Әдебиеттік оқу 4 класс «Балалық шаққа саяхат » тарауы бойынша тізбектелген орта мерзімді жоспар
Ақтөбе облысы, Хромтау ауданы, №6 Хромтау гимназиясының бастауыш класс мұғалімі Жуминова Жанагуль Жубандыковна
№ | Сағат саны | Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау | Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
4 | Тақырыбы: «Балалық шаққа саяхат » тарауы
Мақсаты: Оқушылар тізбектелген сабақтар топтамасынан үйреніп білгенін ой елегінен өткізеді.Оқушының функционалдық сауаттылығы қалыптасады..Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады, өзіне деген сенімділік пайда болады.
|
Минутқа оқу техникасын меңгерген.Сөздің мағынасын аша алады.Берілген сөздерден мәтін құрайды.Мәтін немесе өлеңнің идеясын тауып, өмірдегі жақсылық пен жамандық, әділеттілік пен қиянат сияқты іс-әректтерді ажыратады. Оқиғаның әрі қарай қалай өрлейтінін болжай алады. Сұрақтарға нақты жауап береді .Қиялдайды,армандарын айқындайды.Жұмбақтарды шеше алады, мақал – мәтелдердің тәрбиелік идеясын аша алады.
Критерийлерге сүйеніп өзін,жұбын, тобын бағалай алады. Мәтіннің идеясын болжайды.Өмірден мысал келтіреді.Өз ойларын дәлелдей алады. |
1)Білім берумен білім алудағы жаңа тәсілдер: диалогті оқыту әдістері
2)Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 3) Оқытуда ақпараттық-коммуникация- лық технология- ларды пайдалану. 4)Ынталандыру әдістері
|
Қабілеттері әртүрлі оқушыларға арналған деңгейлік тапсырмалар,
маршруттық карта, талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген, дамытушы тапсырмалар, оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар Оқытудың қиындықтарын анықтау
|
Оқыту үшін бағалау:
2.Берілген сөздер- ден мәтін құрастыруы; Тақырыптарды сипаттап айта алуы;
|
Оқулық,қос -ымша мәліметтер, сандық аппарат, тірек сызбалар, мультфильм,бейне таспалар , флипчарт, мақал-мәтел ,аңыз әңгімелер жинақтары, үлестірмелі бағалау парағтары.
|
|
1 | 1 | Тақырыбы: Құмырсқалар
Мақсаты: Қадірбек Сегізбайұлы туралы тереңірек танысу,мәтінмен таныса ртырып автордың айтайын деген ойын- еркін түсіндіре алуына бағыт бағдар беру, топпен жұмыс жасауға үйрету |
Минутқа оқу техникасын меңгерген.Сөздің мағы- насын аша алады.Берілген сөздерден мәтін құрады,. Мәтіннің идеясын болжайды.Өмірден мысал келтіреді.Өз ойларын дәлелдей алады. «Алтын балыққа хат» жазу
Арқылы сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді. «Құмырсқалар» топтастыру, «Табиғаттың қатал заңы» шағын әссе
|
Жаңа тәсілдер, Диалогтық әдіс
Жұптық, топтық жұмыс. «Алдын ала болжау», зерттеушілік әңгіме.Түрткі сұрақтары,қайта бағыттау сұрақтары. АКТ,интерактивті тақтаның көмегімен автордың өмірімен танысады, топпен жұмыс,рефлексиялық парақ |
Минутқа оқу. Тізбектей оқу. Қабілеттері әртүрлі оқушыларға арналған деңгейлік тапсырмалар. талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген, дамытушы тапсырмалар, | 1.Өзін – өзі бағалау,(Минутқа оқу техникасының болуы;)
2.Өзара жұптық бағалау,(Берілген сөздер- ден мәтін құрастыруы;) . 3.Топтық бағалау, (Блум таксоно- миясы бойынша деңгейлік сұрақтарды құруы, жауап беруі, қосымша ізденуі) |
Оқулық,интерактивті тақта, флипчарт,
үлестірмелі бағалау парақтары.
|
2 | 1 | Қ Жұмаділов .Адасқан бала
Мақсаты: өз ойларын еркін жеткізеді;мәтіндегі болған жағдайды өмірмен байланыстыра әңгімелеп үйренеді.Баланың функционалдық сауаттылығы қалыптасады. Шығармашылықпен жұмыс жасайды.
|
Мәтіндегі негізгі ойды танып , шығармашылықпен жұмыс жасайды.Оқушылар өз ойларын еркін жеткізеді; Ой тастау: «Егер саған адасқан бала кездессе ,не істер едің?». Жакоға мінездеме бере аласың ба? Сенің ойыңша Жако….. |
Жаңа тәсіл дер, Диалогтық оқыту,Топтық, жеке жұмыс зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме
АКТ, қажетті ақпарат ты алады. зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме СТО , ассоциация, ынта үзілісі, Көшбасшылық, алдын ала ойлану,түртіп алу |
Тізбектей оқу,
өлең шумақтарын мәнерлеп оқу. оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар
|
1)Оқыту үшін бағалау: Өзін – өзі және жұпта өзара бағалау, (Сөйлеу мәдениетін бағалау)
2Топтық баға- лау,(Тапсырмаларды орындауға ба- ғыт беру, үдеріс барысында кеңес беру; Оқушының жеке ой-пікірінің болуы) |
Даналық сөздер жазылған плакаттар.
Оқулық,флипчарт,маркер. ноутбук, телефон Үлестірмелі қағаздар,бағалау парақтары, рефлексиялық парақ |
3 | 1 | Тақырыбы:Динара Мыңжасарқызы. Мектептен жырақ жол
Мақсаты: Берілген мәтіннен біз өзімізге не аламыз? Осы мәтіндегі кейіпкердің ой толғамдарынан қандай қасиеттерді тануға болады? деген түрткі сұрақтар төңірегінде оқушыларды ойға шақыру
|
Сөзжұмбақты шешеді. Алдын ала болжайды.Сұрақтарға нақты жауап береді. Қиял- дайды,арманын айқындай- ды.Мәтінді оқиды,түсінді- реді,топта талқылайды. Мәтін бойынша не білетіндерін,нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді.
Бақытжан қандай ? топтастыру. Жұппен жұмыс. «Ойын автоматы» Пайдасы мен зияны постер топпен жұмыс Бақытжанның досына жазған хатын аяқта…сен қалай жалғастырар едің шағын әссе, жеке жұмыс.
|
Жаңа тәсілдер, Диалогтық оқыту.Топтық, жеке жұмыс (постер құрау)
Блум таксономиясы бойынша деңгейлік сұрақтар.Түрткі болу, қайта бағыттау сұрақтары. СТО «Алдын ала болжау»,Талантты және дарынды балаларды оқы- ту.
|
Талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген, дамытушы тапсырмалар, оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар
Оқытудың қиындықтарын анықтау |
1.Өз-өзін бағалау (Сабақ қатысу деңгейін анықтау)
2.Талдау жинағы (Сол жаққа өзің ізге көмектескен екі нәрсені жазыңыз және оң жаққа жұмысыңызға зиян келтірген (кедергі жасаған) екі нәрсені жаздыру арқылы оқудағы қиындықтарын анықтау. |
Оқулық,флипчарт, маркер,қосымша мәліметтер, рефлексиялық парақ
Үлестірмелі қағаздар,бағалау парақтары, |
4 | 1 | Тақырыбы:Роза Әбілқадырова.
Әскербектің әтеші. Мақсаты: Мәтінмен таныса отырып адамдардың бойындағы жағымсыз мінез дерді танып біледі, салыстыра алады.Жұппен, топпен жұмыс жасауға үйрету |
Оқиғаның әрі қарай қалай өрлейтінін болжай алады.Екі баланың іс-әрекетін салыстырады. Топпен жұмысВЕНН диаграммасы.Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады.
Әңгімеден адамдардың бойындағы қандай мінез құлықты байқауға болады? Әңгімені бөлікке бөліп Жигсо әдісімен оқыту Концепциялық кестемен жұмыс « Әскербектің әтеші қалай шақырады? 1.Мәтіннің басында 2.Мәтіннің ортасында 3.Мәтіннің соңында «Мейірім» тақырыбына шағын эссе жазады. |
Жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту.
Топтық, жеке жұмыс.Маршруттық картамен жұмыс Төменгі және жоғарғы деңгейлі сұрақтар.Қайта бағыттау сұрақтары. Топтық зерттеушілік әңгіме. «Ауызша болжау», Венн диаграммасы, «Алты қалпақ», «Миға шабуыл» АКТ.Бейне жазба қарау
|
Қабілеттері әртүрлі оқушы-ларға арналған деңгейлік тапсырмалар,
Маршруттық карта, |
1Топтық бағалау. (Блум таксономиясы бойынша деңгейлік сұрақтарды қою жіне жауап беруі; Сабақ қатысу дең- гейін анықтау;
Қосымша ізденуі;)
|
Оқулық.
Шешендік өнер жинағы. Маркер.Үлес тірмелі бағалау парақтары. |