Нұргүл Шайхиева
Сабақ № 41-42 : 9.3B Үшбұрыштарды шешу
Біреуі сызықтық, екіншісі екінші дәрежелі теңдеуден құралған теңдеулер жүйесін шешу |
Мектеп: Атырау қаласындағы НЗМ
|
|
Күні: 26.02.2015 | Мұғалімнің аты-жөні: Шайхиева Н.Ш.. | |
Сынып: 9 | Қатысқандардың саны: 11 | Қатыспағандар саны: |
Оқу бағдарламасына
сілтеме |
АУ 9.6 Біреуі сызықтық, ал екіншісі екінші дәрежелі болатын екі теңдеуден тұратын теңдеулер жүйесін шешеді | ||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Біреуі сызықтық, ал екіншісі екінші дәрежелі болатын екі теңдеуден тұратын теңдеулер жүйесін шешу әдістерін меңгерту, оларды есептер шығаруда қолдана білу | ||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
|
||||||||||||||||||||
Алдын ала меңгерілуге тиісті білімдер | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін, квадрат теңдеулерді шешу жолдарын білу | ||||||||||||||||||||
Сабақтың жүру барысы | |||||||||||||||||||||
Сабақтың келісілген кестесі | Жоспарланған іс-шаралар | Ресурсы | |||||||||||||||||||
Басталуы3 мин
7 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық көңіл күй. Смайликтер арқылы көңіл-күйлерін білу ІІ. Ауызша есептер. Сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату.
ІІІ. Проблемалық ситуация тудыра отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашу Мысалы; 3х+у=1 және х2-5ху+у2=3 теңдеулері қандай теңдеулер теңдеулер жүйесі мен х2-7х+8=0 теңдеуінің түбірлерін қалай табамыз. Соны еске түсірейік, ал олай болса мына түрдегі теңдеулер жүйесін калай шығарамыз |
Презентация
|
|||||||||||||||||||
5 мин
|
Жаңа сабақ Біреуі сызықтық, ал екіншісі екінші дәрежелі болатын екі теңдеуден тұратын теңдеулер жүйесін шешу Шешуі: (Алмастыру әдісі)
x= 1-2y
(1-2y)²-3(1-2y)*y-2y²=2 1-4y+4y²-3y+6y²-2y²-2=0 8y²-7y-1=0 Д=49+32=81=9² y1,2=
x= 1-2*(-1/8) y= -1/8 x= 1-2*1 y= 1 x= 1¼ y= -1/8 x= -1 y= 1 Жауабы: (1¼;-1/8 ); (-1; 1) |
Шыныбеков Ә.Н. Геометрия 8 класс | |||||||||||||||||||
25 мин | Жалпы сыныптық жұмыс
Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару №1. №2 №3. №4. №5. №6 №7. Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.» 400-40у+у²+у²-208=0 2у²-40у+192=0 у²-20у+96=0 у 1,2=10±2 у1=8 у2=12 х1=12 х2=8 Жауабы:(12;8);(8;12) |
||||||||||||||||||||
2 сабақ
15 мин |
Жұптық жұмыс
№1. а) Жүйенің шешіңіз. А) . в) б) параболасы және түзуі; №2. а) Жүйенің шешіңіз. а) в) б) шеңбері және қандай нүктелерде қиылысады. |
||||||||||||||||||||
17 мин | Топтық жұмыс
І топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
ІІ топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
ІІІ топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
|
||||||||||||||||||||
Соңы
3 мин |
Үй жұмысы № 6.11 Мордкович А.Г.
Рефлексия |
||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||||||||||
Дифференциация – қосымша қолдауды қалай көрсетесіз? Үлгерімі жақсы оқушылар алдында барынша қиын есептерді қалай қоюды жоспарлап отырсыз? | бағалау – оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Айқаспа сілтемелер
Денсаулық жағдайын тексеру АТ құндылықтар |
|||||||||||||||||||
Қиынырақ есептер беріп, олардың нәтижесімен қорытынды жасату | Жеке тапсырмалар беру арқылы | ||||||||||||||||||||
Талқылау
сабақ мақсаты/оқыту мақсаты іске асырылды ма? Бүгін оқушылар немен танысты? Сыныпта атмосфера қандай? Дифференциация жұмыс істеді ме? Уақыт жетті ме? Қандай өзгерістер жоспарға енгізілді және неге? |
Осы кеңістікті сіздің сабақты талқылау үшін пайдаланыңыз. Сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға сол жақ бағанда жауап беріңіз | ||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары толығымен ашылды деп ойлаймын | |||||||||||||||||||||
Қорытынды баға
Қандай екі зат өте жақсы өтті (оқуда және оқу барысында)? 1: Қандай заттар сабақты жақсартар еді (оқуда және оқу барысында)? 1: |
Жалпы сыныптық жұмыс
Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару
№1. №2 №3.
№4. №5. №6
№7. Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.»
Жалпы сыныптық жұмыс
Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару
№1. №2 №3.
№4. №5. №6
№7. Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.»
Жалпы сыныптық жұмыс
Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару
№1. №2 №3.
№4. №5. №6
№7. Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.»
Жалпы сыныптық жұмыс
Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару
№1. №2 №3.
№4. №5. №6
№7. Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.»
Жұптық жұмыс
№1. а) Жүйенің шешіңіз.
А) . в)
б) параболасы және түзуі;
№2. а) Жүйенің шешіңіз.
а) в)
б) шеңбері және қандай нүктелерде қиылысады.
Жұптық жұмыс
№1. а) Жүйенің шешіңіз.
А) . в)
б) параболасы және түзуі;
№2. а) Жүйенің шешіңіз.
а) в)
б) шеңбері және қандай нүктелерде қиылысады.
Жұптық жұмыс
№1. а) Жүйенің шешіңіз.
А) . в)
б) параболасы және түзуі;
№2. а) Жүйенің шешіңіз.
а) в)
б) шеңбері және қандай нүктелерде қиылысады.
Топтық жұмыс
І топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
ІІ топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
ІІІ топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
Топтық жұмыс
І топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
ІІ топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
ІІІ топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
Топтық жұмыс
І топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
ІІ топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару
ІІІ топ Алмастыру, графиктік әдістерімен және жіктеу арқылы шығару