Басы » Биология » Қына ерекше тірі ағза.Қыналар

Қына ерекше тірі ағза.Қыналар

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы,
№41 М.Шоқай атындағы орта мектеп  
Биология пәнінің мұғалімі
Байдраманова   Жанна Бегділдақызы

Сабақтың тақырыбы: Қына ерекше тірі ағза.Қыналар
Сілтеме: Жоспар
Сабақтың мақсаты: Қыналардың ерекша тірі ағза екендігін түсініп, олардың құрылысы мен маңызымен танысады
Сабақтың міндеті: 1Қыналардың құрылысымен  таныса отырып, білімдерін
кеңейтеді:2.Оқушылардың ізденімпаздылық,ұйымшылдық.тапқырлық қасиеттері дамиды;3.Оқушылардың ой-өрісі мен зейінін қалыптастырады шығармашыл жұмыс істеуге баулиды;
Күтілетін нәтиже: 1.Қыналардың құрылысы мен түрлері және маңызымен    танысады;2.Берілген тапсырмалар арқылы өз ойларын айтып үйренеді;
Түйінді идея: Қыналардың құрылысы ерекше ағзалар екенін дәлелдеу, табиғи индикатор деп аталуын түсіну.
Іс-әрекеттері: 1.Топта бірлесіп талдау;2.Түсіну;3.Баяндау.
Тапсырмалар: 1.Ой-ашар;2.Сұрақтарға жауап беру;          1.Биологиялық диктант ;3.Вен диаграммасы;                   2.Түртіп алу стратегиясы;3.Толғаныс сәті.
Сабақтың түрі Жаңа сабақты игеру
Көрнекілігі: Кеппе шөп, кесте,плакат,электронды оқулық,интерактивті тақта,слайдпен жұмыс,деңгейлік тапсырма;
Сабақ әдісі: Топпен жұмыс, сұрақ-жауап,СТО;
Сабақтың құрылымы: І.Қызығушылықты ояту;ІІ.Миға шабуыл;ІІІ. Жаңа сабақ;ІҮ. Мағынаны тану;

Ү.Толғаныс сәті;

YI.Бағалау

Бағалау: 1.Өзін-өзі бағалау;2.Жиынтық бағалау.

Балалар, бүгінгі сабақтың құрылымы бойынша «Қызығушылықты ояту» сәтінде,үй тапсырмасын Ой — ашармен бастаймыз. Сендер өз білгендеріңді еркін жеткізу үшін біз сыныпты төрт топқа бөлеміз.

  1. топ Төменгі сатыдағы біржасушалы саңырауқұлақтар;
  2. топ  Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар;
  3. топ Жоғары сатыдағы қалпақшалы саңырауқұлақтар;
  4. топ Паразит саңырауқұлақтар.

Әр топ берілген сұрақтара жауап береді және бірлесіп, талдап баяндайды.

Келесі кезекте «Биологиялық диктант» әр оқушы жеке орындайды

ІІ. Білу «Миға шабуыл» Кеппе шөп таратып оқушыларға сұрақ қою:

1.Қыпа туралы не білесіңдер?

2.Табиғаттан қынаны кездестірдіңдер ме?

3.Қынаны қалай сипаттауға болады?

4.Қыналар қандай жерде өседі деп ойлайсындар?

Түсіну. Электрондық оқулықтан жаңа сабақты түсіндіру

III.Мағынаны тану

«Түртіп алу стратегиясы»

V + ?
Білемін Мен үшін жаңалық Түсінбедім Қосатыным бар

IV.Толғаныс сәті

Оқушы мен оқушы арасындағы диалог:

-Қынаның қанша түрі бар? -5000

-Бұта тәрізді қына жылына қанша мм өседі? -1- 35 мм

-Бұғықынасының дене пішіні? – тақта, тік, бұта, біз тәрізді

-Ағаштың діңіне ,тасқа жабысып өсетін қына? – қабыршақты қына

-Антарктидада қынаның қанша түрі кездеседі? — 350 түрі

-Бұғылардың негізгі азығы? –бұғы қына

-Қынадан не аламыз? –қант, спирт, бояу, лакмус.

Венн диаграммасы 

 

 

 

 

 

 

Бағалау:

1. «Қызығушылықты ояту»; (2 ұ)

2. «Билогиялық диктант» тапсырмасы: жылдам, нақты жауап; «2»

3.«Миға шабуыл» қатесіз, ойын жеткізе білуі; «1»

4.«Толғаныс сәті » дұрыс жауап;«1»

Оқушы аты-жөні «Қызығушылықты ояту» «Биологиялық диктант» «Миға шабуыл» «Толғаныс сәті» Қорытынды баға

Кері байланыс:                                    Бағалау шкаласы: «5» -6 ұпай

  1. Білдім                                                                        «4» -5 ұпай
  2. Түсіндім                                                                    «3» -4 ұпай
  3. Ұсынысым

Үй тапсырмасы: 1.Қ;ына-ерекше тірі ағза. 27 суретті салу

 

1 пікір

  1. биологиядан қысқа мерзімді жоспар бар ма екен Бірінші тоқсанға

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *