Рей Бредбери

rej_bredberiШығыс Қазақстан облысы

       Өскемен қаласы

      «Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп- 

       лицей- интернаты» КММ  

       Турсынбаева Толқын Айкеновна — ағылшын тілі пәні мұғалімі 

       Сабақ  тақырыбы:      Рей Бредбери

 

Сынып: 8б 16.02.2015 Пәні: Ағылшын тілі Турсынбаева.ТА 
Тақырыбы Рей Бредбери
Күтілетін нәтиже Оқушылар Американың атақты жазушысының өмірбаянымен танысады.Өз бетінше білім алады,білімін толықтырады.
Сабақтың мақсаты 1.Оқушылар қосымша материалдардың көмегімен ,шығармашылықпен жұмыс істеу арқылы білімдерін өз беттерімен алуға дағдыланады. Әртүрлі әдіс-тәсілдер арқылы ауызекі сөйлеуін дамытады.

  1. Әртүрлі әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ типі Аралас сабақ
Сабақ түрі «Рей Бредбери» тақырыбы бойынша білімдерін толықтыруға және  жүйелеуге арналған  дәстүрлі емес сабақ.
Сабақтың білім беру формасы Топпен бірлесе, жұппен, жекелей атқаратын жұмысқа арналған
Сабақтың білім беру әдіс-тәсілдері «Ыстық микрофон», «кластер», «инсерт», сәйкестендіру, «пирамида», «ыстық орындық», « Не, қайда,қашан?», ббү
Көрнекіліктер презентация, бейне жазба материалы, таратпа материалдар, тапсырмалары бар үлестірме материалдар
Сабақтың кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Білімді тексеру, бағалау
Ұйымдастыру мезеті.

  • мин)
1.Сабақтың басталуы, сыныптың сабаққа даярлығын тексеру, оқушыларда жағымды көңіл-күй туғызу.Сергіту ойыны: Horse’s gallops

 

Топқа бөлу:Жазушыларды топтастыру

Кезекші сабаққа даярлықтарын жеткізеді. 

Шеңбер бойына тұрып аттың шауып келе жатқанын шапалақпен бейнелейді. Соңында болған соң отшашу көрсетеді

3топқа жіктеліп отырады.

 

Үй тапсырмасы:   5 минут Hot microphoneAnswer the question: Why did Washington decide to build new capital on that place? Дарынды оқушыларға сыни ойлауға сұрақ берілген,сол сұрақты ыстық микрофон әдісін қолдана отырып тексеру. Бірін бірі бағалайды
«Қызығушылығын ояту»(5 мин) What American writers do you know?Кластер әдісі бойынша Оқушылар қандай американдық жазушыларды біледі,соны жазады.
«Мағынаны  ажырату»(7 мин)

 

 

 

 

 

 

Әр оқушыға жазушының өмірбаяны туралы ресурстар беріледі.Ресурсты мұқият жекелей оқиды,түртіп алады.(Insert әдісі )

Түсінбеген жерін топта талқылайды.

«Кластер» әдісі

 

Мәтінді  сұрақтармен  сәйкестендіру

Қажетті материалдарды түртіп аладыОқушы мәтінді оқып шығады.Қажетті материалды түртіп алады.

Ұқпағанын жұптарымен талқылайды

Оқушылар топпен жұмыс істейді.

 

Оқушылар жазушы  туралы негізгі мағлұматты кластер арқылы  қағазға толтырады

Сұрақтарды мәтінмен сәйкестендіреді

 

Топ жетекшісі бағалау парағына түсіреді.
«Ой толғаныс»(15мин)    І-топ  “Pyramid Story”
1. Character –
2. To describe –
3. Place –
4. Problem –
5. the cause of problem –ІІ –топ “ Hot chair”

 

ІІІ топ  Complete the chart.

Who? What? When? Where? How?

 

 

 

 

І топ 5 жолдық әңгіме жазады 

 

 

ІІ топ ыстық орындық әдісі бойынша әңгімелеу

 

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру кесте толтыру

Топ жетекшісі бағалау парағына түсіреді.
Бағалау(  3мин) Нормативті бағалау1.Оқушылар бір-бірін скан  қағаз арқылы бағалау.

2.Бармақпен бағалау

3.Смайликтермен бағалау

4.Екі жұлдыз бір тілек

Оқушылар өзін-өзі бағалайды.Оқушылар формативті түрде бір –бірі бағалайды, топ басшылары бағалайды

Мұғалім бағалайды ( жиынтық бағалау)

Оқушылардың формативті бағалауыМұғалімнің суммативті бағалауы
Үйге тапсырма Тақырып бойынша әңгімелеп беру Ұққанын ауызша айтып береді
Кері  байланыс(2 мин) Кері байланыста ББҮ толтыру(әр балаға беріледі) толтыру

 

Мұғалім бүгінгі сабақта әр оқушының өз  білімін  қалай көрсеткені туралы пікірлерін «ББҮ»-  қалдыруын тапсырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *