№45 «Ақ Орда» мектеп — гимназиясы
Пән мұғалімі: Жиренбаева Ф.
Сабақ тақырыбы: «Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару»
Сабақ мақсаты:
1) Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді есептер шығаруда пайдалану, оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып, осы тақырып бойынша есептерді шығару, жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
2) Логикалық ойлау қабілеттерін, білім, біліктерін дамыта отырып, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу, ойын элементтерін пайдаланып, балалардың іскерлік қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу, өмірмен байланыстылығын жетілдіру
3) Oқушылардың жауапкершілік сезімін арттыру, еңбектенуге тәрбиелеу
Сабақ әдісі: деңгейлеп, саралап оқыту
Сабақ түрі: Аралас
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тест кітапшасы,электрондық оқулық, слайд
Сабақтың жоспары:
- Ұйымдастыру кезеңі:
- Үй жұмысын тексеру
- Өткенді пысықтау
- Оқулықпен жұмыс Деңгейлік тапсырмалар.
- «Жартысын тап» (негізгі тригонометриялық формулаларды қолданып сәйкестендіреді)
- ҰБТ – ға дайындаламыз
- Электрондық оқулықпен жұмыс
- Логикалық сұрақтар
- Сабақты қорытындылау
- Үйге тапсырма
- Бағалау
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа қатысуын, әзірлігін тексеру
ІІ. Үй жұмысын тексеру:
№300 есеп
Шешуі:
Жауабы:
ІІІ.Өткенді пысықтау:
- Тригонометриялық функциялардың анықтамалары
- Сағат тілімен бір бағытта бұрғанда пайда болған бұрыш? (теріс бұрыш)
- және бұрыштарын радиан арқылы өрнектеңдер
- 1 радианның градустық өлшемі? ()
- Тригонометриялық функциялардың қайсысы жұп және қайсысы тақ функция?
- Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
ІV. Оқулықпен жұмыс
№301 есеп
Шешуі:
Жауабы:
№302 есеп
Тепе – теңдікті дәлелдеңдер:
№312 есеп
Тепе – теңдікті дәлелдеңдер:
- «Жартысын тап»
(негізгі тригонометриялық формулаларды қолданып сәйкестендіреді)
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|||
|
|||
VІ. ҰБТ – ға дайындаламыз:
№14 есеп
Шешуі:
Жауабы:
№29 есеп
Өрнекті ықшамдаңыз:
№49 есеп
Өрнекті ықшамдаңыз:
VІІ. Электрондық оқулықпен жұмыс:
VIII. Логикалық сұрақтар
- 1 – ден 1000 – ға дейінгі сандарды жазу үшін қанша цифр керек?
- Мына бірліктердің арасына бір ғана амал қойып, теңдікті тура теңдікке айналдыр.
1 1 1 1 1 = 100
IX.Сабақты қорытындылау
- Үйге тапсырма: №302(б,в), 306 есептер
Бағалау.
Сабаққа белсене қатысып, тақтаға шыққан оқушыларды бағалаймын.