Солтүстік Қазақстан облысы
Ғ.Мүсірепов ауданы
Новоселов жалпы орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Ескендирова Г.Г.
Әдебиеттік оқу 4сынып
Сабақтың тақырыбы | Екі бала. И.А.Крылов | ||
Мақсаты
|
Достың қадірін түсінуі, жамандық пен жақсылықтың ара жігін ажырата білуді ұғынуы. Достың қадірін түсінуге, жақсылық пен жамандықты айыра білуге тәрбиелеу.
Сыни тұрғыда ойлана отырып, негізгі идеяны анықтап, болған жағдайды жан-жақты бағалай білуге, баға бере білуге үйренеді
көрнекілігі: Достық туралы нақыл сөздер, авторлардың портреттері, сюжетті суреттер, ватман, маркер, стикер. |
||
Күтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | «Достық көмек» бір-біріне тілек айту.
Ой қозғау әдісі: «Достық» дегенді қалай түсінесің? жұпта талдау.
|
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
СТО сұрақтары | Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті | ||
Формативті бағалау
Үй тапсырамасын тексеру Ой шақыру: «Автор орындығы» әдісі |
«үш шапалақ» арқылы бір-бірін бағалау,
Бас бармақпен , Мәтін мазмұнын әңгімелеу.
«Достық» дегенді қалай түсінесің? жұпта талдау. Автор орындығына шығып өз ойын білдіру. |
Үй тапсырмасын мазмұндайды.
Балалар сыни ойланып, достық туралы өз ойларымен бөліседі.
|
|
Мағынаны тану
«Көршіңе айт» әдісі: |
Өлеңді түсініп оқу.
«Көршіңе айт» әдісі: түсінгенін бір-біріне айту, талқылау. Оқиға әрі қарай қалай жалғасады? Екі баланың арасында қандай диалог болады деп ойлайсың? (жұптық жұмыс)
Екі баланы суреттеп, сипаттама беру. 1-топ Сеняны сипаттайды. 2-топ Федяны сипаттайды. (топтық жұмыс) |
Балалар мәтінді оқиды, жұпта талдайды.
Өзара бағалау «Басбармақ»
|
|
Сергіту сәті | Қимыл-қозғалыстар жасау. | Шаршағандары басылады. | |
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Ой толғаныс |
«Телеграмма» әдісі : өлең жолдары
бойынша Федяға қандай кеңес айтар едің? немесе Сеня өзіне қандай сабақ алды? Қысқаша хат жазу.
(шығармашылық тапсырма)
|
Оқушылар топтастырады, қорғайды.
Өзара үш шапалақ
арқылы бағалайды. |
|
Үйге тапсырма | «Менің досым» шығарма жазу.
|
Күнделіктеріне жазып алады | |
Жиынтық бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | Формативті бағалауды ескере отырып, жиынтық бағаны мұғалім қояды. | |
Кері байланыс
Оқушыларға стикер таратылады- |
Сабақтан қандай тәрбиелік маңызы зор білім алдың? (стикерге жазу) |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |