Басы » Математика » Жай бөлшектерді қосу және азайту

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Бану Ахметкалиева

Сыныбы 5

Сабақ тақырыбы : Жай бөлшектерді қосу және азайту

Мақсаты:   Жай бөлшектерді ,аралас сандарды қосуға,азайтуға үйрету,ережелерін әр түрлі есептерде пайдалана білу,тақырыпты оқушы санасына бекіту.

Б) оқушылардың өз ойын ашық айтуға ,өз бетімен жұмыс жасауға  тәрбиелеу.

В) сабаққа деген қызығушылығын арттыру,өз бетімен  жұмыс жасауға баулу.

 

Сабақтың түрі . Білім мен дағдана қорытындылау,жүйелеу сабағы.

Сабақтың қолданылатын стратегиялар:  топтастыру,кубизм,көрнекілік,семантикалық карта.

 

Сабақ барысы:  1.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды топқа бөлу

 

  1. Қызығушылықтарын ояту.
  2. «Топтастыру» стратегиясы

Тақырыпты қаншалықты меңгергенін білу үшін сөзжұмбақтар шешу.

І топ.

 

Б

 

Ө

 

Л

 

Ш

 

Е

 

К

 

 

  1. Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек.
  2. 2 санының екідәрежесі
  3. Нәрселерді санауда қолданылатын сандар
  4. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш

5  Құрамында белгісізі бар теңдік.

  1. Ең кіші жай сан

 

ІІ топ

 

 

Б

 

Ө

 

Л

 

І

 

М

 

  1. Ең кіші натурал сан .
  2. Бөлшек сызығын алмастыратын амал.
  3. Қосудың бірінші қасиеті
  4. Қосудың екінші қасиеті
  5. Бөлгіштерінің саны екіден көп натурал сан.

 

А
Л
Ы
М
  1. 1-ге және өзіне ғана бөлінетін сандар.
  2. Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан.
  3. алымы бөлімінен кіші бөлшек.
  4. Көбейтудің қосуға қатысты қасиеті.

ІІІ. Мағынаны ажырату

  1. 1. «Кубизм» стратегиясы бойынша сұрақтар беріледі.

Қайталау сұрақтары.

  1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіру
  2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай қосамыз?
  3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
  4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтамыз?

5,. Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айландырамыз?

  1. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айландырамыз?
  2. «Көрнектілік» стратегиясы

әр топқа көрнекті түрде бейнеленген бөлшектер таратылады. Әр топ сол бөлшектерден өрнек құрастырады.

Әр топтан бір оқушы шығып,жұмыстарын қорғайды.

  1. Тест тапсырмалары:
  2. Дұрыс бөлшекті тап.

А.12      Б)  8     С)  7    Д)  3

5            5           5          5

  1. Бұрыс бөлшекті тап.

 

А) 3    Б)  12    С) 5     Д)   1

7           7         7             7

  1. Есепте 7   +  4

15           15

А) 13           В)  8      С) 11         Д) 11

15                15          30              15

 

  1. Есепте : 11 _  5

19     19

 

А)  6       В) 16     С) 16      Д)    5

19           19          38             19

 

  1. 3: 14 бөліндісін бөлшек түрінде жаз.

А) 14     В)  3     С) 3      Д) 14

3           3          14         14

  1. 13 бөлшегін бөлінді түрінде жаз.

37

А) 13:3   В) 13*37  С) 37:13   Д)  13-37

 

  1. 81 бөлшегін аралас сан түрінде жаз.

23                                 5                 12

А)   4 3        В)2  11       C) 2  —     Д) 3

              23                  23                     23                  23     3

  1. 6 41 аралас санын бұрыс бөлшек түрінде жэаз.

 

А) 240     В) 249    С) 246     Д) 63

41           41            41            41

  1. 827 бөлшегінің бүтін бөлігін тап.

31

 

  1. Х —  2     =   1

3         3

 

А)  1    В) 2       С)  1     Д)   3

3             3

ІУ «Семантикалық карта» стратегиясы

m

n    түріндегі жазуды енгізген кім?

 

             Ж а у а п т а р .
Тапсырма   1 3

7

 5

11

3

5

7

10

3

4

4
1       1

2       2

 А Д Қ Н У Р Л
3          4

10       10

 

Ю О Ө З Р М С
6      3

7      7

В Х Ж С У К Г
4      1

5      5

Ц Г Б И Ю М О
1-    6

            11

Б Й М К Г Л Ж
12

3

Э Ь И Ч В Х Е
 3 : 4 Ф Ы П Д С Д К

 

У. Бағалау

УІ Үйге тапсырма № 214                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

УІІ Қорытынды.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *