Бисенова Умиткан Амировна
Қысқа мерзімді жоспар
Ана тіл
4-сынып |
Сабақтың тақырыбы: Өткен күн М. Жұмабаев | ||||
Сілтеме | Жоспар | ||||
Мақсаты | Автор өмірінен мағұлмат беру.Өлеңді оқушылар өздері оқып, ондағы кейіпкерлерге баға беруге, өзіндік пікір айтуға үйрету. Өлеңнің мазмұны мен идеясын ашу | ||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Тақырып мазмұнына өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін- өзі реттеуді қалыптастырады.Оқушылар өз бетінше жұмыс жасуға үйренеді.Ұйымшылдыққа, бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады
|
||||
Көрнекілігі | Интербейнелі тақта,оқулық,дәптер, постер, стикер | ||||
Сабақтың барысы | Топқа бөлу.Кәмпиттердің түстеріне қарай.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару |
||||
Жаңа сабақ кезеңдері | |||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | Модуль | ||
Кіріспе | Оқушылардың зейінін,назарын сабаққа аудару,Сабақты «Шаттықшеңбері арқылыбастаймыз» | Топқа бөлінеді. Назарларын сабаққа аударады.Психологиялық жаттығуды мұғаліммен бірге жасайды | Сыни тұрғыдан ойлау
АКТ мәнерлеп оқу |
||
Білу
|
Үй тапсырмасын сұрау | -Балалар үйге берілген тапсырманы тексеріп жіберейікШыбын мен Көбелек мысалынның мазмұны сұралады | Үйге берілген тапсырманы орындайды.Өз сөздерімен түсінгенін айту | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | |
Түсіну | Автор туралы түсінік беру
Оқулықпен жұмыс |
АКТ-мен жұмысжүргізу | Интербелсенді
тақтаға назар аударады |
Талантты және дарынды балаларды оқыту | |
Қолдану | Оқулықпен жұмыс | Өлеңді оқу, түсіндіру.Сергіту сәті. | Өз беттерінше
мәнерлеп оқу Әуен ырғағына билеу |
||
Талдау | Топтық жұмыс | Өткен өмір қандай?
Қазіргі өмір қандай?Постер жасау (5 мин) |
Өткен өмір мен қазіргі өмірге сипаттама береді,постер жасайды | Оқытудағы
басқару, көшбас- шылық |
|
Жинақтау | Топтықжұмыс
2.Ауыл жайлауға көшкенде қандай өзгеріс болады? 3.Өлеңді оқығанда көз алдыңа нені елестеттің? 4.Қазақ халқының дарқандығы, кеңдігі туралы айтылатын жолдарды тауып оқы. |
Оқушылардың ой-пікірін талдау.Мозайка тәсілі | Сұраққа мозайка тәсілі арқылы жауап беру | ||
Бағалау | Топтық бағалау.Топ басшысының бағалауы.Сабақ туралы өз ойларын стикерге жазу.Рефлекция
Үйге тапсырма беру |
Топ бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек»
арқылы бағалатадыТоп басшысына топ мүшелерін бағалатады.Топ басшысының қойған бағаларымен салы стыра отырып мұғалім бағалайды.Үйге тапсырма береді |
Топ бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек»
арқылы бағалайды Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады. |
Қысқа мерзімді жоспар
Ана тіл
4-сынып |
Сабақтың тақырыбы: Құрманғазы. Сәуірбек Бақбергенов. | ||||
Сілтеме | Жоспар | ||||
Мақсаты | Автор өмірінен мағұлмат беру.Әңгімені оқушылар өздері оқып, ондағы кейіпкерлерге баға беруге, өзіндік пікір айтуға үйрету.Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу | ||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Тақырып мазмұнына өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін- өзі реттеуді қалыптастырады.Оқушылар өз бетінше жұмыс жасуға үйренеді.Ұйымшылдыққа, бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады
|
||||
Көрнекілігі | Интербейнелі тақта,оқулық,дәптер, постер, стикер | ||||
Сабақтың барысы | Топқа бөлу.Түрлі- түсті шарлардың түстеріне қарай
Оқушылардың назарын сабаққа аудару |
||||
Жаңа сабақ кезеңдері | |||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | Модуль | ||
Кіріспе | Оқушылардың зейінін,назарын сабаққа аудару,Сабақты «Шаттық шеңбері арқылыбастаймыз» | Топқа бөлінеді. Назарларын сабаққа аударады.Психологиялық жаттығуды мұғаліммен бірге жасайды | Сыни тұрғыдан ойлау
АКТ мәтіннің мазмұнын білу |
||
Білу
|
Үй тапсырмасын сұрау | -Балалар үйге берілген тапсырманы тексеріп жіберейік.Бала Тұрар әңгімесінің мазмұны сұралады | Үйге берілген тапсырманы орындайды.Өз сөздерімен түсінгенін айту | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | |
Түсіну | Автор туралы түсінік беру
Оқулықпен жұмыс |
АКТ-мен жұмысжүргізу | Интербелсенді
тақтаға назар аударады |
Талантты және дарынды балаларды оқыту | |
Қолдану | Оқулықпен жұмыс | Өлеңді оқу, түсіндіру.Сергіту сәті. | Өз беттерінше
оқу Күй тыңдау |
||
Талдау | Топтық жұмыс | Құрманғазы кім?Дина кім?Кластер жасау (5 мин) | Құрманғазы мен Динаға сипаттама береді,кластер жасайды | Оқытудағы
басқару, көшбас- шылық |
|
Жинақтау | Топтықжұмыстар
Постер жасау(7мин)
3- топқа.Домбыра туралы 4-топқа Музыка туралы |
Оқушылардың ой-пікірін талдау. | Сұраққа постер әдісі арқылы жауап беру | ||
Бағалау | Топтық бағалау.Топ басшысының бағалауы.Сабақ туралы өз ойларын стикерге жазу.Рефлекция
Үйге тапсырма беру |
Топ бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек»
арқылы бағалатадыТоп басшысына топ мүшелерін бағалатады.Топ басшысының қойған бағаларымен салы стыра отырып мұғалім бағалайды.Үйге тапсырма береді |
Топ бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек»
арқылы бағалайды Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады. |