Басы » Кембридж бағдарламасы » 5 сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары (3 тоқсан, орыс сыныптарына)

5 сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары (3 тоқсан, орыс сыныптарына)

aigНекрасов атындағы

№9 мектеп-гимназиясы

Қазақ тілі мен әдебиеті

пәні мұғалімі

Қалкөзова Айгүл  Оспанқызы

Қазақ  тілі  пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары

                5-сынып   (Орыс бөлімі) аптасына  4 сағат

III  тоқсан

Өтілу мерзімі Са-ғат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты Күтілетін

 нәтиже

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқып үйрену барысындағы бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8
09.01 1 Ұлттық ойындар.

Ұлттық ойындар туралы білетіндерін еске түсіріп, тапсырмалар арқылы етістік туралы түсінік беру.

Төрт түліктің түрі мен төлдері жайлы әңгімелеу

Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Топтағы жұптық жұмыс.

Топтық әңгіме

Презентацияны демонстрациялау.

Сарамандық.

Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, тест жұмысы.

СТО, АКТ,

Диалогтік оқыту

 

Дарынды және талантты А-  деңгейлі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

 

 

В  деңгейлі оқушыларға: терме диктант.

С деңгейлі оқушыларға: сөйлем құрату

 

.

Формативті бағалау .Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.

2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру

3.Тақырып бойынша іздену

 

 

4.Өзара бағалау

 

5.Тест тапсырмалары арқылы бағалау

 

Сумативті

бағалау

Қазақ тілі.  5 сынып, Авторы: Артыкова Г.М., Қыстаубаева Ж.Н., Бисенова Л,З.,         Сагирова

Н.Ж. «Алматы» Атамұра баспасы, 2005.

Постер, маркет,стике

10.01 1  Етістік

Етістік туралы түсінік беру. Дара және күрделі етістік туралы айту, сөйлем ішінде бір-бірінен ажырату.

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады; Сөйлем  талдату

Жоғары және төмен мәртебелі сұрақтар қою.  Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, топтастыру,

«Т» кестесі.

Дарынды оқушыларға:  Логикалық тапсырма.

Орташа деңейлі оқушыларға: Тест жұмысы.

Төмен деңгейлі оқушыларға: Оқулықтағы «В» тапсырмасын орындау.

 

Жұпта

«өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

Екі жұлдыз,

бір ұсыныс;

Ғаламтор желісі (сайт)

 

МАН,Тұсаукесер, бағалау парағы,Сурттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

 

12.01 1 Ханталапай ойыны

Етістікті бір-бірінен ажырату, топтық жұмыс жасауға үйрету. Ханталапай   ойынымен таныстыру

Етістіктерді бір-бірінен ажырата алады;

Сөйлем ішінен тауып талдай алады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады; Сын тұрғысынан ойлайды

Топтық,  жұптық жұмыс.

Әңгіме-дебат

Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, тест жұмысы. Мәтінді орыс тіліне аударып оқу

Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай эссе жазу, білімі төмен оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқу. постермен жұмысын бағалау 1.Бірін-бірі бағалау

2.Смайликтерді сөйлету арқылы бағалау

3.Сауаттылықтарын тексеру арқылы бағалау

4.жауап алу үдерісін бағалау

Асықтар

Постер

Қосымша  материалдар

Стикерлер

Пломастер

Суреттер

Тб

13.01 1 Тоғызқұмалақ ойыны

Өткен етістікті қайталай отырып, Тоғызқұмалақ ойын ережесімен таныстыру, мәтінді қазақ тіліне аударып оқу , етістікті түсіндіру, сөйлем ішінде бір-бірінен ажырата

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Ғаламтордан тапсырма-лар орындау

Қосымша газет журналдар-дан деректер

 

Рефлексия  парағы

14.01 1 Асық ойыны

Ұлттық ойын туралы білетіндерін еске түсіре отырып, етістік туралы айтып тапсырмалар арқылы түсіндіру, талдауға үйрету.

