Алмагуль Шаяхметова
Тақырыбы: | Тоқсандық қорытынды сабақ | |
Мақсаты | Оқушылардың тоқсан бойы алған білімдерін шыңдау,қайта жаңғырту арқылыбілімерін тексеру, өткен тақырыптарбойынша блімдеріншыңдай түсу | |
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру,қайта жаңғырту | |
Күтілетін нәтиже | Тақыптың негізгі идеясын түсінеді,білім, білік, дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды. | |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, топтастыру,венн диаграммасы, | |
Қолданылатын ресурстар | Таратпа қағаздар, плакаттар, оқулық, оқушыдәптері | |
Ұйымдастыру кезеңі
|
Амандасу
Оқушылардытопқа бөлу |
Оқушылар топқа бөлініп,орындарына отырады
Топбсашылары сайланады |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап | Өткен тақырыптар бойыншасұрақтар қоюарқылы «ИӘ» «ЖОҚ»
1.Әдебиет –болашақта маған керек болады 2.Әдебиет –өмір айнасы 3.С.Сейфуллин «Көкшетау» поэмасыныңавторыемес 4.БақытсызЖмал 20 ғ жазылған 5.Ақбілек –өмірде өз жолынтаба алмай,құсадан қазатабады 6.Құлагер — Абай Құнанбайұлының көлемді шығармасы 7.Күлтай болыс әңгімесі бақытсыз қыз туралы 8.Ағынды менің Ақсауым өлеңінің авторыМ.Мақатев 9.Бақытсыз Жамал М.Дулатовтың шығармасы 10.»Қамар сұлу» рроманының мазмұнын білмеймін 11.Мен 1-тоқсанда ешбір шығарманы оқып,талдамадым |
Оқушы берген СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРІП ОТЫРАДЫ
«иә» «жоқ» |
Түсіну | Ресурстар таратып беремін | Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсініп білу
Топпен жұмыс жасау |
Қолдану | Постер
Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде |
Әр топқа тапсырма беремін.
1-топ: Бақытсыз Жамал – қазақ қызының тағдыры 2-топ: Бұрынғы қазақ қызымен қазіргі қазақ қызы 3-топ: Әке сөзі — бұйрық /дәлелдеу/ Осыөмірмен салыстыру |
Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді |
Талдау | «Мен – саған,сен-маған»
|
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды | Оқушылар бір-бірінің білімдерін толықытырп отырады |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
|
Бағалау | Өзін өзі топпен бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Үйге тапсырма | «Абай жолы» оқу |