Күні | 3 «Ә» сынып | ||||||||||||
Абдуллаева Марта Жұмажанқызы
|
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | В. Сухомлинский. «Ақ шаш»
|
||||||||||||
Сілтеме | Ана тілі 3 сынып Т.Әбдікәрімова,С.Рахметова,Б.Қабатай
Слайд ; Интернет желісі;.google.kz. |
||||||||||||
Жалпы мақсаттар | Орыс жазушысы В. Сухомлинскийдің «Ақ шаш» мәтінінің негізгі мазмұнын ашу. | ||||||||||||
Міндеттері |
|
||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
|
||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушы іс — әрекеті | |||||||||||
2 мин
5 мин
3 мин
2 мин
2 мин
2 мин
5 мин
3 мин
2 мин
2 мин
2 мин
5 мин
5 мин
3 мин
2 мин |
Ұйымдастыру.
Сыныппен сәлемдесу Психологиялық дайындық «Ақ тілек. Әсем күлкі». Бүгінгі көңіл-күйлеріңізді бет әлпеттеріңіз арқылы көрсетіңіздерші. Топқа бөлу Сынып оқушыларын 3 топқа отырғызу (түстер арқылы топқа бөлу қызыл, сары, жасыл)
Ой қозғау (үй тапсырмасына шолу жасау)
«Дөңгелек үстел» Үй тапсырмасын қорытындылау арқылы постер қорғайды. І топ. «Мейірімділік-адами қасиет»
ІІ топ. – мәтіндегі Шоқанды сипатта. ІІІ топ: «Адамгершілік»
Бағдаршам түстері арқылы топ бір – бірін бағалайды. қызыл = түсінбеймін сары – түсінікті болғандай жасыл = барлығы түсінікті Ой дамыту. Негізгі ойды анықта,түйін. (Мақал-мәтелдер оқи отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашу)
Әкеге қарап ұл өсер»
Баланың көңілі далада»
Айқындық сұрақтар Ана туралы жырлаған ақын да, жазушылар да көп. Ана туралы қандай өлең жолдарын білеміз? Айналдым «ана» деген асыл аттан, Шуағын бар әлемге шашыратқан. Ойнап жүрген құлынын даладағы, Үйде отырып даусынан ажыратқан. К.Тоқтамұратқызы
Бұл тақпақта ананың балаға деген мейірімі, алыста жүрсе де көпшілік арасынан өз баласының даусын ажырата алатыны туралы айтылады. Байланыстылық сұрақ.
Қызығушылықты ояту. «Ойлан, тап» Адасқан әріптер
«Мағынаны таны» Визуалды айғақтар. (көзбен көретін айғақтар) «Ақ шаш» мәтінін бейнеролик арқылы көрсету
Кір жаятын жіп. (Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар беру) Осы мәтінді ести және көре отырып не ұқтық?
Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді топта бөліктер бойынша тізбектей оқыту. — Мәтін үзіндісінен түйінді ой айту және тақырып қою (басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейлерін тексеру) Басбармақ арқылы формативті бағалау Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінген-деймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.
Әр топтан бір оқушыдан шығарып рөлге бөліп оқыту.
Сергіту сәті. Баяу әуен жүріп тұрады, оқушылар тақтадағы «Анаға» арналған өлең жолын оқиды Айналдым «ана» деген асыл аттан, Шуағын бар әлемге шашыратқан. Ойнап жүрген құлынын даладағы, Үйде отырып даусынан ажыратқан. Анамды жақсы көрем сағынамын, Айтқанынан шықпаймын, бағынамын. Ол – көзімнің қарасы болса егер, Мен оның жанарының ағынанмын.
Жұптық тапсырма.Кубизм. Текше иіреміз, қай жағы түссе, сол жағының сұрағына жауап береміз.
Бірге ойлаймыз. Топтық жұмыс. В. Сухомлинскийдің «Ақ шаш» мәтініндегі түйін оқушылар көзқарасымен. І топ. «Ақ шаш» мәтіні бойынша мазмұнын айту. ІІ топ. Анаға қатысты мақал-мәтелдер айту ІІІ топ. «Анаға» сипаттама беріңіз. Серпілген сауал. Мәтін бойынша сұрақтар қою.
Анашым сен барда қартаймаймын! Қызық қуып. Кеш келіп, есік қақтым, Ауырмашы, мәңгі соқсын жүрегің,
Рефлексия Менің сабақтан алған әсерім эссе жазу. Бағалау Топ басшылары стикердің түсі арқылы топ мүшелерін бағалайды. Үйге тапсырма. Оқыған мәтіндеріңді пайдаланып, «ана» тақырыбында мақалдар құрастырып келу
|
Мұғаліммен сәлемдесу
Өз көңіл-күйлерін бет-әлпеттері арқылы көрсетеді.
Оқушылар түстер бойынша топқа бөлініп, өз үстелдеріне жайғасады.
Оқушыларға сұрақтар қойылады, оқушылар өткен сабақ бойынша білімдерін көрсетеді.
(қызыл = түсінбеймін, сары – түсінікті болғандай, жасыл = барлығы түсінікті). Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.
Сұраққа жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады
Оқушыларға сұрақтар қоямын, оқушылар сұрақтарға сыни көзқараспен жауап береді
Мәтінді топта тізбектей оқи отырып балалардың іс – әрекетіне баға береді Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Оқушылар жұптасып, бір – бірімен ой бөлісіп, дұрыс жауап іздейді
Топта талқылап бір шешімге келеді. Бір оқушы шығып қорғайды, топ оқушылары толықтырып отырады.
Оқушылар бір- біріне сұрақ қояды.
Оқушылар жұптық тапсырмалар арқылы мәтін желісінен өз пікірлерін тастайды
Әр топ өз орталарында тапсырманы талқылап алып,ой бөлісіп өз ойларын постерге жазады.
Окушылар сабақтан алған әсерлерін жазады
Бағалау парағы арқылы топ басшысы бағалайды.
|