Шу ауданы, М.Мәметова атныдағы орта мектебі
Жомарт Гүлжан Жомартқызы, бастауыш сынып мұғалімі
Тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Қамқорлық»
Сабақтың мақсаты : Қамқорлық туралы білімдерін кеңейту. Мәнерлеп оқуға машықтандыру.Әңгіме құрай білуге төселдіру.
Сабақтың міндеттері:
Әр кеіпкерге өз бағаларын беру, көзқарастарын анықтау
Өз ойын ірікпей айтып, дәлелді сөйлеп, дискуссия жүргізе білуге үйрету.
Мәтін бойынша сұрақ қойып, жауап беруге машықтандыру
Күтілетін нәтиже:
- Мәтіннің негізгі идясын біліп шығады.
- .Мәнерлеп оқуға, еркін сөйлеп, ойын ашық айтуға , дисскуссия жүргізуге дағдыланады
- Топпен ережеге бағына жұмыс істеуге үйренеді
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері сұрақ-жауап, әңгімелеу «Жүректен жүректен», «Серпілген сауалдар», «Ойтолғау », «Галлереяға ойшолу» «Құрылымдалған шолу» ,«Дискуссиялық карта» , «Рубрикалық сұрақтар» ,«Мюнстерберг әдісі», «Радиоэфир», кері әсер парағы
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер : суреттер, қағаз, маркерлер, стикерлер.
Уақы
ты |
Сабақың
кезңері, |
Ұйымдастыру
формасы
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Ұйымдастыру кезеңі
|
«Жүректен жүрекке» жаттығуын орындату
Смаликтер арқылы топқа бөлу
Алтын ережені еске түсіру
|
Психологиялық дайындық
Смайликтер арқылы топқа бөледі.
Оқу- жазу орталығы Дүниетану оралығы Өнер орталығы
|
Жақсы тілектерін айтып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады.
Өздеріне ұнағандарын алып, топтарға бөлініп отырады.
Алтын ережені еске түсіру |
||
Үй тапсырмсын тексеру
|
«Аквариум» әдісі
Галлереяға ой шолу
«Серпілген сауалдар»
|
Көжек
Салған суреттерінен көрме ұйымдастырады
-Ертегінің қанда түрлері бар? -«Көжек» ертегінің қай түріне жатады? -Шаруа көжекті қай жерден тауып алды? -Көжектің қашуына не себеп болды? -Көжектің шаруаға берген жауабына сіздің көзқарасыңыз ?
|
Әр топтан бір оқушы шығып қалғандары сұрақ қояды
Сауалдарға жауап береді
|
||
Қызығушылығын ояту
|
Ой қозғау
ойлан\ жұптас\ талқыла
|
Жауыздық деген не? (қылмыс, ұрлық, төбелес, соғыс т.б.) «Қамқорлық » деген не?-
«Қайырымдылық» мәтіндегі Мұхтардың іс- әрекетіне баға бер және ол нені құтқарады? Тапсырма: 2) Дүниетану орталығы |
Өз ойларын ортаға салады, талқылайды
Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды |
Мағынаны тану
|
Құрылым
далған шолу Автор туралы
БББ кестесі
Мәтінмен жұмыс «Радиоэфир» стратегиясы
Рубрикалық сұрақта
Мюнстер берг әдісі
Дисскуссиялық карта
|
Б.Соқпақбаев 13.10.1924 жылы Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қостөбе ауылында туған. «Менің атым Қожа» повестін балалар сүйіп оқып, орыс, украйн француз . литва, латыш, өзбек тілдеріне аударылған.
Екі оқушы тақтаға шығып мәтінді дауыстап оқиды.
-Мәтінге сүйеніп торғайдың халін суретте — Торғайдың халі сенде қандай көңіл туғызды? — Баланың қылығы ше? Өз көзқарасыңды білдір? — Осы бөлімнен торғай туралы қандай әңгіме оқыдың
І топ Жантасқа сипаттама бер ІІ-топ Қожаға сипатама бер ІІІ- топ Венн диаграмасы Ж.Аймауытов Б.Соқпақбаев
Қожа мен Жантастың істеген қылықтары дұрыс па? Келісесіңдер ме? |
Автордың өмірбаянымен танысады
Кестені толтырады
Оқушылар мұқият тыңдайды. 5 мин
Сауалдарға жауап береді
Топпен орындайды
Оқушылар өз шешімін айтады, дәлелдейді. |
|||||||
Қорыту
|
Ой толғаныс
|
Қожаның орнында болсаң сен не істер едің? |
Өз ойларын айтады
|
|||||||
Сабақты
бағалау |
Бармақ әдісі арқылы бағалау Топтарда салыстыра отырып, пікір арқылы ауызша мадақтау |
Бір-бірін бағалайды
|
||||||||
Үйге тапсыр
ма |
Мәтін кейіпкерлеріне хат Қожа мен Жантас |
|||||||||
Кері байланыс
|
1.Бүгінгі сабақ ұнады ма?
2.Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?
|
Оқушылар стикерлерге жазып береді. |