Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » М.Әуезов «Қараш — Қараш оқиғасы» Бақтығұлдың тағдыры

М.Әуезов «Қараш — Қараш оқиғасы» Бақтығұлдың тағдыры

Динара Жайтикова

Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Қараш — Қараш оқиғасы» Бақтығұлдың тағдыры
Мақсаты: Хикаят бойынша алған білімдерін қорытады, жинақтайды, кейіпкерлердің өмірдегі шынайы бейнесін таниды.
Міндеттері:
1.Мазмұнға байланысты:
Шығарманың мазмұнын толық талдайды,басты кейіпкердің іс-әрекеттері арқылы сол заманның саяси құпиясын ұғынады.
2.СТО-ны дамытуға байланысты:
Кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне орай баға бере білуде ойлау,сөйлеу қабілеттері дамиды,алған білімін ойымен салыстырады.,
3.Топпен жұмыс:
Оқушы өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді, бірін-бірі оқытады, топтастарының сұрақтарына жауап іздейді, қорытынды шығарады.
Түрі: қорыту — жинақтау сабағы
Қолданылатын әдіс-тәсілдер, стратегиялар: проблемалық сұрақтар, пікірталас, іздендіру

Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Ой толғаныс
 

 

 

Сынып үш топқа бөлінеді.

Ой  шақыру стратегиясы бойынша бейнефильмнен үзінді қоылады. Бұл қандай оқиғадан үзінді деген сұрақ  қоямын. Оқушыларға парақтар мен маркерлер таратылады. Олар өздерінің ассоцияциясын жазады, салады, қорғайды.

Жигсо 2 бойынша

  1. Оқушыларды 4-4 үй тобына бөлеміз.
  2. «Қараш-қараш» оқиғасы бойынша топ сұрақтарға жауап береді.
  3. Үй тобын нөмірлейміз 1 2 3 4
  4. Нөмірлері бойынша 4 жұмыс тобына отырғызамыз.
  5. Жұмыс тобында мәтінді толық оқиды
  6. Эксперт парағының сұрақтарына жауап береді.
  7. Мұғалім тексереді.
  8. Үй тобына оралады.
  9. Үй тобында кезекпен кезек эксперт парағының сұрақтарының жауабымен қалғандарын таныстырады, дәлелдейді.
  10. Жаңа алған білімдерін алғашқы үлкен қағазғатүсірген юілімдерін толықтырады.  Жұмыстарын біріне- бірі беріп алмасып, галереяда ой шарлайды.
  11. Ортада қорғайды, баға береді
  12. Топтастыру стратегиясы бойынша
  • Топ Бақтығұлдың қасиетін жазады.
  • Топ Сәлменді бейнелейді
  • Топ Қатша бейнесін топтастырады.

Үш топ ортада қорғайды.

 

 

 

1-топ    «Т» кестесін жасайды.

Бақтығұл жағымды кейіпкер ме?

 

2-топ   Тектіғұлға хат жазу

 

3-топ    Венн диаграммасы бойынша Сәлмен мен Бақтығұлды салыстырады.

 

 

 

 

  • Эксперттер парағы.

Тектіғұл өліміне не себеп болды? Оның өлімінде қандай саяси-әлеуметтік мән жатыр? Бұл өлімнің шығармадағы орны қандай?

Бақтығұл сол күннен бастап қандай өмір сүруге мәжбүр болды?

 

  • Эксперттер парағы.

 

Ақылды, әрі күшті рухы бар Бақтығұл неге қол шоқпар, барымташы, сорлы малайға айналды?
«Қараш-Қараш оқиғасы» арқылы жазушы қандай мәселелерді көтерген? Шығарма неге «Қараш-Қараш оқиғасы» деп аталған?

 

 

 

  • Эксперттер парағы.

Бақтығұлдың басты-басты қателіктерін, адасуларын ата.
Ол адасуларға тек Сәлмен, Жарасбайлар ғана кінәлі ме? Өзіне кінә қояр ма едің?
Неліктен Бақтығұл Сәлменді емес, Жарасбайды өлтірді?

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *