Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Мазах Мақтагүл | 9А сыныбы
19 оқушы |
Ақмола облысы
Зеренді ауданы Шағалалы орта мектебі |
|
ІІІ тоқсан | ||||
Сабақтың атауы | Мағжан Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы | |||
Сілтеме | Қазақ әдебитеі мен хрестоматиясы. 9 сынып. Алматы «Мектеп» 2009 Т.Ақшолақов, Т.Жұмажанова. Слайдтар. Суреттер. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. | |||
Жалпы мақсаты
|
Мақсаты: бірлескен жұмыс негізінде Мағжан Жұмабаевтің өмірі мен шығармашылығын өз бетімен меңгеру; берілген тапсырмаларды бір — бірімен ынтымақтастықта орындау, өзгеге қарап өзін — өзі реттей білуге үйрену, сыни ойлауға дағдылану. | |||
Күтілетін нәтиже |
|
|||
Түйінді идеялар |
Арыстандай айбатты,
Жолбарыстай қайтартты. Қырандай күшті қанатты, Мен жастарға сенемін! |
|||
Сабақтың түрі: жаңа білімді игерту сабағы.
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, баяндау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу. Оқушыларды түгендеп, сабаққа бейімдеу.
ІІ. Оқушыларды топқа бөлемін. Тәсілі: оқушылар ақын-жазушылардың шығармалары жазылған парақшаларды алады. Бір жазушының шығармасын алғандар бір топ болады. Сол бойынша топқа бөлінеді.
І топ: Б. Майлин шығармалары бойынша бөлінеді:
«Кедей теңдігі»
«Шұғаның белгісі»
«Даудың басы – Дайрабайдың көк сиыры»
«Раушан — коммунист»
ІІ топ: С.Сейфуллин шығармалары бойынша бөлінеді:
«Тар жол — тайғақ кешу»
«Аққудың айырылуы»
«Көкшетау»
«Ақсақ киік»
ІІІ топ:С.Мұқанов шығармалары бойынша бөлінеді:
«Мөлдір махаббат»
«Ботагөз»
«Аққан жұлдыз»
«Өмір мектебі»
«Балуан Шолақ»
ІІІ. Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Әнді сүсең, менше сүй – деген екен Абай атамыз, ендеше, балалар, барлығымыз бірге «Көзімнің қарасы» әнін бірге шырқайық.
ІҮ. Үй жұмысын тексеру: І топ: «1917-1956 жылдардағы қазақ әдебиеті»
ІІ топ: 1917-1956 жылдардағы ақын жазушылар
ІІІ топ: «Әдебиет – өмір айнасы»
Үш топқа ортақ сұрақ: Қазақ әдебиеті 1950 жылдары кәсіби әдебиет ретінде әлемдік мәдениет деңгейінде қалыптасып, үлкен даму жолынан өтті. Алайда өзінің ұлттық мүмкіндіктерін қоғамдық-саяси себептерге байланысты толық аша алмады. Неліктен?
Ү. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
Берілген уақыт ішінде оқушылар топтық жұмыс жасап, өз жұмыстарын қорғайды.
І топ – Мағжан — ақынның ақыны
ІІ топ – Туған жер
ІІІ топ – Бәрінен де маған, сәулем, сен сұлу
Топтық жұмысты қорғаған соң, топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. Бағалау кретериі ұсынылады.
ҮІІ. Сабақты қорытындылау. Шығармашылық жқмыс ұсынылады.
- « Мағжан және мен сүйетін — туған жер»
- «Кіршіксіз таза махаббат кімде болу керек?»
ҮІІІ.Бағалау. Топ басшыларына топ мүшелерін бағалатамын.
ІХ. Сабақты бекіту.
Х. Рефлекция: Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің мен не үйренгендерін стикерге жаздырамын.
ХІ. Үйге тапсырма: 248-261 бет
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………… ұнады.
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………….. ұнады.
Менің ұсынысым: …………………………………………………………..
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………… ұнады.
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………….. ұнады.
Менің ұсынысым: …………………………………………………………..
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………… ұнады.
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………….. ұнады.
Менің ұсынысым: …………………………………………………………..
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………… ұнады.
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………….. ұнады.
Менің ұсынысым: …………………………………………………………..
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………… ұнады.
Маған бүгінгі сабақта …………………………………………….. ұнады.
Менің ұсынысым: …………………………………………………………..