Басы » Бастауыш сыныптар » Алғашқы көмек. Бедел Тұрсынбаев

Алғашқы көмек. Бедел Тұрсынбаев

Қысқа мерзімді жоспар

Ана тіл

4-сынып

Сабақтың тақырыбы:Алғашқы көмек. Бедел Тұрсынбаев
Сілтеме Жоспар
Мақсаты Автор өмірінен мағұлмат беру.Әңгімені оқушылар өздері оқып, ондағы кейіпкерлерге баға беруге, өзіндік пікір айтуға үйрету.Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу
Күтілетін нәтиже Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Тақырып мазмұнына өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін- өзі реттеуді қалыптастырады.Оқушылар өз бетінше жұмыс жасуға үйренеді.Ұйымшылдыққа, бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады

 

Көрнекілігі Интербейнелі тақта,оқулық,дәптер, постер, стикер
Сабақтың барысы Топқа бөлу.Түрлі- түсті шарлардың түстеріне қарай

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Жаңа сабақ кезеңдері
Тапсырма Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс- әрекеті Модуль
Кіріспе Оқушылардың зейінін,назарын сабаққа аудару,Сабақты  «Шаттық шеңбері арқылыбастаймыз» Топқа бөлінеді. Назарларын сабаққа аударады.Психологиялық жаттығуды мұғаліммен бірге жасайды Сыни тұрғыдан ойлау

АКТ  мәтіннің мазмұнын білу

 

Білу

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау -Балалар үйге берілген тапсырманы тексеріп жіберейік.Құрманғазы әңгімесінің мазмұны сұралады Үйге берілген тапсырманы орындайды.Өз сөздерімен түсінгенін айту Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Түсіну Автор туралы түсінік беру

Оқулықпен жұмыс

АКТ-мен жұмысжүргізу Интербелсенді

тақтаға назар

аударады

Талантты және дарынды балаларды оқыту
Қолдану Оқулықпен жұмыс Өлеңді оқу, түсіндіру.Сергіту сәті. Өз беттерінше

оқу

Әуенге билеу

Талдау Топтық жұмыс 1.«Қансонар» деген не?2. «Нәубет» дегенді қалай түсінесің?Кластер жасау (5 мин) Оқушылар ойларын талдай түседі, кластер жасайды. Оқытудағы

басқару,

көшбас-

шылық

Жинақтау Топтықжұмыстар

  • топқа.Әңгімеде автор қай кезеңдегі оқиғаны баяндайды?
  • топқа.Әңгіме неліктен «Алғашқы көмек»деп аталған?
  • топқа.Еңбектің ең алғашқы қасиетін бала қай кезде сезінді?

4-топқа Пештің үстінде не бар?

Оқушылардың ой-пікірін талдау. Сұраққа мозайка тәсілі арқылы жауап беру
Бағалау Топтық  бағалау.Топ басшысының бағалауы.Сабақ туралы  өз ойларын стикерге жазу.Рефлекция

Үйге тапсырма

беру

Топ бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек»

арқылы бағалатадыТоп басшысына топ мүшелерін бағалатады.Топ басшысының қойған бағаларымен салы стыра отырып мұғалім бағалайды.Үйге тапсырма береді

Топ бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек»

арқылы бағалайды

Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.

Үй тапсырмасын күнделікке жазып

алады.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *