Басы » Кембридж бағдарламасы » Біреуі сызықтық, екіншісі екінші дәрежелі теңдеуден құралған теңдеулер жүйесін шешу

Біреуі сызықтық, екіншісі екінші дәрежелі теңдеуден құралған теңдеулер жүйесін шешу

Нұргүл Шайхиева

Сабақ  № 41-42 : 9.3B Үшбұрыштарды шешу

Біреуі сызықтық, екіншісі  екінші дәрежелі теңдеуден құралған теңдеулер жүйесін шешу

Мектеп: Атырау қаласындағы НЗМ

 

Күні: 26.02.2015 Мұғалімнің аты-жөні:   Шайхиева Н.Ш..
Сынып: 9 Қатысқандардың саны: 11 Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына

сілтеме

     АУ 9.6 Біреуі сызықтық, ал  екіншісі екінші дәрежелі болатын  екі теңдеуден тұратын теңдеулер  жүйесін шешеді
Сабақтың мақсаты Біреуі сызықтық, ал  екіншісі екінші дәрежелі болатын  екі теңдеуден тұратын теңдеулер  жүйесін шешу әдістерін  меңгерту, оларды есептер шығаруда қолдана білу
Тілдік мақсаттар
Russian English Kazakh
Алдын ала  меңгерілуге тиісті білімдер  Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін, квадрат теңдеулерді шешу жолдарын білу
Сабақтың жүру барысы
Сабақтың келісілген кестесі Жоспарланған іс-шаралар Ресурсы
Басталуы3  мин

 

7 мин

І.Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық көңіл күй. Смайликтер арқылы көңіл-күйлерін білу

ІІ. Ауызша есептер. Сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату.

  1. 3х+2у=1   х2-4ху+у2=3   3. х22=3  4.у2=3  5. 5х+у=3
  2. х22=2ху 3х-у=33

ІІІ. Проблемалық ситуация тудыра отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашу

Мысалы; 3х+у=1   және  х2-5ху+у2=3 теңдеулері қандай теңдеулер                                          теңдеулер жүйесі  мен х2-7х+8=0 теңдеуінің түбірлерін қалай табамыз. Соны еске түсірейік, ал олай болса мына түрдегі теңдеулер жүйесін калай шығарамыз

 

 Презентация

 

5 мин

 

 

 

 

 

             Жаңа сабақ    Біреуі сызықтық, ал  екіншісі екінші дәрежелі болатын  екі теңдеуден тұратын теңдеулер  жүйесін шешу                                                      Шешуі: (Алмастыру әдісі)

  1. Екінші теңдеуден x-ті y арқылы өрнектейміз.

x= 1-2y

  1. І-ші теңдеуге апарып қоямыз.

(1-2y)²-3(1-2y)*y-2y²=2                     1-4y+4y²-3y+6y²-2y²-2=0                 8y²-7y-1=0

Д=49+32=81=9²                   y1,2=

  1. Квадрат теңдеудің түбірлері -1/8 және   1.
  2. x= 1-2y     y= -1/8                              x= 1-2y                       y= 1

x= 1-2*(-1/8)      y= -1/8                     x= 1-2*1                  y= 1

x= 1¼                y= -1/8                             x= -1              y= 1   Жауабы: (1¼;-1/8 );  (-1; 1)

 Шыныбеков Ә.Н.  Геометрия 8 класс
25 мин     Жалпы сыныптық жұмыс  

Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару

№1. №2                      №3.

№4.                      №5.              №6

№7.  Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.» 400-40у+у²+у²-208=0

2у²-40у+192=0   у²-20у+96=0

у 1,2=10±2            у1=8      у2=12           х1=12    х2=8                 Жауабы:(12;8);(8;12)

 
2 сабақ

15 мин

                               Жұптық жұмыс

 

№1. а)  Жүйенің шешіңіз.

А)     .                                              в)

б)     параболасы және   түзуі;                                                     №2. а)  Жүйенің шешіңіз.

а)                                                в)

б)  шеңбері және    қандай нүктелерде қиылысады.

 
17 мин                 Топтық жұмыс

І топ      Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

ІІ топ  Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

ІІІ топ  Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

 
 Соңы

3 мин

 Үй жұмысы № 6.11 Мордкович А.Г.

Рефлексия

 
Қосымша ақпарат
 Дифференциация – қосымша қолдауды қалай көрсетесіз? Үлгерімі жақсы оқушылар алдында барынша қиын есептерді қалай қоюды жоспарлап отырсыз? бағалау – оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Айқаспа сілтемелер

Денсаулық жағдайын тексеру

АТ құндылықтар

Қиынырақ есептер беріп, олардың нәтижесімен қорытынды жасату Жеке тапсырмалар беру арқылы
Талқылау

сабақ мақсаты/оқыту мақсаты іске асырылды ма?  Бүгін оқушылар немен танысты? Сыныпта атмосфера қандай? Дифференциация жұмыс істеді ме? Уақыт жетті ме?  Қандай өзгерістер жоспарға енгізілді және неге?

Осы кеңістікті сіздің сабақты талқылау үшін пайдаланыңыз. Сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға сол жақ бағанда жауап беріңіз
Оқу мақсаттары толығымен ашылды деп ойлаймын
Қорытынды баға

Қандай екі зат өте жақсы өтті (оқуда және оқу барысында)?

1:

Қандай заттар сабақты жақсартар еді (оқуда және оқу барысында)?

1:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы сыныптық жұмыс  

Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару

№1. №2                      №3.

№4.                      №5.              №6

№7.  Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.»

 

Жалпы сыныптық жұмыс  

Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару

№1. №2                      №3.

№4.                      №5.              №6

№7.  Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.»

 

Жалпы сыныптық жұмыс  

Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару

№1. №2                      №3.

№4.                      №5.              №6

№7.  Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.»

 

Жалпы сыныптық жұмыс  

Алмастыру, графиктік әдістерімен шығару

№1. №2                      №3.

№4.                      №5.              №6

№7.  Диофант есебі «Арифметика» еңбегінен. «Екі санды табу крек, егер олардың қосындысы 20, ал квадраттарының қосындысы -208-ге тең болса.»

 

 

                               Жұптық жұмыс

 

№1. а)  Жүйенің шешіңіз.

А)     .                                              в)

б)     параболасы және   түзуі;

 

№2. а)  Жүйенің шешіңіз.

а)                                                в)

б)  шеңбері және    қандай нүктелерде қиылысады.

                            

                       Жұптық жұмыс

 

№1. а)  Жүйенің шешіңіз.

А)     .                                              в)

б)     параболасы және   түзуі;

 

№2. а)  Жүйенің шешіңіз.

а)                                                в)

б)  шеңбері және    қандай нүктелерде қиылысады.

                              

Жұптық жұмыс

 

№1. а)  Жүйенің шешіңіз.

А)     .                                              в)

б)     параболасы және   түзуі;

 

№2. а)  Жүйенің шешіңіз.

а)                                                в)

б)  шеңбері және    қандай нүктелерде қиылысады.

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

І топ      Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

ІІ топ  Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

ІІІ топ  Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

 

Топтық жұмыс

І топ      Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

ІІ топ  Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

ІІІ топ  Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

Топтық жұмыс

І топ      Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

ІІ топ  Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

ІІІ топ  Алмастыру, графиктік әдістерімен және  жіктеу арқылы шығару

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *