Өскемен қаласы
«Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп-
лицей- интернаты» КММ
Турсынбаева Толқын Айкеновна — ағылшын тілі пәні мұғалімі
Сабақ тақырыбы: Рей Бредбери
Сынып: 8б | 16.02.2015 | Пәні: Ағылшын тілі | Турсынбаева.ТА | ||
Тақырыбы | Рей Бредбери | ||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар Американың атақты жазушысының өмірбаянымен танысады.Өз бетінше білім алады,білімін толықтырады. | ||||
Сабақтың мақсаты | 1.Оқушылар қосымша материалдардың көмегімен ,шығармашылықпен жұмыс істеу арқылы білімдерін өз беттерімен алуға дағдыланады. Әртүрлі әдіс-тәсілдер арқылы ауызекі сөйлеуін дамытады.
|
||||
Сабақ типі | Аралас сабақ | ||||
Сабақ түрі | «Рей Бредбери» тақырыбы бойынша білімдерін толықтыруға және жүйелеуге арналған дәстүрлі емес сабақ. | ||||
Сабақтың білім беру формасы | Топпен бірлесе, жұппен, жекелей атқаратын жұмысқа арналған | ||||
Сабақтың білім беру әдіс-тәсілдері | «Ыстық микрофон», «кластер», «инсерт», сәйкестендіру, «пирамида», «ыстық орындық», « Не, қайда,қашан?», ббү | ||||
Көрнекіліктер | презентация, бейне жазба материалы, таратпа материалдар, тапсырмалары бар үлестірме материалдар | ||||
Сабақтың кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Білімді тексеру, бағалау | ||
Ұйымдастыру мезеті.
|
1.Сабақтың басталуы, сыныптың сабаққа даярлығын тексеру, оқушыларда жағымды көңіл-күй туғызу.Сергіту ойыны: Horse’s gallops
Топқа бөлу:Жазушыларды топтастыру |
Кезекші сабаққа даярлықтарын жеткізеді.
Шеңбер бойына тұрып аттың шауып келе жатқанын шапалақпен бейнелейді. Соңында болған соң отшашу көрсетеді 3топқа жіктеліп отырады.
|
|||
Үй тапсырмасы: 5 минут | Hot microphoneAnswer the question: Why did Washington decide to build new capital on that place? | Дарынды оқушыларға сыни ойлауға сұрақ берілген,сол сұрақты ыстық микрофон әдісін қолдана отырып тексеру. | Бірін бірі бағалайды | ||
«Қызығушылығын ояту»(5 мин) | What American writers do you know?Кластер әдісі бойынша | Оқушылар қандай американдық жазушыларды біледі,соны жазады. | |||
«Мағынаны ажырату»(7 мин)
|
Әр оқушыға жазушының өмірбаяны туралы ресурстар беріледі.Ресурсты мұқият жекелей оқиды,түртіп алады.(Insert әдісі )
Түсінбеген жерін топта талқылайды. «Кластер» әдісі
Мәтінді сұрақтармен сәйкестендіру |
Қажетті материалдарды түртіп аладыОқушы мәтінді оқып шығады.Қажетті материалды түртіп алады.
Ұқпағанын жұптарымен талқылайды Оқушылар топпен жұмыс істейді.
Оқушылар жазушы туралы негізгі мағлұматты кластер арқылы қағазға толтырады Сұрақтарды мәтінмен сәйкестендіреді
|
Топ жетекшісі бағалау парағына түсіреді. | ||
«Ой толғаныс»(15мин) | І-топ “Pyramid Story” 1. Character – 2. To describe – 3. Place – 4. Problem – 5. the cause of problem –ІІ –топ “ Hot chair”
ІІІ топ Complete the chart. Who? What? When? Where? How?
|
І топ 5 жолдық әңгіме жазады
ІІ топ ыстық орындық әдісі бойынша әңгімелеу
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру кесте толтыру |
Топ жетекшісі бағалау парағына түсіреді. | ||
Бағалау( 3мин) | Нормативті бағалау1.Оқушылар бір-бірін скан қағаз арқылы бағалау.
2.Бармақпен бағалау 3.Смайликтермен бағалау 4.Екі жұлдыз бір тілек |
Оқушылар өзін-өзі бағалайды.Оқушылар формативті түрде бір –бірі бағалайды, топ басшылары бағалайды
Мұғалім бағалайды ( жиынтық бағалау) |
Оқушылардың формативті бағалауыМұғалімнің суммативті бағалауы | ||
Үйге тапсырма | Тақырып бойынша әңгімелеп беру | Ұққанын ауызша айтып береді | |||
Кері байланыс(2 мин) | Кері байланыста ББҮ толтыру(әр балаға беріледі) толтыру
|
Мұғалім бүгінгі сабақта әр оқушының өз білімін қалай көрсеткені туралы пікірлерін «ББҮ»- қалдыруын тапсырады |