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Қазақ тілі. 5 сынып,. Постер, маркер,

Стикер

Ұлттық ойын  түрлері слайдтан

 

Рефлексия  парағы

16.01 1 Айқұлақ  ойыны

Тақырыпты ойын арқылы түсіндіре отырып, өзгелік етіс пен ырықсыз етісті бір-бірінен ажырата алуға үйрету

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,рөлдік ойындар орындайды,

көшбасшы айқындалады.

Топтағы жұптық жұмыс.

Топтық әңгіме

Презентацияны демонстрациялау.

Блум таксономиясы бойынша сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар,

Дарынды оқушыларға: «Ат – ер қанаты тақырыбында» эссе жазу.

Орташа деңгейлі оқушыларға: терме диктант.

Төмен деңгейлі оқушыларға: сөйлем құрату

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Ғаламтор желісі (сайт)

 

МАН

Тұсаукесер

Бағалау парағы

Суреттер

Маркер

парақтар

17.01 1 Нәтиже сабақ

Өткен сабақты қайталап, сұрақтарға жауап беру, етістікті ажырата білуге үйрету.

Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз – өздерін бағалауға үйренеді Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі. 5 сынып, Авторы: Артыкова

Т. М., ҚыстаубаеваЖ.Н,стикер Кестелер мен сызбалар  постер

19.01 2 Диктант

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйым-у

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Сын тұрғысынан  ойлау

 

 

Баяндау

 

Түсіндіру

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау  

Постер

Қосымша  материалдар

Стикерлер

Пломастер

Суреттер

Тб

20.01 1 Мамандықтар

Мамандықтар жайлы әңгімелеу, сөздікпен жұмыс жүргізу, мәтіннен етістіктерді тауып, жасалу жолын  ұғындыру.

 

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Ғаламтор желісі (сайт)

 

МАН

Тұсаукесер

Бағалау парағы

Суреттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

21.01 1 Етістіктің шақтары

Етістіктің шақтары келер шақ, осы шақ, өткен шақтың жасалуын, жұрнақтар  арқылы және  жіктік жалғау арқылы жасалатынын ұғындыру, тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту.

1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды

2.Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады.

 

3бір-біріне .  сұрақтар қояды

 

  1. Ізденеді

 

5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді

  1. Өмірмен байланыстырады

 

* Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс

* Әңгімелесу диалогі

 

 
*  Презентацияны демонстрациялау

* психологиялық тренингтер

 

 

Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.

 

 

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел,

1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.

2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру

3.Тақырып бойынша іздену

4.Өзара бағалау

5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

 

 

Қазақ тілі. Суретті плакаттар

Дидакти-калық материалдар

 

 

 

 

Рефлексия-лық парақтар

23.01 1 Нан дастарханға қалай келді ?

Етістіктің шақтарын меңгертуді жалғастыру оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімін кеңейту

-Топта еркін жұмыстана алады;

-Тақырыптан ереже шығара алады.

-Сыни ойлауы қалыптасады;

-Сөйлем талдауға үйренеді;

Топтық,

Диалогтық оқыту

АКТ- ны пайдалану

СТО технология

Мәтінмен, АКТ, тест, деңгейлік тапсырмалар, Сөзжұмбақ. Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Постер, маркет,стикер
24.01 1 Кім не істейді ?

Етістіктің шақтары , етістік қимылдың атын білдіретіндігі, туралы айту,топтық жұмыстар арқылы білімдерін кеңейту.

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі. 5 сынып баспасы,200 Постер, маркет,стике

 

Ғаламтор  материал-дары

26.01 Бұл кімдер? Етістіктің шақтары туралы айту,топтық жұмыстар арқылы білімдерін кеңейту. Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығармық жұмыстар Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Қазақ тілі. Суретті плакаттар

Дидакти-калық материалдар

27.01 1 Кім болғым келеді ?

Өткен тақырыпты еске ала отырып, оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.

