Қысқа мерзімді жоспар
Ана тіл
4-сынып |
Сабақтың тақырыбы:Алғашқы көмек. Бедел Тұрсынбаев | |||
Сілтеме | Жоспар | |||
Мақсаты | Автор өмірінен мағұлмат беру.Әңгімені оқушылар өздері оқып, ондағы кейіпкерлерге баға беруге, өзіндік пікір айтуға үйрету.Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу | |||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Тақырып мазмұнына өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін- өзі реттеуді қалыптастырады.Оқушылар өз бетінше жұмыс жасуға үйренеді.Ұйымшылдыққа, бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады
|
|||
Көрнекілігі | Интербейнелі тақта,оқулық,дәптер, постер, стикер | |||
Сабақтың барысы | Топқа бөлу.Түрлі- түсті шарлардың түстеріне қарай
Оқушылардың назарын сабаққа аудару |
|||
Жаңа сабақ кезеңдері | ||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | Модуль | |
Кіріспе | Оқушылардың зейінін,назарын сабаққа аудару,Сабақты «Шаттық шеңбері арқылыбастаймыз» | Топқа бөлінеді. Назарларын сабаққа аударады.Психологиялық жаттығуды мұғаліммен бірге жасайды | Сыни тұрғыдан ойлау
АКТ мәтіннің мазмұнын білу |
|
Білу
|
Үй тапсырмасын сұрау | -Балалар үйге берілген тапсырманы тексеріп жіберейік.Құрманғазы әңгімесінің мазмұны сұралады | Үйге берілген тапсырманы орындайды.Өз сөздерімен түсінгенін айту | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Түсіну | Автор туралы түсінік беру
Оқулықпен жұмыс |
АКТ-мен жұмысжүргізу | Интербелсенді
тақтаға назар аударады |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Қолдану | Оқулықпен жұмыс | Өлеңді оқу, түсіндіру.Сергіту сәті. | Өз беттерінше
оқу Әуенге билеу |
|
Талдау | Топтық жұмыс | 1.«Қансонар» деген не?2. «Нәубет» дегенді қалай түсінесің?Кластер жасау (5 мин) | Оқушылар ойларын талдай түседі, кластер жасайды. | Оқытудағы
басқару, көшбас- шылық |
Жинақтау | Топтықжұмыстар
4-топқа Пештің үстінде не бар? |
Оқушылардың ой-пікірін талдау. | Сұраққа мозайка тәсілі арқылы жауап беру | |
Бағалау | Топтық бағалау.Топ басшысының бағалауы.Сабақ туралы өз ойларын стикерге жазу.Рефлекция
Үйге тапсырма беру |
Топ бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек»
арқылы бағалатадыТоп басшысына топ мүшелерін бағалатады.Топ басшысының қойған бағаларымен салы стыра отырып мұғалім бағалайды.Үйге тапсырма береді |
Топ бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек»
арқылы бағалайды Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады. |