Өткізген: Қазақстан пәні мұғалімі: Еспаев Мирас Қайратұлы
Шығыс Қазақстан облысы,Өскемен қаласы,«Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп – лицей-интернаты» КММ |
||||
Тақырыбы | Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы | |||
Сабақ мақсаттары
Табыс критерийлері: |
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға Қазақстанда Монғол империясының үстемдік етуі, империяның басқыншылық саясаты мен оның зардаптарының әсері жайында толық мағлұмат беру. Дамытушылық : Оқушылардың белсенді ойлау қабілетін арттыру, алған білімдерін қажетіне сай пайдалана білуге, өз бетінше қорытынды жасауға дағдыландыру. Тәрбиелік: Қазақ тарихындағы осы бір оқиға арқылы оқушыларды патриоттыққа, елжандылыққа, саяси сауаттылыққа тәрбиелеу.
|
|||
Табыс критерийлері:
1.Моңғол империясының құрылуы 2.Моңғол империясының қоғамдық құрылысы 3.Моңғолдардың Қазақстанды жаулап алуы 4.Жаулап алудың зардаптары 5.Ұлыстардың құрылуы
|
||||
Сабақ түрі | Аралас | |||
Білім беру технологиясы | Сын тұрғысынан ойлау технологиясы | |||
Сабақтың білім беру формасы | Топпен бірлесе, жұппен, жекелей атқаратын жұмысқа арналған | |||
Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер | Кумулятивтік әңгіме, зерттеушілік әңгіме, fish bown әдісі, постер,кластер қорғау. | |||
Көрнекіліктер | презентация, видео,таратпа материалдар, табыс критерийі, бағалау парағы. | |||
Сабақ барысы | ||||
Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Бағалау | ||
Ұйымдастыру
(2 мин) |
Сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу: алуды пайдаланып сыныпты 4 топқа бөледі. Оқушылар өздерін әділ бағалайтын, жұмысты ұйымдастыра алатын топ басшысын анықтайды.
Топ ережесін құру |
Топпен жинақталып отыру. Топ ретін, топ басшысын анықтауға белсене қатысу.
Сұраққа дұрыс жауап берген оқушы формативті бағаланады, топ басшысы етіп тағайындалады. |
Мұғалімнің формативті бағалауы |
|
«Өткен тақырыпты қорытындылау»
8мин
Жаңа сабақ (10 мин) |
Топтарға реті бойынша тақырыптарды бөліп беру
1 топ Әбу Насыр әл – Фараби (870 – 950)
«Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары», «Кемеңгерлік меруерті», «Бақытқа жету», «Ақындықтың мәні туралы».
2 топ Қожа Ахмет Йассауи (1103 – 1167)
3 топ Жүсіп Хас Хажип Баласағұни (1021 – 1075жж.) «Құт негізі – білік»(Құтадғу білік) – еңбегі туралы мәлімет бере отырып өз ойын қорытындылау
4 топ Әбу Райхан әл – Бируни (973 – 1050 жж) 1.Шығармашылығына шолу жасау
|
Берілген тапсырманы әр топ өзбетінше талдап топ басшысы бөліп талдап бергені бойынша шығып қорғау | Ауызша жауаптарын формативті бағалау.
«Бағдаршам» сигналдары арқылы (Оқушылардың орындаған жұмыстары сабақтың табыс критерийлеріне сәйкес екендігі туралы оқушылар пікірлерін анықтау): Жасыл – Мен жақсы орындадым. Сары — мен жартылай орындадым, тағы жұмыс істеу қажет Қызыл – маған көмек керек. |
|
Видео(10 мин)
Алдымен балаларға орыс тіліндегі видеоны көрсете отырып сабақтың тақырыбын ашу. (2мин) Е-Learning кітапханасындағы көмекші видео материалды көрсете отырып балаларға сабақты түсіндіру (8мин) |
Балалар мұқият видеоны көру арқылы сабақты түсініп өздері қорытындылауы тиіс | |||
Бекіту
(20 мн) |
1 топ
Моңғол империясының құрылуына байланысты fish bown әдісін қолдану
2 топ Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулауына байланысты кластер құрайды
3 топ Ұлыстардың бөлінуіне байланысты постер құрау
4 топ Қазақстан жеріне әкелген зардаптарына байланысты тарихи шығармашылық ой толғау |
Топқа берілген тапсырманы атқаруда белсенділік, жауапкершілік танытады. | Бір- бірінің постерлеріне пікір жазып жапсырады
Топ басш бағалайды.
|
|
Бағалау
(2мин) |
Формативті бағалаудың жалпы бағалауын жүргізу.Топ басшысының бағалауы.
Топтардың бірін бірі бағалауы. |
Топ басшысының бағалауын тыңдайды.Топтардың бірін-бірі бағалауын тыңдайды. | ||
Үйге тапсырмa
(1 мин) |
Тақырыпты оқып келу | Тақырыпты оқу | ||
Кері байланыс
Рефлексия (2 мин) |
Сабақ барысында нені меңгердің?
Не үйрендің? |
стикерге жазу, тақтаға жапсыру |