Қызылорда облысы,Шиелі ауданы,
№41 М.Шоқай атындағы орта мектеп
биология пәнінің мұғалімі
Байдраманова Жанна Бегділдақызы
Сабақтың тақырыбы: | Балдырлар,Көпжасушалы жасыл балдырлар |
Сілтеме: | Жоспар |
Мақсаты: | Балдырлар,олардың әртүрлілігі,біржасушалы және көпжасушалы балдырлардың тіршлік әрекеті жөнінде түсінік беру. |
Сабақ міндеттері: | 1.Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ- арқылы анықтау; 2.Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу 3.Экологиялық тәрбие беру; |
Сабақ қадамдары: | 1.Жаңа сабақты игеру;
2.Тұжырымды ой айту; |
Күтілетін нәтиже: | 1.Ойларын жетік жеткізе біледі;
2.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; 3.Түйінді ой қорытынды жасайды; |
Тапсырмалар: | 1.Венн диаграмма, топтастыру әдістері; диалогтіктәсіл |
Түйінді идея: | Нақты ойлау арқылы ой қорыту; |
Сабақ түрі: | Жаңа сабақ |
Сабақ әдісі: | Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; |
Көрнекілігі: | Интерактивті тақтамен жұмыс; үлестірмелі парақша, микроскоп,кеппе шөп,зертханалық құрал-жабдықтар ,зерзат,электронды оқулық,кестелер; |
Сабақ барысы: | І. Ұйымдастыру кезеңі;
ІІ.Үй тапсырмасы; III.Жаңа сабақ; IY. Блум таксономиясына құрылған тапсырмалар; Ү. Рефлексия. Yi. Үйге тапсырма
|
1. «Өсімдіктер әлемі» тұсаукесеріне шолу жасау.Үш топтан екі оқушының жұмысын бағалау.
2.«Сұрағыма жауап».Үлестірмелер арқылы әр топқа сұрақтар беру;
3.«Кім жылдам?»
Интерактивті тақтада өсімдіктердің суреті көрсетіледі.Оқушылар сурет бойынша кестені толтырады.
Жоғары сатыдағы өсімдіктер | Төменгі сатыдағы өсімдіктер |
4.Сиқырлы сандар
5-1,6-1,0-3,д,9-4,4-3,0-3,6-1,4-3.
5.Жаңа сабақ.
«Балдыр» сөзіне ассоциация құру
Жаңа сабақты электронды оқулық арқылы түсініру (видеофильм)
6. Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау;
І. Білу. «Миға шабуыл» әдісі .
1. Таллом дегеніміз не?
2.Балдырлар жасушасындағы хлоропластар қалай аталады?
3.Балдырлар жасушасының құрылысы қандай?
4.Гамета деп нені атайды?
5.Балдырларды топтастырыңдар.
ІІ. Түсіну. «Ой қозғау» сатысы
1. Оқығаннан қандай ой түйдіңіз?
2. Балдырларлың негізгі ерекшеліктері қандай?
3. Ғарыш кемелерінде оттегі бөлетін хлорелла балдырын өсірсе қалай болар еді?
4. Балдырларды тамаққа пайдалануға болады ма?
5 .Топтардың бір-біріне сұрақтары.
ІІІ. Қолдану. 1. Жіп тәрізді балдырлардың табиғатта,шаруашылықта қандай маңызы бар?
2.Қағаз алу өндірісінде пайдаланатын теңіз балдырын атаңдар?
3.Не себепті егістіктерден шыққан лас сулардан балдырлар жойылып кетеді?
4.Балдырларды микроскоппен қарап зерттеңіз.
5.Топтардың бір-біріне сұрақтары (Әр топта тақырып мазмұнына байланысты түрлі
суреттер салу)
ІҮ.Талдау 1.Біржасушалы, көпжасушалы және теңіз балдырларының ерекшеліктерін сипаттау «топтастыру» стратегиясы
Дарынды:Балдырлар жылдам көбейеді, бірақ табиғатта тепе-теңдік сақталады себебін түсіндіру,.
Орташа: Балдырлардың көбеюіндеі ерекшеліктерді баяндау;
Баяу: Электронды оқулықтағы зертханалық жұмысты орындау;
2. Хламидомонада мен хлорелла Венн диограммасы арқылы салыстыру;
3. Улотрикс пен спирогира Венн диограммасы;
4. Теңіз балдырлары «Топтастыру» стратегиясы
Ү. Жинақтау. «Балдырлар» тақырыбында эссе жазу;
ҮІ. Оқып үйрену нәтижелері:
1.Білдім: 2. Түсіндім: 3. Жасай аламын:
Қорытынды: «Нақты жауап» айдары; балдырлар жөнінде түйінді идея. (бір-бір сөйлемнен айту)
Кері байланыс: 1. Маған сабақ өз ой пікірімізді ашық айтуға бағытталғандықтан ұнады.
2. Өзара пікірталастырдық
3. Менің ұсыныс пікірім
Оқушы жауабын бағалау:
Бағалау парақшасы: 3-сабақ Блум таксономиясы бойынша
Р/с | Оқушы аты-жөні | Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Қорытынды баға |
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 |
- Білу: «Миға шабуыл» әдісі бойынша орындалған нақты жауапқа-1 ұпай
- Түсіну: «Ой қозғау» сатысы кезіндегі жүйелі жауапқа –1 ұпай
- Қолдану: Берілген тапсырманы түсініп жеткізе білуі- 1 ұпай
- Талдау: Белсенді, ұтымды ой айта білген, тапсырманы аша білуі-2 ұпай
- Жинақтау: Эссенің мазмұндылығы, қатесіз жазылуы- 4 ұпай
Бағалау шкаласы: «5» -9 ұпай
«4»-8 ұпай
«3 »-7ұпай
Үйге тапсырма: Балдырлар тақырыбына тұсаукесер.