Оңтүстік Қазақстан облысы
Ордабасы ауданы
Қараспан ауылы
Б.Оңтаев атындағы ЖОМ
Физика пән мұғалімі Куанышбекова Алмакуль Каныбековна
Коучинк – жоспары: Көшбасшылық Блум таксономия әдісі арқылы түсіндіру.
Мақсаты: Қатысушыларды БЛУМ таксономиясы әдісімен таныстыра отырып, сыни тұрғысынан ойлау арқылы қарым-қатынасын реттеу, топтық жұмыстарда көшбасшылық қызметін жан-жақты талдау арқылы көз алдарына елестету.
Күтілетін нәтиже:
- БЛУМ таксономиясы әдісі туралы оқып үйренеді.
- Көшбасшылық түрлерін ажыратып, ой бөлісе алады.
III.Салыстыру арқылы, толғанысқа келеді.
Не арқылы бағаланады?
- «Ассоциация» әдісі
- «ББҰ», «Болжау» әдісі
- «5 жолды өлең», «ВЕЕН диаграммасы», «Эссе»жазу әдісі
Миға шабуыл: БЛУМ таксономиясы арқылы «Гұл жасау»
Жасаған гүлдерді бір-бірімізге тілек айтып сыйлаймыз. Презентайия арқылы
БЛУМ таксономиясы туралы түінік беріп, таныстырып шығу.
Тренинг: «Амандасу» «Ассоциация» әдісі
— Білімге үш жол алып барады:
Ойлану, оқу жол- бұл ең парасатты жол,
Еліктеу, ұқсау жолы- бұл ең оңай жол.
Басың тасқа тиіп, тағдырдан сабақ алу,
Тәжірибе жинау жолы- бұл ең ащы жол.
(қиылған сөздерден сөйлем құрастыру арқылы 4 — топқа бөліну)
Қызығушылығын ояту кезеңі:
Бейне материалды көрсету, сол бейне материалдан көркені туралы кластер жасап, әнгіме құрып , кластерімізді қорғаймыз.
«ББҰ» әдісі бойынша:
«БЛУМ таксономиясы»- туралы білетінімізді жазып шығалық (толтырып,айтып шығады) презентация тамашалау
Сергіту сәті:
Мағынаны тану
«Бағытталған оқу» әдісі «Көшбасшылық» туралы презентация:
Тапсырмалар:
Алдарыңыздағы мәтінмен танысып, Шыңғыс хан, Аблай хан, Петр 1 көшбасшының қай түріне жатады, топпен талдайық…
Бейнефильм көшбасшылық туралы үзінді көрсетіліп, тағыда басқа қырларын табады.
1топқа: Егер сіздер жазушы болсаңыздар әңгіме желісін қалай өзгертер едіңіз?
2 топқа: Әңгіменің түйіні неде? БЛУМ –мен тусундіру.
3 топқа: XIII ғасыр көшбасшысы мен XXI ғасыр көшбасшысын салыстыр..
4 топқа: 5жолды өлең шығару.
Толғаныс:
Эссе жазу: Егер мен көшбасшы ….!
Ойлану, оқу жол- бұл ең парасатты жол,
Еліктеу, ұқсау жолы- бұл ең оңай жол.
Басың тасқа тиіп, тағдырдан сабақ алу,
Тәжірибе жинау жолы- бұл ең ащы жол.
Сіз төменде келтірілген нысанды қолдана аласыз немесе Сіздің ерекше мақсаттарыңызға сәйкес келетін өзіңіздің жеке нысаныңызды құрастыруыңызға болады
Мен
Сізге коучинг сабағы ұнады ма? | ия | жоқ | Немен – |
Сізге бүгінгі сабақтың мақсаты түсінікті болдыма? | ия | жоқ | Қалай –
|
Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? | ия | жоқ | Түсіндір —
|
Сізге оқыту мен оқудағы жәңа тәсілдер ұсынылды ма? | ия | жоқ | Олар қандай болады- |
Коучин сабағы кезінде сіз қызығушылықты сезіңдіңіз бе? | ия | жоқ | Неге — |
Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? | ия | жоқ | Не үйрендіңіз- |
Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма? | ия | жоқ | Қалай — |
Коучинг сабағы сізді өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірибиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? | ия | жоқ | Қандай өзгерістер? |
Коучтің қандай болғанын қалайсыз? | |||
Коучке деген пікіріңіз қандай? |
Сіз төменде келтірілген нысанды қолдана аласыз немесе Сіздің ерекше мақсаттарыңызға сәйкес келетін өзіңіздің жеке нысаныңызды құрастыруыңызға болады
Мен
Сізге коучинг сабағы ұнады ма? | ия | жоқ | Немен – |
Сізге бүгінгі сабақтың мақсаты түсінікті болдыма? | ия | жоқ | Қалай –
|
Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? | ия | жоқ | Түсіндір —
|
Сізге оқыту мен оқудағы жәңа тәсілдер ұсынылды ма? | ия | жоқ | Олар қандай болады- |
Коучин сабағы кезінде сіз қызығушылықты сезіңдіңіз бе? | ия | жоқ | Неге — |
Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? | ия | жоқ | Не үйрендіңіз- |
Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма? | ия | жоқ | Қалай — |
Коучинг сабағы сізді өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірибиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? | ия | жоқ | Қандай өзгерістер? |
Коучтің қандай болғанын қалайсыз? | |||
Коучке деген пікіріңіз қандай? |