№123 Т.Жүренов атындағы орта мектебі
Математика пәні
Сыныбы: 3 «ә»
Пән мұғалімі: Ахметова Айнұр Ысқаққызы
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейтудің түрлі жағдайларында орындалуы туралы білімдерін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдыларын жетілдіру; салыстырып, талдай білуге баулу
Сабақтың міндеттері:
Көбейту амалын қосу амалымен салыстыра отырып есе арттыруға
негізделгенін байқату.
Оқушылардың топта жұмыс жасауын, салыстыру, зерделеу ,талдау
жұмыстарын жүргізуге жағдай жасау.
Күтілетін нәтиже:
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді біледі(барлығы);
Көбейту амалы санды есе арттыруға негізделген амал екенін түсінеді
(барлығы);Есеп шығаруда есептің сұрағына сәйкес амалдарды дұрыс
қолдана алады (көпшілігі),Өзгенің және өзінің жұмысына баға бере
алады.(кейбіреулері)
Сабақтың әдісі:
Топтық жұмыс, акт-і қолдану, ой қозғау, салыстыру, Венн
диаграммасы , «Пилот пен навигатор»о.ү.о ,кестемен жұмыс,
сәйкестендіру,топтастыру,түсіндірмелі сұрақтар
Қажетті құралдар:
Интерактивті тақта, маркер, үлестірме қағаздар, ұлттық
бұйымдардың суреті,макеттері,т.б.
Бағалау:
«Бағдаршам» арқылы, топтық бағалау және бірін-бірі бағалау, өзін-
өзі бағалау.
Сабақ кезеңдері | Жұмыстың мазмұны | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушының іс -әрекеті | ||
Ұйымдастыру |
Амандасу.
1.Жұмыс парағын тарату, толтыру 2.Бағалау түрін анықтау 3.Сабақ барысымен таныстыру |
Салемдесу.
Жұмыс парағын тарату.Бағалау түрін,шарттарын түсіндіру, Сабақтың барысын түсіндіру |
Кестені толтырады.
Топ бақылаушысын сайлайды. . |
||
Өткен тақырыптардыпысықтау | «Ой қозғау» арқылы сабаққа ену сұрақтарын ортаға салу
Үй тапсырмасын пысықтау №8,232 бет Тік төртбұрышты сызып,ауданы мен периметрін табу. |
Ой қозғауға арналған сұрақтарды оқиды.
Дұрыс жауаптарды мадақтау. Оқушылардың бірін тақтаға шығару арқылы үй тапсырмасын тексеру. |
Сұрақтарды тыңдау,шап-шаң әрі дұрыс жауап беру.
Әр оқушы өз жұмысын тақ-тамен салыс-тытыра оты- рып тексеру |
||
Кірспе | 1 кезең «Көш керуен»
Кестемен жұмыс №1(жеке ж) Венн диаграммасы (топтық ) 2 кезең «Жаңа қоныс» Амалдарды орында №2 |
Жұмыс парағындағы кестенің толтырылу жолын түсіндіру.
Екінші тапсырманы қалай орындалу жолын талдау |
Кестені толтыру,бір-бірінің жұмы-сын тексеріп, бағалау.
Амалдарды орындап,дұрыс жауаппен са-ластыра тек-у |
||
Негізгі кезең | Мағынаны тану | 3 кезең «Той-думан»
Есептерді шығар №3 «Пилот пен навигатор» №4 (жұптық жұмыс) Кестені толтыру №5 (жұптық жұмыс) |
Әр топқа тапсырма-ларды түсіндіру,кері есептің орындалу жолдарын талдау.
Жұптасып жұмыс жасауға бағыттау. Кестенің орындалуын талдап,түсіндіру |
Топта есепті талдап,плакат-та шартын құ-рып,қорғау.Екі оқушы жұта-сып амалдарды орындау. Жұп-тасып кестені толтыру. | |
Бекіту кезеңі | 4 кезең «Оюлы өлке» №6
Әрбір өрнектің ауданын квадрат бірлік есебімен тап
Шығармашылық тапсырма «Кім жылдам?» ауызша есептеу |
Гүл тәрізді өрнектің ауданын табу жолын түсіндіру.
Граф әдісін түсіндіру Ауызша есептеуге негізделген тапсырманы түсіндіру |
Палетканы пайдалана оты-рып,өрнектің ауданын табу.
Топтасып граф арқылы ш.тап-ныорындау. Дұрыс,шапшаң жауап беру |
||
Бағалау | 1.«Бағдаршам» б\ша топтық бағалау
2.Топ бақылаушылары сабақ барысында топ мүшелерінің әрекеттеріне баға береді. 3.Өзін-өзі бағалау. |
Әрбір топтық тапсырманы бағлауын қадағалап отырады. | Әрбір топ мүш.ұпайын жинақтап,бір баға қояды. |
Үйге тапсырма: №7,233 бет