Мәтінді түсінеді,

мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады,

көшбасшы айқындалады

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма,

кубизм

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Ғаламтор желісі (сайт)

 

МАН

Тұсаукесер

Бағалау парағы

Суреттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

28.01 1 Отбасы мүшелерінің мамандықтары

 

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;

 

Топпен ереже шығару;

Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел,

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі. 5 сынып, Диктанттар жинағы

Әр түрлі мамандық-тар суреттері

 

Рефлексия-лық  Парақтар

30.01 1 Көйлекті маған кім берді?  Грамматикалық белгілерін ұғындыру, кестелер арқылы түсіндіру, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту
  1. Оқулықтағы жаттығуларды орындайды
  2. Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады.

3  бір-біріне .  сұрақтар қояды

  1. Ізденеді
  2. Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
  3. Өмірмен байланыстырады

 

* Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс

* Әңгімелесу диалогі

*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

 
*  Презентацияны демонстрациялау

* психологиялық тренингтер

*рефлексияны толтыру

Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.
  1. Балаларды топтың лидерінің бағалауы.
  2. Мәртебелі сұрақтарға жауап беру
  3. Т ақырып бойынша іздену
  4. Өзара бағалау
  5. Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

 

 

Қазақ тілі. Постер, Қазақ тілі. 5 сынып, Авторы: Артыкова

Т. М., ҚыстаубаеваЖ.Н,стикер Кестелер мен сызбалар

31.01 1 Мұратқа жету

Етістіктің шақтарын меңгертуді жалғастыру,  ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту

Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз – өздерін бағалауға үйренеді Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі. 5 сынып, баспасы,. Постер, маркет,

стикер Суреттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

02.02 1 Нәтиже сабақ

Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  мезгіл үстеуді сөйлем ішінен таба білуге үйрету,  сабақты  қорытындылау

Топтау және бөлшектік сан есім бір-бірінен ажырата алады.

-Топта еркін жұмыстана алады;

-Тақырыптан ереже шығара алады.

-Сыни ойлауы қалыптасады;

-Сөйлем талдауға үйренеді;

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі. 5 сынып, Бағалау парағы, флипчарттар, маркер.
03.02 1 Диктант

Өткен сабақта  алған  білімдерінен қорытынды  жасау

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Қазақ тілі. 5 сынып,. Постер, маркет,

Стикер

 

 

 

Диктанттар

жинағы

06.02 1 Көктем

Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  сын – қимыл және мөлшер үстеулерді сөйлем ішінен ажырата алуға, сөйлем ішінен таба білуге үйрету

1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды

2.Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады.

3  бір-біріне .  сұрақтар қояды

  1. Ізденеді

5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді

  1. Өмірмен байланыстырады

 

* Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс

* Әңгімелесу диалогі

*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

 

*  Презентацияны демонстрациялау

* психологиялық тренингтер

*рефлексияны толтыру

 

Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау. 1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.

2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру

3.Тақырып бойынша іздену

4.Өзара бағалау

5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

 

 

Қазақ тілі. 5 сынып, Авторы: Артыкова

Т. М., ҚыстаубаеваЖ.Н,стикер Кестелер мен сызбалар

07.02 1 Үстеу Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  мекен үстеуді сөйлем ішінен таба білуге үйрету

Күшейткіш және мақсат үстеулерді сөйлем ішінен таба білуге үйрету

Мәтінді түсінеді,

мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады,

көшбасшы айқындалады

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,

кубизм

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі. 5 сынып, Авторы: Артыкова

Т. М., ҚыстаубаеваЖ.Н,стикер Кестелер мен сызбалар  Ережелер  жинағы

09.02 1 Көктем табиғаты

 

Үстеудің мағыналық түрлерін  түсіндіру,  Себеп-салдар үстеулерді сөйлем ішінен таба білуге үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;

 

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар

Топпен

ереже шығару;

 

Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар;

мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел,

Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

 

 

 

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Ғаламтор желісі (сайт)

 

МАН

Тұсаукесер

Бағалау парағы

Суреттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

10.02 1 Көктемгі еңбек

Үстеулердің түрлерін қайталай отырып, көне түркі ескерткіштеріндегі үстеулерді түсіндіру.

1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды

2.Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады.

