Басы » Кембридж бағдарламасы » Мағжан Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы /презентация/

Мағжан Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы /презентация/

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Мазах Мақтагүл        9А сыныбы

19 оқушы

Ақмола облысы

Зеренді ауданы

Шағалалы орта мектебі

ІІІ тоқсан
Сабақтың атауы Мағжан Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы
Сілтеме Қазақ әдебитеі мен хрестоматиясы. 9 сынып. Алматы «Мектеп» 2009 Т.Ақшолақов, Т.Жұмажанова. Слайдтар.  Суреттер. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Жалпы мақсаты

 

  Мақсаты:  бірлескен жұмыс негізінде Мағжан Жұмабаевтің өмірі мен шығармашылығын өз бетімен меңгеру; берілген тапсырмаларды бір — бірімен ынтымақтастықта орындау, өзгеге қарап өзін — өзі реттей білуге үйрену, сыни ойлауға дағдылану.
  Күтілетін нәтиже
  1. Ұйымшыл болуға үйренеді;
  2. Мұғаліммен, сыныптастарымен қарым-қатынас жасайды;
  3. Логикалық ойлау қабілеті артады;
  4. Жүйелі ойлауға үйренеді;
  5. Оқушылардың өзіне деген сенімі артады;
  6. Бі лім-білік дағдылары қалыптасады;
  7. Өз бетінше жұмыс жасауға мүмкіндік алады.
  8. Ынталанады
  9. Сабақ бойынша логикалық қорытынды жасайды.
 

Түйінді  идеялар

 Арыстандай айбатты,

Жолбарыстай қайтартты.

Қырандай күшті қанатты,

Мен жастарға сенемін!

 

Сабақтың түрі: жаңа білімді игерту сабағы.

Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, баяндау.

Сабақтың барысы: 

І. Ұйымдастыру кезеңі.

 Амандасу. Оқушыларды түгендеп, сабаққа бейімдеу.

ІІ. Оқушыларды топқа бөлемін. Тәсілі:  оқушылар ақын-жазушылардың шығармалары жазылған парақшаларды алады. Бір жазушының шығармасын алғандар бір топ болады.  Сол бойынша топқа бөлінеді.

І топ: Б. Майлин шығармалары бойынша бөлінеді:

«Кедей теңдігі»

«Шұғаның белгісі»

«Даудың басы – Дайрабайдың көк сиыры»

«Раушан — коммунист»

ІІ топ: С.Сейфуллин шығармалары бойынша бөлінеді:

«Тар жол — тайғақ кешу»

«Аққудың айырылуы»

«Көкшетау»

«Ақсақ киік»

ІІІ топ:С.Мұқанов  шығармалары бойынша бөлінеді:

«Мөлдір махаббат»

«Ботагөз»

«Аққан жұлдыз»

«Өмір мектебі»

«Балуан Шолақ»

ІІІ. Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Әнді сүсең, менше сүй – деген екен Абай атамыз, ендеше, балалар, барлығымыз бірге «Көзімнің қарасы» әнін бірге шырқайық.

ІҮ. Үй жұмысын тексеру: І топ: «1917-1956 жылдардағы қазақ әдебиеті»

ІІ топ: 1917-1956 жылдардағы ақын жазушылар

ІІІ топ: «Әдебиет – өмір айнасы»

Үш топқа ортақ сұрақ: Қазақ әдебиеті 1950 жылдары кәсіби әдебиет ретінде әлемдік мәдениет деңгейінде қалыптасып, үлкен даму жолынан өтті. Алайда өзінің ұлттық мүмкіндіктерін қоғамдық-саяси себептерге байланысты толық аша алмады. Неліктен?

Ү. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

Берілген уақыт ішінде оқушылар топтық жұмыс жасап, өз жұмыстарын қорғайды.

І топ –  Мағжан —  ақынның ақыны

ІІ топ – Туған жер

ІІІ топ – Бәрінен де маған, сәулем, сен сұлу

 

 

Топтық жұмысты қорғаған соң, топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. Бағалау кретериі ұсынылады.

 

 


ҮІІ. Сабақты қорытындылау. Шығармашылық жқмыс ұсынылады.

  1. « Мағжан және мен сүйетін — туған жер»
  2. «Кіршіксіз таза махаббат кімде болу керек?»

ҮІІІ.Бағалау. Топ басшыларына топ мүшелерін бағалатамын.

ІХ. Сабақты бекіту.

Х. Рефлекция:  Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің мен не үйренгендерін стикерге жаздырамын.

ХІ. Үйге тапсырма: 248-261 бет

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Маған  бүгінгі сабақта ……………………………………………  ұнады.

Маған бүгінгі сабақта  …………………………………………….. ұнады.

Менің ұсынысым:  …………………………………………………………..

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Маған  бүгінгі сабақта ……………………………………………  ұнады.

Маған бүгінгі сабақта  …………………………………………….. ұнады.

Менің ұсынысым:  …………………………………………………………..

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Маған  бүгінгі сабақта ……………………………………………  ұнады.

Маған бүгінгі сабақта  …………………………………………….. ұнады.

Менің ұсынысым:  …………………………………………………………..

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Маған  бүгінгі сабақта ……………………………………………  ұнады.

Маған бүгінгі сабақта  …………………………………………….. ұнады.

Менің ұсынысым:  …………………………………………………………..

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Маған  бүгінгі сабақта ……………………………………………  ұнады.

Маған бүгінгі сабақта  …………………………………………….. ұнады.

Менің ұсынысым:  …………………………………………………………..

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *