«К.Әзірбаев атындағы ОМ» КММ Нуркенова Балжан Оразтаевна
Тақырып | «Информатиканы оқытуда цифрлық бiлiм бepy ресурстарын қoлдaнy» HTML – бағдарламасы. |
Сілтеме | МАН, Информатика 10сынып оқулығы |
Жалпы мақсаты | Oқытy мeн цифрлық бiлiм бepy ресурстарын қoлдaнy apқылы бiлiм aлyшылapдың тeopиялық жәнe кәciби құзыpeттiлiгiн apттыpy. |
Күтілетін нәтиже | Бiлiм aлyшылap цифрлық білім беру ресурстарының мүмкiндiктepiн үйpeнeдi, aқпapaттық мәдeниeті қaлыптacaды.
1.Информатиканы оқыту мен оқуда цифрлық білім беру ресурстарының тиімділігін түсінеді. 2.Цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың тиімді жолдарын меңгереді. 3.Білім алу тәжірибесіне цифрлық білім беру ресурстарын енгізедің мәнін түсінеді. 5.Ғаламтор материалдарын пайдалана отырып, қосымша білім алуларына ықпал етеді.
|
Ресурстар | Маркер, электрондық оқулық, электронды тақта, флипчарт, стикерлер, интернет, компьютер |
Өту барысы | |||
Өтілу кезеңдері | Уақыты | Коучтің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Психологиялық ахуал орнату | 1 мин | Қатысушылармен амандасып сәтті күн тілеп, стол бетінде жатқан суреттерден бір-бір сурет алуларын сұраймын. | Әр қатысушы столдан бір сурет алады. |
Топқа бөлу | 2мин | Алған суреттердегі компьютер құрылғыларының түріне қарай топқа бөлу және өз тобының атына қарай сол құрылғы туралы айтады. | Алған суреттегі компьютер құрылғыларының түріне қарай топқа бөлінеді және әр топтан бір адам сол құрылғының мәні мен қызметі жайлы айтады |
Миға шабуыл | 5мин | «HTML-дегі тегтер мен атрибуттар»
тақырыбына байланысты слайд көрсетемін
|
Тыңдаушылар зейін қойып HTML дің тегтері мен атрибуттармен танысады. |
3мин | Осы слайд бойынша электрондық оқулықтан HTML ге байланысты бейне материалдарды көрсетемін | Қатысушы мұғалімдер бейне материалды тамашалайды. | |
Ой түрткі | 5мин
|
Қатысушыларға көріп тамашалаған материалдар бойынша тапсырмалар мен тест орындатамын. | Әр топ берілген тапсырмаларды және тестті орындайды. |
2мин | Орындалған тапсырмаларды топтар бірін-бірі тексертіп, бағалатамын. | Топтар бірін-бірі бағалайды.
«3»-өте жақсы «2»-жақсы «1»-қанағаттанарлық |
|
Сергіту тренингі | 3мин | «Жануарлар» қатысушыларға жануарлардың аты жазылған текшелер таратып беремін. Атаулар екі текшеде қайталанады. Берілген жануарлардың сойлепей қиымылдарын жасап серіктерін тапқызу. | Әрқайсысы өзіне түскен жануарға байланысты дыбыссыз қимылын жасап, іс -қимылға қарай серіктерін табады. |
Практикалық жұмыс
|
15 мин | Әр топқа Web жасауға интернеттен You toob тан сабақ қарап, тапсырманы компьютерде орындау | Берілген тапсырманы компьютерде жұптасып орындайды. |
Постер қорғау | 6 мин | Топ мүшелері информатика сабағында цифрлық ресурстарды пайдаланудың тиімділігі туралы постер дайындап қорғауды тапсырамын. | Әр топ тақырыпқа байланысты постерларын қорғап шығады |
Рефлекция | 3мин | «Чемодан, еттартқыш, себет» | Стикерге сабаққа байланысты ойларын жазып жабыстырады. |