3.бір-біріне .  сұрақтар қояды

  1. Ізденеді

5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді

6.Өмірмен байланыстырады

Түсіндіру, тірек-сызбаларды демонстрациялау ізденіс, анализ, синтез Дарынды оқушылармен жұмыс

1.Бір суретке қарай отырып үстеулердің түрлерін қатыстырып сөйлем құрау

Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс

1.Сөйлем ішінен үстеудің түрлерін ажырату.

1.Бірін-бірі бағалау

2.Смайликтерді сөйлету арқылы бағалау

3.Сауаттылықта-рын тексеру арқылы бағалау

  1. жауап алу үдерісін бағалау
Қазақ тілі. 5 сынып, Автор орындығы рефлексия

парағы, флипчарттар, маркер

13.02 1 Көктемде Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі. 5сынып, Диктанттар жинағы.
14.02 1 Аққу Үстеудің түрлерін меңгертуді жалғастыру тапсырмалар арқылы білімдерін кеңейту. Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығарма-шылығы, ізденісі дамиды;Көшбас-шыл-ы айқын-ды

Топтағы жұптық жұмыс.

Топтық әңгіме

Презентацияны демонстрациялау.

Сарамандық.

Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, тест жұмысы.

Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру. Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Критериялды бағалау

 

 

Смайликтер арқылы бағалау

Қазақ тілі. 5 сынып, Авторы: Артыкова

Т. М., ҚыстаубаеваЖ.Н,стикер Кестелер мен сызбалар

16.02 1 Наурыз мерекелері

Үстеу тақырыбына тапсырмалар беру арқылы  білімін қалыптастыру

1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды

2.Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады.

3бір-біріне .  сұрақтар қояды

  1. Ізденеді

5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді

  1. Өмірмен байланыстырады

 

* Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс

* Әңгімелесу диалогі

*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

 
*  Презентацияны демонстрациялау

* психологиялық тренингтер

*рефлексияны толтыру

Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау. 1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.

2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру

3.Тақырып бойынша іздену

4.Өзара бағалау

5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

 

 

Дидактика-лық  материалдар жинағы

 

 

Ережелер  жинағы Постер стикер маркер

17.02 1 Диктант

Өткен тақырып бойынша білімдерінен қорытынды  жасау

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады; Сөйлем  талдайды морф-қ талдау , фонет-қ

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Қазақ тілі. 5 сынып, Авторы: Артыкова

Т. М., ҚыстаубаеваЖ.Н,стикер Кестелер мен сызбалар  Диктанттар Жинағы

20.02 1 Тырна

Үстеуді меңгертуді жалғастыру, қайталау  арқылы білімін қалыптастыру

 

1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды

2.Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады.

3бір-біріне .  сұрақтар қояды

  1. Ізденеді

5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді

  1. Өмірмен байланыстырады

 

* Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс

* Әңгімелесу диалогі

*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

 

*  Презентацияны демонстрациялау

* психологиялық тренингтер

*рефлексияны толтыру

Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау. 1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.

2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру

3.Тақырып бойынша іздену

4.Өзара бағалау

5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

 

 

Ғаламтор желісі (сайт)

 

МАН

Тұсаукесер

Бағалау парағы

Суреттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

21.02 1 Нәтиже сабақ

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты  ұйымдастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау

 

 

 

Критери  арқылы  қорытындылап  бағалау

Қазақ тілі. 5 сынып, Авторы: Артыкова

Т. М., ҚыстаубаеваЖ.Н,стикер Кестелер мен сызбалар

 

23.02 1 Уақыт

Мамандықтар жайлы әңгімелеу, сөздікпен жұмыс жүргізу, мәтіннен етістіктерді тауып, жасалу жолын  ұғындыру.

 

Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Ғаламтор желісі (сайт)

 

МАН

Тұсаукесер

Бағалау парағы

Суреттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

24.02 1 Сан есім

Етістіктің шақтары келер шақ, осы шақ, өткен шақтың жасалуын, жұрнақтар  арқылы және  жіктік жалғау арқылы жасалатынын ұғындыру, тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту.

