Қызылорда облысы Жалағаш ауданы
№114 орта мектеп а
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Әбдіхаирова Динара Ихласқызы
Пән мұғалімі |
Пәні |
Сыныбы |
Күні |
Тақырыбы |
Әбдіхаирова Динара | Ағылшын тілі | 5 | 11.03.2014 | Would you like some juice? |
Жалпы мақсатыӨткен сабақтағы материалдарды сұхбаттасу арқылы бекіту.
Ағылшын мәдениетіндегі кісіні сыйлау мен дәм ұсынғанда сыпайылық таныта отырып, сөйлеуді және жауап беруді үйрету.Күтілетін нәтижеӨткен сабақтағы материалдарды сұхбаттасу арқылы меңгереді.
Ағылшын мәдениетіндегі кісіні сыйлау мен дәм ұсынғанда сыпайылық таныта отырып, сөйлеуді және жауап беруді үйренетін болады.
Сілтеме 5 сынып ағылшын тілі оқулығыРесурстар Интерактивті тақта, электрондық оқулық, бағалау парақтары, плакат, маркер, стикер.
Уақыты |
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
3 мин
2 мин
5 мин
3 мин
3 мин
3 мин
6 мин
4 мин
3 мин
4 мин
4 мин
2 мин
2 мин
1 минІ.Ұйымдастыру кезеңі
1.1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
- Оқушылар смайликтер арқылы өздерінің көңіл — күйлерін көрсетеді.
- Оқушылар бір бірінің көңіл — күйлерін көтеру үшін келесі фразаларды айтады.
— You are so …. and …., but a bit (clever, quick-minded, cute, active, passive, hard-working, energetic, enthusiastic, helpful, talkative)
— I wish you … on this lesson (success, good luck, etc)
1.2. Топқа бөлу.(тағамдар және сусындар суреттері арқылы бөлінеді)
ІІ.Миға шабуыл.
Суреттермен жұмыс. Қадағалау және түрткі сұрақтары:
1. Мына суреттерден не көре аламыз?
2. Не үшін пайдаланамыз?
Оқушылар суреттен тағамдарды, сусын, шырындардың аттарын айтады.
Оқушылар бүгінгі тақырып аясында сабаққа мақсат қояды.
ІІІ. Сөздікпен жұмыс.
Lemonade- лимонад
Pepsi — пепси
Cake- торт
Salad- салат
Coca-cola- кока-кола
Water- су
Sandwich- сандвич
Tea- шай
Kymyz- қымыз
Pizza- пицца
Chocolate- шоколад
Milk — сүт
Orange juice — апельсин шырыны
Banana- банан
Hamburger- гамбургер
Apple juice- алма шырыны
Meat- ет
Coffee- кофе
VІ. Жеке жұмыс
«Қара-жап-айт-жаз» стратегиясын пайдалану
1. Жаңа сөздерді аудару.
2. Олардың айтылуына тілдерін жаттықтыру
3.Сөздерді жазу
4. Өзін-өзі тексеру,бағалау.
V. Some, Any сөздерінің сөйлемдерде қолданылуы.
Some болымды (positive), сөйлемдерде қолданылады.
There are some apples on the table.
Any болымсыз (Negative) сөйлемдерде қолданылады.
Any және көбінесе сұраулы (Question) сөйлемдерде қолданылады.
I haven’t got any sisters and brothers.
Some және сұраулы (Question) сөйлемдерде, біреуден бір нәрсе сұрағанда немесе біреуге бір нәрсе ұсынғанда ғана қолданылады.
Do you like some juice? –Yes, I do
Would you like some juice? – Yes, I would (–ілтипат көрсету мақсатында қолданылады.)
VI. Жұптық жұмыс.
— Do you like pizza?
— No, I don’t.
— Do you like salad?
— Yes, I do.
— Would you like some salad?
— Yes, I would.
Бас бармақ арқылы бағалау.
VII. Топтық жұмыс.
Children! We know about food and drink. What is food and what is drink? Write the words into the
Оқушылар постерге түсіріп, қорғайды.
Топтар өзара бағалау. 2 жұлдыз, 1ұсыныс
VIII. Рольдік ойын:
1-топпен жұмыс
— Would you like some Pepsi?
— No,thanks. I don’t drink Pepsi.
— How about some Kymyz?
— Yes, please.
— Here you are.
— Thank you.
— Would you like a hamburger?
— Thank you. I’d like one.
— Here you are.
— I like hamburgers. Mmm. It’s delicious.
— I’m glad you like it.
2-топпен жұмыс
-Would you like some Coca-cola?
-No, thank you.
-How about some lemonade?
-Yes, please.
— Do you like sandwich?
— No, I don’t.
— Do you like orange juice?
— Yes, I do.
— Would you like some orange juice?
— Yes, please.
IX . Сергіту сәті
Song “I like food”
X. Жеке жұмыс
1.Monkey likes to eat (Banana). (Breakfast)
2. We eat soup with (bread).
3. Little mouse likes (cheese).
4. Tiger like’s to eat (meat).
5. It is for birthday (cake).
6. We drink (coffee) in the morning.
7. Rabbit likes to eat. (carrot)
8. You drink tea with cakes and (sweet).
9. It’s very sweet, children like to eat.( Chocolate)
X. Қорытынды бөлім
Құпия зат стратегиясын қолдану.
Тақтада пайда болған тағамдардың, сусын, шырындардың суреттердің аттарын ағылшын тілінде жатқа айтады.
XI.Үй тапсырмасы.
Жаңа сөздерді жаттау
Бүгінгі өткен тақырыпқа байланысты сөзжұмбақ құрастырып келу.
XII. Рефлексия
(не білдім? не білгім келеді)
№ |
Оқушының аты-жөні |
1
тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
Жиынтық баға
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
XIII. Жиынтық бағалау
№ |
Оқушының аты-жөні |
1 тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
4 тапсырма
|
Жиынтық баға
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
Бекітемін:
Пән мұғалімі | Пәні | Сыныбы | Күні | Тақырыбы |
Әбдіхаирова Динара | Ағылшын тілі | 5 | Would you like to order? | |
Жалпы мақсаты |
Асханаға барғанда тамақ мәзірін оқып, ағылшын мәдениеті негізінде тапсырыс беруге үйрету. Сонымен қатар тамақ ішетін жерді іздеп табуға және оған бару жолынайтып түсіндіре білуге үйрету.Күтілетін нәтижеАсханаға барғанда тамақ мәзірін оқып, ағылшын мәдениеті негізінде тапсырыс беруге үйренеді. Сонымен қатар тамақ ішетін жерді іздеп табуға және оған бару жолынайтып түсіндіре білуге үйренеді.Сілтеме 5 сынып ағылшын тілі оқулығыРесурстар Интерактивті тақта, электрондық оқулық, бағалау парақтары, плакат, маркер, стикер.
Мұғалімнің жазбасы
Сабақтың барысы (уақыт 45 минут) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру сәті (2 минут) |
|
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау (2-минут) |
Бүгінгі сабақта асханаға барғанда тамақ мәзірін оқып, ағылшын мәдениеті негізінде тапсырыс беруге үйрету. Сонымен қатар тамақ ішетін жерді іздеп табуға және оған бару жолынайтып түсіндіре білуге үйрету. | |
Үй тапсырмасын сұрау |
Жаңа сөздерді жатқа сұрау. Тексті оқыту. Аудармасын сұрау |
Негізгі бөлім
Сөздікпен жұмыс.
Dare –батылы жету
A treut – сый-құрмет
Жаттығуда қоршаудың ішінде берілген сөйлемдердің қай кезде қолданылатыны түсіндіріліп, олардың дыбысталуы, дауыс ырғағы жаттықтырылады. Содан соң әр топ жаттығуды орындайды.
Бағалау
Әр топ басшылары топтағы оқушыларды бағалайды. Не үшін «3,4,5» баға алғандарын дәлелдейді. Оқушылардың пікірлерін тыңдау.
Рефлексия— Сабақ ұнады ма?
— Бұл сабақтан өзіңе не алдың?
(оқушылар пікірін тыңдау)
Үйге тапсырма
Жаңа сөздерді жаттау, жаттығуды жазып келу
Бекітемін:
Пән мұғалімі |
Пәні |
Сыныбы |
Күні |
Тақырыбы |
Әбдіхаирова Динара | Ағылшын тілі | 5 | 13.03.2014 | I’d like a hamburger |
Жалпы мақсаты |
Тамаққа қатысты жаңа сөздер енгізіп, саналатын және саналмайтын зат есімдерді үйрету және сұхбаттасуға, сұхбатын айта білуге дағдыландыру.Күтілетін нәтижеТамаққа қатысты жаңа сөздер енгізіп, саналатын және саналмайтын зат есімдерді үйрету және сұхбаттасуға, сұхбатын айта білуге дағдыланады.Сілтеме 5 сынып ағылшын тілі оқулығыРесурстар Интерактивті тақта, электрондық оқулық, бағалау парақтары, плакат, маркер, стикер.
Уақыты |
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
3 мин
4 мин
2 мин
4 мин
2 мин
3 мин
3 мин
7 мин
2 мин
2 мин
3 мин
2 мин
4 мин
2 мин
2 мин
І.Ұйымдастыру кезеңі
1. 1. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру
Сынып оқушылары бір-біріне жақсы тілектер айтады
- Оқушылар бір бірінің көңіл — күйлерін көтеру үшін келесі фразаларды айтады.
— You are so …. and …., but a bit (clever, quick-minded, cute, active, passive, hard-working, energetic, enthusiastic, helpful, talkative)
— I wish you … on this lesson (success, good luck, etc)
1. 2. Топқа бөлу.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
2.1. Өткен тақырып бойынша жаңа сөздерден сөздік диктант алу
2.2. Өзін-өзі бағалау.
ІІI.Миға шабуыл.
Сұрақтарға жауап беру. Answer the following questions:
- 1. In Kazakhstan, where do oranges come from?
- 2. Where do apples come from?
- 3. Where do bananas come from?
- 4. Where do raisins come from?
IV.Presentation
-Well ! Open your books pg.129. We have the new theme “I’d like a hamburger”.
V. Vocabulary (Сөздікпен жұмыc)
Ok. Look at the blackboard.
We have are new words.
Listen to me.
Knife — пышақ
Fork — шанышқы
Spoon — қасық
Plate — тәрелке
Glass — стакан
Lemon — лимон
cabbage — қырыққабат
carrot — сәбіз
potato — картоп
Tomato – қызанақ
Peach – шабдалы
-Well. Repeat after me all together.
— Ok. Read please, one by one.
Well, write down words in vocabulary. I’ll give you 4 minutes.
VI. Мәтінмен жұмыс.
Listening to the text. Текстті тыңдау.
Read and translate. (текстті оқу, аудару)
VІI. Individual work . Жеке жұмыс
You should mark the sentences it is true or false.
True(T) or false (F)?
T F
a)Cheese comes from Europe — —
b)Lamb comes from Colorado and Montana — —
c)Coffee comes from Kazakhstan — —
d)In the USA oranges come from Arizona — —
e)Bananas come from SouthAmerica and Central America — —
Оқушылар текст арқылы дұрыс және бұрыс екендігін белгілейді, тақтамен дұрыс жауабын
өзін-өзі тексереді, бағалайды.
VIII. Pair work . Жұптық жұмыс.
— Where do apples come from?
— They come from Almaty
— Where does cheese come from?
— It comes from Europe.
Оқушылар бас бармақпен бағалайды.
XI. Group work. Топтық жұмыс.
Топқа тақырып беріледі. I- group “Countable”( The USA)
II – group “Uncountable” (Kazakhstan) берілген тақырыптары бойынша 2 топ тағамдар, жеміс-жидектердің т.б нақты қай елден шығаратынын, жасалынатынын постерге түсіріп, қорғайды.
Топтар өзара бағалау. 2 жұлдыз, 1ұсыныс
X. Individual work . Жеке жұмыс
— What do you want to eat for breakfast?
— I’d like a hamburger
— What do you want to drink?
-I’d like some apple juice.
Әр оқушыға парақша тарату арқылы өздерінің түскі ас, кешкі ас және таңғы аста қандай сусын,тағамдар ішетіндігін жазып береді.
XI.Grammar
Зат есімдер жалқы және жалпы болып екіге бөлінеді.
Жалпы есімдер санауға келетін(countable) және санауға келмейтін (uncountable)болып екіге бөлінеді.
Санауға келетін (countable)яғни заттарды санауға болатын зат есімдер.
A boy (two boys) a man, (three men ),a book (three books).
I have bought a book. I have bought two books .There many libraries in Almaty.
Санауға келмейтін(uncountable) зат есімдер тобы.
Сұйық заттардың атаулары: water, coffee, tea, milk, oil, juice, honey, shampoo.
Табиғат құбылыстары: rain, snow, wind, darkness, fire, fog.
Тілдер : English, Spanish, Chinese
Белсенділік іс қимылды білдіретін зат есімдер : swimming, dancing, traveling
XII. Pair work . Жұптық жұмыс.
Put a tick(-)
Оқушылар параққа тағамдардың және сусындардың санауға келетін және санауға келмейтін зат есім екендігін белгілейді.
milk | lamp | A sofa | bread | water | ice | A cup | snow | A car | butter | rain | An apple | |
C | ||||||||||||
U |
Жазып болған соң оқушылар парақшаларын жұптарына береді, жұптары бірінікін – бірі тақтадағы дұрыс жауаптарымен тексереді және бағалайды.
Жұптық бағалау. «Бағдаршам» әдісі.
сары түс — өте жақсы
қызыл түс — жақсы
жасыл түс — мәз емес
XIII . Сергіту сәті
Song “I like food”
XIV.Conclusition. Қорытынды бөлім
Individual work . Жеке жұмыс
What are the names of the things in the picture? Match the words to the pictures.
XI.Home task. Үй тапсырмасы.
-Now open your diaries and write your home-task.
to learn by heart the new words
XII. Рефлексия
Топтың әр мүшесі рефлексия жасайды.
Мен білдім
Мен білемін
Мен білгім келеді?
№ |
Оқушының аты-жөні |
1
тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
Жиынтық баға
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
XIII. Жиынтық бағалау
-So, I’ll give your marks. I want to evaluate your activities.
№ |
Оқушының аты-жөні |
1 тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
4 тапсырма
|
Жиынтық баға
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
[bws_related_posts]