Ш.Қ.О.Тарбағатай ауданы. «ҚР еңбек сіңірген мұғалім — Қ. Ақынов атындағы орта мектебі» КММ мұғалімі С.Б. Турсынханова
р\с | Сабақ №54
Сабақ өтетін күні: |
9 сынып ( 15-16жас)
Пәні: химия |
Барлық оқушы саны 19
Қатысқаны: |
|||
1 | Сабақтың тақырыбы | Қаныққан көмірсутектері. Метан. | ||||
2 | Сабақтың мақсаты | Қаныққын көмірсутектерді метанды мысалға ала отырып түсіндіру, заттардың формулаларын сауатты түрде пайдалану білігін қалыптастыру; сөйлеу мәдениетін арттыру. | ||||
3 | Сілтеме | Оқу бағдарламасы.(2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 Қаулысымен бекітілген) | ||||
Түйіндеме |
|
|||||
4 | Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, ізденіс, есеп шығару, «Сұрақты ұстап ал», «Кластер» құрастыру, «Конверттегі есеп», «Екі жұлдыз, бір тілек»,«Алтын балыққа арналған акквариум». | ||||
5 | Көрнекіліктер | Сызба−суреттер. Слайд (Алкандар) | ||||
6 | Дерексөз | Оқулық, элекронды оқулық, | ||||
7 | Оқыту нәтижелері | Метанның:
— молекула құрылысы моделін жасау; — мәтінмен жұмыс; — химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін жазады; — туындыларының қолданылу салаларын біледі. — гомологтық қатар, гомологтарын анықтай алады. — Деңгейлік есептеу есептерін шығара біледі. |
||||
Сабақ барысы | ||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | |||
I кезең.
Ұйымдастыру.
|
Амандасу.
Сергіту сәті. Топқа бөлу (Химиялық элементтердің топтарда орналасуына байланысты.) Мұғалім оқушыларды топқа бөлуді ұйымдастырады.
|
Сергіту сәті арқылы сабаққа кіріседі.
Оқушыларға химялық элемент таңбалары жазылған қағаздарды суырады. Химялық элементтердің топтағы орындары бойынша топқа бірігеді. |
Жинаған балдары бойынша топ жетекшілері бағалайды | |||
2 кезең. Үй тапсырмасын тексеру. |
«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы «Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен аталуы.» тақырыбын қорытындылау. Мұғалім сұрақ қойған кезде допты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік береді
|
Оқушылар топқа тасталған фасоль салынған қапшықты қағып алған топ сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, допты басқа командаға 2 балға лақтырады. Егер де доп тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді. |
||||
3 –кезең.
Жаңа сабақ. |
СӨЗЖҰМБАҚ шешу арқылы жаңа тақырыпты ашу.
|
Жаңа сабақ бойынша топтар арасында жұмыс жасайды.Топқа тапсырма беріледі. | ||||
ұсынған ғалым кім?
|
Тапсырмалар топ ішінде оқушылардың келісуі арқылы бөлініп, жұмыс жасайды.
Топ мүшелері тақта алдында қорғайды. |
« Екі жұлдыз, бір тілек» топтар арасында формативтік бағалау жүргізіледі. |
||||
4 кезең. Сабақты бекіту. | «Конверттегі есеп» есептер шығару.
|
Белсенділік таныту. Жинаған білімдерін қолдану. | « Алтын балыққа арналған акквариум».
Олар алтын балыққа арналған аквариумда, басқалары оларға сұрақ қойып түсініктемелер сұрай алады және т.б. |
|||
5.Бағалау. | Оқушыларды біліміне. Өз ойын, пікірін дәлелдей алу қабілетіне қарай бағалау. | Суммативті бағалау | ||||
6.Үйге тапсырма: |
|
|||||
Рефлексия. | Смайликтер |
№1 топқа тапсырма
№ | Тапсырмалар |
1 |
|
2 | Топтар арасында қорғап, әр топ мүшелері басқа топ жұмысына
« Екі жұлдыз, бір тілек» білдіреді. |
3 | Метан молекуласыны моделін жасау. 257 бет. |
4 | «Конверттегі есеп» №7(А); №9(В); №8(С);201 бет. |
5 | Смайликтер арқылы бүгінгі сабақты бағалаңыздар. |
Сіздің бүгінгі сабақты қаншалықты көп білгеніңізді сипаттайтын санды белгілеңіз.
№ | Жетістік критерилері
|
Мен көп нәрсені үйрендім | Мен аз нәрсе үйрендім | Мен ештеңе үйренбедім |
1 | Қаныққан көмірсутектердің қасиеттерін, қолданылуы мен гомологтары туралы оқып- білдім. |
3 |
2 |
1 |
2 | Есептеу есептерін шығаруды білдім. |
3 |
2 |
1 |
3 | Реакция теңдеулерін жазып, теңестіре аламын. | 3 | 2 | 1
|
4 | Метан молекуласының моделін жасауды үйрендім. | 3 | 2 | 1 |