1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды

2.Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады.

 

3бір-біріне .  сұрақтар қояды

 

  1. Ізденеді

 

5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді

  1. Өмірмен байланыстырады

 

* Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс

* Әңгімелесу диалогі

 

 
*  Презентацияны демонстрациялау

* психологиялық тренингтер

 

 

Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.

 

 

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел,

1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.

2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру

3.Тақырып бойынша іздену

4.Өзара бағалау

5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

 

 

Қазақ тілі. Суретті плакаттар

Дидакти-калық материалдар

 

 

 

 

Рефлексия-лық парақтар

27.02 1 Қанша? Неше?

Етістіктің шақтарын меңгертуді жалғастыру оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімін кеңейту

-Топта еркін жұмыстана алады;

-Тақырыптан ереже шығара алады.

-Сыни ойлауы қалыптасады;

-Сөйлем талдауға үйренеді;

Топтық,

Диалогтық оқыту

АКТ- ны пайдалану

СТО технология

Мәтінмен, АКТ, тест, деңгейлік тапсырмалар, Сөзжұмбақ. Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Постер, маркет,стикер
28.02 1 Сәрсенбі

Етістіктің шақтары , етістік қимылдың атын білдіретіндігі, туралы айту,топтық жұмыстар арқылы білімдерін кеңейту.

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі. 5 сынып баспасы,200 Постер, маркет,стике

 

Ғаламтор  материал-дары

02.03 Уақыт өлшемдері Етістіктің шақтары туралы айту,топтық жұмыстар арқылы білімдерін кеңейту. Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығармық жұмыстар Формативті, критериал-

 

ды бағалау,

 

жиынтық

Қазақ тілі. Суретті плакаттар

Дидакти-калық материалдар

03.03 1 Қай күні?ойыны

Өткен тақырыпты еске ала отырып, оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.

Мәтінді түсінеді,

мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады,

көшбасшы айқындалады

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,

кубизм

Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Ғаламтор желісі (сайт)

 

МАН

Тұсаукесер

Бағалау парағы

Суреттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

06.03 1 Диктант

 

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Топпен ереже шығару;

Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел,

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі. 5 сынып, Диктанттар жинағы

Әр түрлі мамандық-тар суреттері

 

Рефлексия-лық  Парақтар

07.03 1 Көбейту кестесі   Грамматикалық белгілерін ұғындыру, кестелер арқылы түсіндіру, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту
  1. Оқулықтағы жаттығуларды орындайды
  2. Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады.

3  бір-біріне .  сұрақтар қояды

  1. Ізденеді
  2. Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
  3. Өмірмен байланыстырады

 

* Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс

* Әңгімелесу диалогі

*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

 
*  Презентацияны демонстрациялау

* психологиялық тренингтер

*рефлексияны толтыру

Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.
  1. Балаларды топтың лидерінің бағалауы.
  2. Мәртебелі сұрақтарға жауап беру

Тақырып бойынша іздену

  1. Өзара бағалау
  2. Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

 

 

Қазақ тілі. Постер, Қазақ тілі. 5 сынып, Авторы: Артыкова

Т. М., ҚыстаубаеваЖ.Н,стикер Кестелер мен сызбалар

09.03 1 Балалар мен ғылым

Етістіктің шақтарын меңгертуді жалғастыру,  ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту

Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз – өздерін бағалауға үйренеді Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі. 5 сынып, баспасы,. Постер, маркет,

стикер Суреттер

Маркер

Постер

Ресурстық парақтар

10.03 1 Нәтиже сабақ

Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  мезгіл үстеуді сөйлем ішінен таба білуге үйрету,  сабақты  қорытындылау

Топтау және бөлшектік сан есім бір-бірінен ажырата алады.

-Топта еркін жұмыстана алады;

-Тақырыптан ереже шығара алады.

-Сыни ойлауы қалыптасады;

-Сөйлем талдауға

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі. 5 сынып, Бағалау парағы, флипчарттар, маркер.

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *