Басы » Информатика » Калкульятор. Практикалық жұмыс

Калкульятор. Практикалық жұмыс

Қызылорда облысы
Қызылорда қаласы
Ы. Алтынсарин атындағы №10 мектеп — лицейдің информатика пәнінің мұғалімі
Малдыбаева Алтынай Құлбайқызы
Практикалық жұмыс.

Сабақтың тақырыбы:Калкульятор. Практикалық жұмыс

Сабақтың мақсаты:

1) білімділік: Оқушыларға калькулятор бағдарламасын пайдаланып, арифметикалық және

алгебралық  амалдарды қолданып есептер шығару.

2) тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, өзінше ізденімпаздыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу

3) дамытушылық: Оқушыларды стандартты функциялармен калькулятор қолданбасында жұмысқа  дағдыландыру, есептер шығару барысында қызығушылығын арттыру

Сабақтың түрі: Практикалық сабақ

Сабақтың көрнекілігі:Слайдтар, Калькулятор

Техникалық құралдар:ДК-лер, бейнепроектор, интерактивті тақта

І. Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

  1. Калькуляторды қалай іске қосамыз?
  2. Калькулятордың неше түрі бар?
  3. Блокнот бағдарламасы не үшін қолданылады?
  4. Арифметикалық өрнек түрлерін ата
  5. Тек қосу амалдарын пайдаланып, бес екіліктің көмегімен 28 санын, сегіз сегіздіктің көмегімен 1000 санын жазыңдар?

Жауабы: 1000=888+88+8+8+8;  28=22+2+2+2

ІІІ. Практикалық жұмыс

MC – жадты тазалау

MR – жадтағы санды енгізу өрісіне беру

M+ — жадтағы санға енгізу өрісіндегі санды қосу

MS – енгізу өрісіндегі санды жадқа енгізу

1 тапсырма. Тауардың әр түрінің құнын $ доллар курсы бойынша теңгемен есептеңдер.

Курс 1$=??? теңге
Тауар аты $бағасымын Теңге бағасымен
1 “City men” eр костюмі 150 ?
2 «Былғары империясы» күртешесі 450 ?
3 “Lumix” көйлегі 210 ?
4 “Lumix” көйлегі 210 ?
5 «Сәт» қолғабы 40 ?
6 «Акцент» фирмасының  түлкі терісінен жасаған тоны 800 ?
Барлығы 2350 ?
Фирма қызметінің ақысы ? ?

2 тапсырма. Сандарды табу

42=

342=

3342=

33342=

333342=

3333342=

33333342=

333333342=

3333333342=

3 тапсырма. Жазбалардың екі бөлігін өзара салыстыр.

12*42=504     13*62=806

21*24=504     31*26=806

37*(3+7)=370     33+73=370      147*(14+7)=3087    143+73=3087

48*(4+8)=576    43+83=576        111*(11+1)=1332    113+13=1332

 

 

 

 

 

  1. Жаңа сабақты бекіту

Калькулятордың функционалдық батырмалары

Оқушылар бос торкөздерге терезе элементтерінің атын және калькулятор батырмаларының атын жазып шығады.

Ақпараттық диктант

Компьютердің сандық ақпаратпен жұмыс істеуін WindowsXP-дің ………………………….. қолданбасының көмегімен көрсетуге болады. Жүйеде калькулятордың екі түрі бар: ……………………………. және ………………………………….. .

            Калькуляторды іске қосу үшін, мына тізбекті орындаймыз:

…………………….. – Все программы – Стандлартные …………………………………….. . Егер калькулятор бірінші рет қосылса, онда ……………………………………………….. калькулятор шығады.

  1. Үйге тапсырма беру
  • 27, 28 оқу
  1. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *