Динара Жайтикова
Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Қараш — Қараш оқиғасы» Бақтығұлдың тағдыры
Мақсаты: Хикаят бойынша алған білімдерін қорытады, жинақтайды, кейіпкерлердің өмірдегі шынайы бейнесін таниды.
Міндеттері:
1.Мазмұнға байланысты:
Шығарманың мазмұнын толық талдайды,басты кейіпкердің іс-әрекеттері арқылы сол заманның саяси құпиясын ұғынады.
2.СТО-ны дамытуға байланысты:
Кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне орай баға бере білуде ойлау,сөйлеу қабілеттері дамиды,алған білімін ойымен салыстырады.,
3.Топпен жұмыс:
Оқушы өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді, бірін-бірі оқытады, топтастарының сұрақтарына жауап іздейді, қорытынды шығарады.
Түрі: қорыту — жинақтау сабағы
Қолданылатын әдіс-тәсілдер, стратегиялар: проблемалық сұрақтар, пікірталас, іздендіру
Қызығушылықты ояту | Мағынаны тану | Ой толғаныс |
Сынып үш топқа бөлінеді. Ой шақыру стратегиясы бойынша бейнефильмнен үзінді қоылады. Бұл қандай оқиғадан үзінді деген сұрақ қоямын. Оқушыларға парақтар мен маркерлер таратылады. Олар өздерінің ассоцияциясын жазады, салады, қорғайды. |
Жигсо 2 бойынша
Үш топ ортада қорғайды. |
1-топ «Т» кестесін жасайды. Бақтығұл жағымды кейіпкер ме?
2-топ Тектіғұлға хат жазу
3-топ Венн диаграммасы бойынша Сәлмен мен Бақтығұлды салыстырады.
|
- Эксперттер парағы.
Тектіғұл өліміне не себеп болды? Оның өлімінде қандай саяси-әлеуметтік мән жатыр? Бұл өлімнің шығармадағы орны қандай?
Бақтығұл сол күннен бастап қандай өмір сүруге мәжбүр болды?
- Эксперттер парағы.
Ақылды, әрі күшті рухы бар Бақтығұл неге қол шоқпар, барымташы, сорлы малайға айналды?
«Қараш-Қараш оқиғасы» арқылы жазушы қандай мәселелерді көтерген? Шығарма неге «Қараш-Қараш оқиғасы» деп аталған?
- Эксперттер парағы.
Бақтығұлдың басты-басты қателіктерін, адасуларын ата.
Ол адасуларға тек Сәлмен, Жарасбайлар ғана кінәлі ме? Өзіне кінә қояр ма едің?
Неліктен Бақтығұл Сәлменді емес, Жарасбайды өлтірді?