Тарбағатай ауданы
А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің
даярлық сынып мұғалімі
Кизатова Мөлдір Айтқазықызы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекет түрі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: 3 саны мен цифры
Мақсаты: Білімділігі: балаларды 3 санымен таныстыру, бір мен үш көлеміндегі заттарды санай білуге үйрету. 3санының пайда болуы және оның құрамымен таныстыру. Геометриялық пішіндерді ажырата білуге дағдыландыру.
Дамытушылық: балалардың математика пәніне деген қызығушылығын аттыра отырып, ойын барасында ой – өрісін, тілдік қорын, есте сақтау қабілетін дамыту.
Тәрбиелігі: балаларды әдептілікке, қамқорлыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Түрі: аралас сабақ.
Әдіс — тәсілі: шаттық шеңбері, сұрақ – жауап, түсіндіру, ойындар, сергіту жаттығулары.
Көрнекілік: геометриялық пішіндер, сандар, аңдар.
Іс – әрекет кезеңдері | Мұғалімнің іс — әрекеті | Балалардың іс — әрекеті | ||
Мотивациялық қозғаушы | Шаттық шеңбері | Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз, Апайларды құрметтеп, Бас иеміз біз. |
||
-Балалар, бүгін бізде қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру сабағы. Мен сендерге «Бүгінгі күндерің сәтті болсын !» деймін.
-Қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілі екенін қайдан білдіңдер? — Балалар бұған дейін біз 1, 2 сандарымен танысқанбыз.(1, 2 санын тақтадан көрсету)
Санамақ 1 дегенім – бөрік, Басқа кисең көрік. 2 дегенім – етік, Киер сәнді етіп. (Тақтаға санамақ көрнекілігі ілінеді)
-Балалар, бұл киімдерді жылдың қай мезгілінде киеміз? -Балалар, осы қыс мезгілінде кейбір аңдар ұйқыға кетеді екен. Қандай аңдар деп ойлайсыңдар? -Дұрыс айтасыңдар, балалар. Аю туралы қандай ертегі білесіңдер?
«Үш аю» ертегісін айту
-Бұл ертегіде қай санды қатыстырып әңгімеледім? Аю -3, ыдысы- 3, қасығы -3 , «3 саны бар екен» -Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырмақпын Жұмбақ Менің үш көзім бар Бір көзім: «Кідір!» дейді Бір көзім: «Жүгір!» дейді Бір көзім: «Абайла!» дейді «Қарап ал маңайға!» дейді -Дұрыс айтасыңдар, бағдаршамның үш көзі бар екен 1- көзінің түсі қандай? 2- көзінің түсі қандай? 3- көзінің түсі қандай?
Бұл жерде де 3 саны айтылып тұр. Біздің бүгін өтетін санымыз 3 саны екен. (Тақтадан көрсету)
Біз бүгін 2-ден кейін тұратын 3 санымен танысамыз. Жарты екі айға, екі бананды бірінің үстіне бірін қойса , 3 санына ұқсайды.
Екіден кейін қараңдар, 3 саны шықты, жараңдар Үшінші орын тұрағы Үш ілмекті қосып тұрады. 3 саны үш бірліктен тұрады. (Тақтадан көрсету)
Сергіту сәті (Музыкамен қимылдарды орындау) |
Қыс мезгілі. Күн суық, дала аппақ қар. Адамдар жылы киініп жүр
Қыс мезгілі
Аю
3 санын
Бағдаршам
Қызыл Сары Жасыл
Қимылмен көрсетеді. |
|||
Тосын сәт: Балалар, тыңдаңдаршы, бізге
біреулер келе жатқан сияқты. (Мақта қыз бен мысық кіріп келеді.) -Сәлеметсіндер ме? Біздің сыныпқа қош келдіңдер! Мақта қыз бен мысық: -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мұғалім: Мысық сен неге ренжіп тұрсың? Мысық: Мені ренжіткен мына Мақта қыз Мұғалім: Мақта қыз сенің қолыңдағы не? Мақта қыз: Мысықтың құйрығы. Ол менің тапсырмамды орындаған жоқ. Мысық: Ой, ол сондай қиын ғой, балалар маған көмектесіңдерші! Мұғалім: Балалар мысыққа көмектесеміз бе? Мұғалім: Мысықжан, кәне тапсырмаңды бере ғой. (Мысық тапсырмасын мұғалімге ұсынады) 1 — тапсырма: Логикалық есеп Көлде жүзді екі қаз, Ұшып -қонды тағы бір қаз Болды қанша барлығы? 2+1=3 2- тапсырма: Пішіндерді ата және түстерін тап?
-Жарайсыңдар, барлық тапсырманы орындадыңдар! Мақта қыз, мысық, сендерге орындаған тапсырмаларымыз ұнады ма? Мысық: Ия Мұғалім: Мақта қыз, енді мысықтың құйрығын қайтарып бере ғой. Мысықпен достас. (Бір-бірмен достасады) Мұғалім: Мақта қыз, жарайсың! Мақта қыз бен мысық: Ал, балалар, өзіміздің ертегілер еліне қайтайық. Рахмет ,сендермен уақытты қызықты өткіздік. Сау болығдар!
Дәптермен жұмыс 3 санын жазу
-Балалар, келесі кезекті ойынға берейік, ойын ойнағанды ұнатамыз ба? «Кім жылдам?» ойыны Құмырсқаның туған күні болады 1-ші жыбырлап қоңыз келеді, 2-ші асығып көбелек келеді. 3-ші ара ұшып келеді. Сонымен ,балалар ,құмырсқаның туған күніне неше қонақ келеді. «Үйшік» ойыны Балалар ормандағы мына үйшікте тату-тәтті аңдар тұрып жатыр екен. Сендер сол аңдардың атын сипаттамасына қарай тауып көріңдер. -өзі -қу, жүрген жері айғай-шу. -құлағы –ұзын, өзі- қорқақ. -қорбаңдаған епсіз, өзі балды жақсы көреді.
-Жарайсыңдар, дұрыс таптыңдар. «Санамақ» ойыны Кел, санамақ санайық Санайық та, табайық. Ойын аты- санамақ, Жаңылмай біз санайық 1 2 3 ; 3 2 1 |
Ия, көмектесеміз
3 қаз
Үшбұрыш түсі қызыл Төртбұрыш -түсі сары Дөңгелек түсі көк
Ия
3 қонақ
Түлкі Қоян Аю
Кел, санамақ санайық Санайық та, табайық. Ойын аты -санамақ, Жаңылмай біз санайық 1 2 3 ; 3 2 1 |
|||
Рефлексивті- түзетушілік | -Балалар, біз бүгін қандай санмен таныстық?
-3 санына байланысты қандай ертегіні әңгімеледік? -3 саны неге ұқсайды екен? -Бүгінгі сабақ ұнады ма? -Өте жақсы. Бәрің де жақсы қатысып, көңілді болдыңдар. (көңіл-күй белгісімен бағалау)
|
3 санымен
Үш аю Айға, бананға
|
Білу керек: 3 саны мен цифры ұғымын, сан қатарындағы орналасу, сандарды тура және кері санау.
Үйрену керек: 3 санын және цифрын дәптерге жазу.
Меңгеру керек: 3 саны мен цифрына байланысты ойындарды және есеп құрамын есте сақтау.