Кентау қаласы
№4 Ататүрік атындағы мектеп-лицейі
Жаманқараева Күлила Әбділләқызы
Эволюция дәлелдемелері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға органикалық дүние эволюциясының дәлелдемелері жайында түсінік бере отырып, оқушылардың білімін жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушыларға органикалық дүние эволюциясының дәлелдемелері жайында түсінік бере отырып, оқушылардың білімін жетілдіру.
Тәрбиелік : Оқушыларға білім бере отырып, топпен жұмыс істей білуге, ,ұйымшылдыққа, жан-жақтылыққа,ұқыптылыққа, әдептілікке, , табиғатты сүюге баулу.
Сабақтың типі : жаңа білімді игеру
Сабақтың басқа пәндермен байланысы: тарих, география, медицина
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер : топтық,сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы (жазу арқылы дамыту ),Жигсо әдісі.
Бағалау түрлері : критериалды бағалау,** 1 тілек арқылы бағалау.
Күтілетін нәтиже : Эволюцияның морфологиялық, эмбриологиялық, палеонтологиялық,биогеографиялық дәлелдемелері туралы біледі.
уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті. | Ресурстар. | ||||
5-минут | І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу , оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау, сабаққа дайындығын тексеру.
Топқа бөлу: «Гүл теру» |
Оқушылар гүл пішініндегі түрлі-түсті стикерлері алып,түстері бойынша топқа бөлінеді.Топ аттарын қойып, топ басшысын сайлайды. |
Түрлі-түсті стикерлер.
|
||||
10-минут | І-тапсырма Үй тапсырмасын сұрау: Ашық тест сұрақтары.
1.Эволюция дегеніміз ——- 2.Жануар мен өсімдік жасушалары бір деген ғалымдар —— 3.Эволюцияның элементерлық бірлігі ———- 4.Эволюцияның негізгі қозғаушы күштері——— 5.Дарвин қунақтарды қай аралдан зерттеді——— 6.1859жылы қай еңбегі жарық көрді?———— 7.1868жылғы еңбегі ———- 8.1871 жылғы еңбегі ——- 9.Дарвиннің саяхат уақыты ——— 10.Ч.Лайельдің еңбегінің мәні———- 9-10-«5» 7-8- «4» 5-6-«3» 1-4-«2»
|
Оқушылар дәптерлеріне жауаптарын жазады.
Болған соң көршісімен жұмысын алмастырып, тексереді. Топ басшысы 1-тапсырмаға бағалау парақшасына бағаларын қояды. |
Дәптерлер,бағалау парақшасы. | ||||
12-минут
3-минут 5-минут
5-минут
5-минут |
ІІ-тапсырма Жаңа сабақ: Жигсо әдісі бойынша оқулықтағы
тақырыпшаларды 4-топқа бөліп береді. 1-топ-Морфологиялық дәлелдеме. 2-топ-Эмбриологиялық дәлелдеме 3-топ-эмбриологиялық дәлелдеме. 4-топ-биогеографиялық дәлелдеме. ** 1-тілек арқылы бағалайды Сергіту сәті: ІІІ-тапсырма Биологиялық диктант . Дұрыс жауабын табыңдар:
а. Палеонтология; ә. Салыстырмалы — анатомия. 2.Құрылысы мен шығу тегі бірдей ұрық бастамасынан………….. мүшелер дамиды а. Аналогтық ә. Гомологтық 3.Ұқсас қызмет атқаратын, бірақ құрылысы мен шығу тегі басқа мүшелер а. Аналогтық ә. Гомологтық 4.Көбелек пен құстың қанаттары бірдей ұшу қызметін атқарғанымен құрылысы бір-біріне………….. а. Ұқсайды ә. Ұқсамайды 4-«5» 3-«4» 2-«3» 1-«2» ІV-тапсырма Тізімнен жануарлардағы аналогтық және гомологтық мүшелерді ажыратып кестеге жазыңдар
ә) Жарғанаттың қанаты б) Құстың қанаты в) Көртышқанның алдыңғы аяқтары г) Балықтың желбезегі ғ) Бұзау бастың аяғы д) Өзен шаянының желбезегі Мұғалім топ басшыларының бағалау парақшалары бойынша қорытындылап бағалайды. Сабаққа кері байланыс жасатады. Үйге тапсырма :§ 38 тақырып соңындағы тапсырмаларды орындап келуді ұсынады. |
Оқушылар мәтінмен танысып ,талдап, ойларын постерге түсіреді,қорғайды.
Дәптерлеріне тапсырманы орындайды.
Дәптерлеріне тапсырманы орындайды
Оқушылар рефлексия жасайды,күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
|
Оқулық, инетактивті тақта, слайдтар,А3 қағаздары, маркерлер.
Интерактивті тақта, |