі болды.