Басы » Бастауыш сыныптар » Екі бала. И.А.Крылов

Екі бала. И.А.Крылов

2bala

Солтүстік Қазақстан облысы

Ғ.Мүсірепов ауданы

Новоселов жалпы орта мектебінің

Бастауыш сынып мұғалімі

Ескендирова Г.Г.

Әдебиеттік оқу  4сынып

 

Сабақтың тақырыбы  Екі бала. И.А.Крылов
Мақсаты

 

Достың қадірін түсінуі, жамандық пен жақсылықтың ара жігін ажырата білуді ұғынуы. Достың қадірін түсінуге, жақсылық пен жамандықты айыра білуге тәрбиелеу.

 

Сыни тұрғыда ойлана отырып, негізгі идеяны анықтап, болған жағдайды жан-жақты бағалай білуге, баға бере білуге үйренеді

 

көрнекілігі: Достық туралы нақыл сөздер, авторлардың портреттері, сюжетті суреттер, ватман, маркер, стикер.

Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал «Достық көмек» бір-біріне тілек айту.

Ой қозғау әдісі:  «Достық» дегенді қалай түсінесің? жұпта талдау.

 

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Формативті бағалау

Үй тапсырамасын тексеру

Ой шақыру:

«Автор орындығы» әдісі

«үш шапалақ» арқылы бір-бірін бағалау,

Бас бармақпен  ,

Мәтін мазмұнын әңгімелеу.

 

 

«Достық» дегенді қалай түсінесің?

жұпта талдау. Автор орындығына шығып  өз ойын білдіру.

 

 

Үй тапсырмасын мазмұндайды.

 

Балалар сыни ойланып, достық туралы өз ойларымен бөліседі.

 

 
Мағынаны тану

 

«Көршіңе айт» әдісі:

Өлеңді түсініп оқу.

«Көршіңе айт» әдісі:

түсінгенін бір-біріне айту, талқылау.

Оқиға әрі қарай қалай жалғасады?

Екі баланың арасында қандай диалог

болады деп ойлайсың?

(жұптық жұмыс)

 

Екі баланы суреттеп, сипаттама беру.

1-топ Сеняны сипаттайды.

2-топ Федяны сипаттайды.

(топтық жұмыс)

Балалар мәтінді оқиды, жұпта талдайды.

 

 

 

 

 

 

Өзара бағалау «Басбармақ»

 

Сергіту сәті Қимыл-қозғалыстар жасау. Шаршағандары басылады.
Талантты және дарынды балаларды оқыту.

 

Ой толғаныс

«Телеграмма» әдісі : өлең жолдары

бойынша Федяға қандай кеңес айтар

едің? немесе Сеня өзіне қандай сабақ

алды? Қысқаша  хат жазу.

 

(шығармашылық тапсырма)

 

Оқушылар топтастырады, қорғайды.

Өзара үш шапалақ

 

арқылы бағалайды.

Үйге тапсырма «Менің досым» шығарма жазу.

 

Күнделіктеріне жазып алады
Жиынтық бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Формативті бағалауды ескере отырып, жиынтық бағаны мұғалім қояды.
Кері байланыс

Оқушыларға стикер таратылады-

 

Сабақтан қандай тәрбиелік маңызы зор білім алдың? (стикерге жазу)

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *