Басы » Кембридж бағдарламасы » Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы

Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы

Өткізген:  Қазақстан пәні мұғалімі: Еспаев Мирас Қайратұлы

Шығыс Қазақстан облысы,Өскемен қаласы,«Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп – лицей-интернаты» КММ

Тақырыбы Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы
Сабақ мақсаттары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Табыс критерийлері:

Мақсаты:

Білімділігі: Оқушыларға Қазақстанда Монғол империясының үстемдік етуі, империяның басқыншылық саясаты мен оның зардаптарының әсері жайында толық мағлұмат беру.

Дамытушылық : Оқушылардың белсенді ойлау қабілетін арттыру, алған білімдерін қажетіне сай пайдалана білуге, өз бетінше қорытынды жасауға дағдыландыру.

Тәрбиелік: Қазақ тарихындағы осы бір оқиға арқылы оқушыларды патриоттыққа, елжандылыққа, саяси сауаттылыққа тәрбиелеу.

 

Табыс критерийлері:

1.Моңғол империясының құрылуы

2.Моңғол империясының қоғамдық құрылысы

3.Моңғолдардың Қазақстанды жаулап алуы

4.Жаулап алудың зардаптары

5.Ұлыстардың құрылуы

 

Сабақ түрі Аралас
Білім беру технологиясы Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сабақтың білім беру формасы Топпен бірлесе, жұппен, жекелей атқаратын жұмысқа арналған
Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер Кумулятивтік әңгіме, зерттеушілік әңгіме, fish bown әдісі, постер,кластер қорғау.
Көрнекіліктер презентация, видео,таратпа материалдар, табыс критерийі, бағалау парағы.
Сабақ барысы
Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру

(2 мин)

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Топқа бөлу: алуды пайдаланып сыныпты 4 топқа бөледі.

Оқушылар өздерін әділ бағалайтын, жұмысты ұйымдастыра алатын топ басшысын анықтайды.

 

Топ ережесін құру

Топпен жинақталып отыру. Топ ретін, топ басшысын анықтауға белсене қатысу.

Сұраққа дұрыс жауап берген оқушы формативті бағаланады, топ басшысы етіп тағайындалады.

 

Мұғалімнің формативті бағалауы

 

«Өткен тақырыпты қорытындылау»

 

8мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

(10 мин)

Топтарға реті бойынша тақырыптарды бөліп беру

1 топ

Әбу Насыр әл – Фараби (870 – 950)

  1. Өмірбаяны.
  2. Еңбектері:

«Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары», «Кемеңгерлік меруерті», «Бақытқа жету», «Ақындықтың мәні туралы».

  1. «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» атты еңбекте не туралы жазылған баяндап беру
  2. Не себепті Әбу Насыр әл – Фараби екінші ұстаз деп айтылады

2 топ

Қожа Ахмет Йассауи (1103 – 1167)

  1. Өміріне көзқарасына қысқаша шолу жасау

3 топ

Жүсіп Хас Хажип Баласағұни (1021 – 1075жж.)

«Құт негізі – білік»(Құтадғу білік) – еңбегі туралы мәлімет бере отырып өз ойын қорытындылау

 

4 топ

Әбу Райхан әл – Бируни (973 – 1050 жж)

1.Шығармашылығына шолу жасау

 

 

 

 

Берілген тапсырманы әр топ өзбетінше талдап топ басшысы бөліп талдап бергені бойынша шығып қорғау Ауызша жауаптарын формативті бағалау.

«Бағдаршам» сигналдары арқылы (Оқушылардың орындаған жұмыстары сабақтың табыс критерийлеріне сәйкес екендігі туралы оқушылар пікірлерін анықтау):

Жасыл – Мен жақсы орындадым.

Сары — мен жартылай орындадым, тағы жұмыс істеу қажет

Қызыл – маған көмек керек.

Видео(10 мин)

Алдымен балаларға орыс тіліндегі видеоны көрсете отырып сабақтың тақырыбын ашу.

(2мин)

Е-Learning кітапханасындағы көмекші видео материалды көрсете отырып балаларға сабақты түсіндіру

(8мин)

Балалар мұқият видеоны көру арқылы сабақты түсініп өздері қорытындылауы тиіс
Бекіту

(20 мн)

1 топ

Моңғол империясының құрылуына байланысты fish bown әдісін қолдану

 

2 топ

Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулауына байланысты кластер құрайды

 

3 топ

Ұлыстардың бөлінуіне байланысты постер құрау

 

4 топ Қазақстан жеріне әкелген зардаптарына байланысты тарихи шығармашылық ой толғау

Топқа берілген тапсырманы атқаруда белсенділік, жауапкершілік танытады. Бір- бірінің постерлеріне пікір жазып жапсырады

Топ басш бағалайды.

 

Бағалау

(2мин)

Формативті бағалаудың жалпы бағалауын жүргізу.Топ басшысының бағалауы.

Топтардың бірін бірі бағалауы.

Топ басшысының бағалауын тыңдайды.Топтардың бірін-бірі бағалауын тыңдайды.
Үйге тапсырмa

(1 мин)

Тақырыпты оқып келу Тақырыпты оқу
Кері байланыс

Рефлексия

(2 мин)

Сабақ  барысында нені меңгердің?

Не үйрендің?

стикерге жазу, тақтаға жапсыру

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *