Басы » Кембридж бағдарламасы » Коучинк – жоспары: Көшбасшылық Блум таксономия әдісі арқылы түсіндіру.

Коучинк – жоспары: Көшбасшылық Блум таксономия әдісі арқылы түсіндіру.

Оңтүстік Қазақстан облысы
Ордабасы ауданы
Қараспан ауылы
Б.Оңтаев атындағы ЖОМ
Физика пән мұғалімі Куанышбекова Алмакуль Каныбековна

Коучинк – жоспары:    Көшбасшылық Блум таксономия әдісі арқылы түсіндіру.

Мақсаты: Қатысушыларды БЛУМ таксономиясы әдісімен таныстыра отырып, сыни тұрғысынан ойлау арқылы қарым-қатынасын реттеу, топтық жұмыстарда көшбасшылық қызметін  жан-жақты талдау арқылы көз алдарына елестету.

Күтілетін нәтиже:

  1. БЛУМ таксономиясы әдісі туралы оқып үйренеді.
  2. Көшбасшылық түрлерін ажыратып, ой бөлісе алады.

III.Салыстыру арқылы, толғанысқа келеді.

Не арқылы бағаланады?

  1. «Ассоциация» әдісі
  2. «ББҰ», «Болжау» әдісі
  3. «5 жолды өлең», «ВЕЕН диаграммасы», «Эссе»жазу әдісі

Миға шабуыл: БЛУМ таксономиясы арқылы  «Гұл жасау»

Жасаған гүлдерді бір-бірімізге тілек айтып сыйлаймыз.  Презентайия арқылы

БЛУМ  таксономиясы туралы түінік беріп, таныстырып шығу.

Тренинг: «Амандасу» «Ассоциация» әдісі

— Білімге үш жол алып барады:

Ойлану, оқу жол- бұл ең парасатты жол,

Еліктеу, ұқсау жолы- бұл ең  оңай жол.

Басың тасқа тиіп, тағдырдан  сабақ  алу,

Тәжірибе жинау жолы- бұл ең ащы жол.

(қиылған сөздерден сөйлем құрастыру арқылы 4 — топқа бөліну)

Қызығушылығын ояту кезеңі:

Бейне материалды көрсету, сол бейне материалдан көркені туралы кластер жасап, әнгіме құрып ,  кластерімізді қорғаймыз.

 «ББҰ» әдісі бойынша:

«БЛУМ таксономиясы»- туралы білетінімізді жазып шығалық (толтырып,айтып шығады)  презентация тамашалау

Сергіту сәті:

Мағынаны тану

«Бағытталған оқу» әдісі  «Көшбасшылық» туралы презентация:

Тапсырмалар:

Алдарыңыздағы мәтінмен танысып, Шыңғыс хан, Аблай хан, Петр 1 көшбасшының қай түріне жатады, топпен талдайық…

Бейнефильм көшбасшылық туралы  үзінді көрсетіліп, тағыда басқа қырларын табады.

1топқа:  Егер сіздер жазушы болсаңыздар әңгіме желісін қалай өзгертер едіңіз?

2 топқа: Әңгіменің түйіні неде? БЛУМ –мен тусундіру.

3 топқа: XIII ғасыр көшбасшысы мен XXI ғасыр көшбасшысын салыстыр..

4 топқа: 5жолды өлең шығару.

Толғаныс:

Эссе жазу: Егер мен көшбасшы ….!

 

 

Ойлану, оқу жол- бұл ең парасатты жол,

Еліктеу, ұқсау жолы- бұл ең  оңай жол.

Басың тасқа тиіп, тағдырдан  сабақ  алу,

Тәжірибе жинау жолы- бұл ең ащы жол.

 

Сіз төменде келтірілген нысанды қолдана аласыз немесе Сіздің ерекше мақсаттарыңызға сәйкес келетін өзіңіздің жеке нысаныңызды құрастыруыңызға болады

 

Мен

Сізге коучинг сабағы ұнады ма? ия жоқ Немен – 
Сізге бүгінгі сабақтың мақсаты түсінікті болдыма? ия жоқ Қалай  – 

 

Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін  мойындайсыз ба? ия жоқ  Түсіндір — 

 

 

Сізге оқыту мен оқудағы жәңа тәсілдер ұсынылды ма? ия жоқ Олар қандай болады-
Коучин сабағы кезінде сіз қызығушылықты  сезіңдіңіз бе? ия жоқ Неге  —
Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? ия жоқ Не үйрендіңіз-
Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма? ия жоқ Қалай —
Коучинг сабағы сізді өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірибиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? ия жоқ Қандай өзгерістер?
Коучтің қандай болғанын қалайсыз?
Коучке  деген пікіріңіз қандай? 

 

Сіз төменде келтірілген нысанды қолдана аласыз немесе Сіздің ерекше мақсаттарыңызға сәйкес келетін өзіңіздің жеке нысаныңызды құрастыруыңызға болады

 

Мен

Сізге коучинг сабағы ұнады ма? ия жоқ Немен – 
Сізге бүгінгі сабақтың мақсаты түсінікті болдыма? ия жоқ Қалай  – 

 

Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін  мойындайсыз ба? ия жоқ  Түсіндір — 

 

 

Сізге оқыту мен оқудағы жәңа тәсілдер ұсынылды ма? ия жоқ Олар қандай болады-
Коучин сабағы кезінде сіз қызығушылықты  сезіңдіңіз бе? ия жоқ Неге  —
Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? ия жоқ Не үйрендіңіз-
Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма? ия жоқ Қалай —
Коучинг сабағы сізді өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірибиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? ия жоқ Қандай өзгерістер?
Коучтің қандай болғанын қалайсыз?
Коучке  деген пікіріңіз қандай? 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *