Басы » Кембридж бағдарламасы » 5- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары

5- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары

  5— сынып. Қазақ тілі  пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары  А.Е.Шаяхметова

(Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)

 

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқып үйрену барысындағы бағалау
1 2 3 5 6 7 8
    1-тоқсан        
 

1

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Кіріспе. Ана тілінің қызметі

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

 

— Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық,дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Сұрақтар қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

— Топтастыру;

-өзара оқыту;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

— сұрақ-жауап;

-зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

Дарынды,үлгерімі төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;

 

Өлшемдер:

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

СТО.Блум өлшемдері арқылы бағалау.

 

2 8 Әдеби тіл туралы түсінік. Ауызша және жазбаша тіл туралы түсінік.

Әдеби тілдің басты белгісі – жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу.

1)қазақ тілінде «әдеби» сөзі «әдебиет» деген сөздің негізінде жасалып, қалыптасқандығы. Әдеби тілдің сөйлеу тілінен жоғары тұрған көркем тіл екендігі, халықтың бәріне бірдей ортақ әрі бәріне бірдей түсінікті болып келетіндігі. Әдеби тіл екі түрлі формада өмір сүреді, олар: ауызша және жазбаша тіл;

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

 

 

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
3 1 Жаттығу жұмыстары

Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты пысықтайды, практикалық жұмыстар орындайды, талдайды

Бір-біріне сұрақтар қойып үйренеді, ізденімпаздылықтары артады, флипчартпен жұмыс істеуді үйренеді Сұрақ-жауап, топтық және жұптық жұмыстар, топтастыру Постер құру, мотивациясы төмен және жоғары оқушыларды жеке тапсырмалар беру арқылы түгел қамту Бірін-бірі бағалайды
4 1 Диктант «Тоғайда»

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, баяндау Сыныппен жұмыс Мұғалмімнің бағалауы
5 1  Мәтін. Мәтіннің түрлері. Мәтіннің құрылысы

Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.

Мәтіннің «байланысу, бірігу» деген мағынаны білдіруі. Мәтіндер бойынша жазба әдеби тіл мен ауызша әдеби тілдің ерекшеліктерін аңғарту. Мәтіннің түрлері. Ауызекі сөйлеуге қатысты мәтіндер, ондағы тақырыптық ерекшеліктер. Оның берілу формалары, сөйлем құрау жүйесі. Мәтіннің құрылысы;

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

 

 

 Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс. Рөлдік ойын.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау. Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

 

6 1 Мәтін туралы қосымша түсінік Ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдарын қалыптастыру Мәтіндегі,

сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс. Рөлдік ойын.

жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді

Бағалау әдістері парақшалар арқылы бағалау
7 1 Жазбаша мәтіндер. Ойдың берілу тәсілдері: әңгімелеу, сипаттау, баяндау, талқылау, мінездеу туралы

Мәтіннің құрылысы туралы түсінік беру

Тақырыбы, негізгі идеясы. Ойдың берілу тәсілдері: әңгімелеу, баяндау, сипаттау, талқылау, мінездеу және т.б

Мәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Өзін –өзі бағалау.

Формативті

бағалау

8 1 Жаттығу жұмыстары

Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты пысықтайды, практикалық жұмыстар орындайды, талдайды

Бір-біріне сұрақтар қойып үйренеді, ізденімпаздылықтары артады, флипчартпен жұмыс істеуді үйренеді Сұрақ-жауап, топтық және жұптық жұмыстар, топтастыру Постер құру, мотивациясы төмен және жоғары оқушыларды жеке тапсырмалар беру арқылы түгел қамту Бірін-бірі бағалайды
9 1 Абзац. Сөйлемдердің байланысы

Абзац деген не,сөйлемдредің б Мәтіндегі азат жолдың рөлін байқату, берілген тақырып бойынша мәтін құрастыру; Оқулық, дәптер бетіндегі нысанаға байланысты жұмыстар жүргізу.айланысы туралы түсінік беру

 

Мәтіндегі азат жолдың басталуын біледі.

Сөйлемдерді байланыстыра алады

АКТ-ны қолдану

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалогты оқыту) Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау, дарынды талантты балаларды оқыту

Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Мұғалім бағалайды
10  

1

Лексика 48 сағат. Лексика туралы түсінік

Сөз бен мағыналарын айқындап, ұғымдық белгілерін ашу.

Жалпы лексика ортақ сөздердің мағыналық құрылысында ұқсастық мен айтулы

айырмашылықтарды аңғарта алу.

Сөз бен мағыналарды айқындай алады.Еркін сөйлеп, өз ойларын таза, еркін жеткізе біледі. АКТ-ны қолдану

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалогты оқыту)

Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау, дарынды талантты балаларды оқыту

Сұрақ- жауап, диалог, СТО, АКТ Бағалау әдістері парақшалар арқылы бағалау
11 1 Сөз бен мағына. Мағына туралы түсінік

 

Ұлттық тіліміздің өркендеуіне үлес қосуға, ана тілімізді сүюге бағыттай отырып, ана тілін аяққа баспай мәртебесін биік ұстау жөнінде түсіндіру, әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баули отырып,шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным – түсініктерін дамытуға жұмыстануға үйрету

Лексика белгілі бір тілдегі сөздердің жиынтығы екендігін меңгереді Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

Сұрақ- жауап, диалог, СТО Орындалған тапсырмаларды салыстыру
12 1 Сөздің қосымша мағынасы-грамматикалық мағына

Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баули отырып,  сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру,  ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге  үйрету.

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері өседі.

Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі

Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі.

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

Сұрақ- жауап, диалог, СТО  
13 1 Сөздің тура мағынасы және ауыспалы мағынасы

Тура және ауыспалы мағынаның ерекшеліктеріне тоқталу, түсіндіру, мысалмен дәлелдету

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді жіне сабақта тура мағыналы сөздерді біледі, қолдана алады Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

 
14 1 Сөздің ауыспалы мағынасы

Сөздің атауыш мағынасы тура мағына деп аталатындығы. Сөздің тура мағыналары толық мағыналы дербес сөздердің бәріне де қатысты болатындығы. Бірнеше лексикалық мағынасы бар сөздердің алғашқы, бастапқы мағыналары тура мағыналары болса, кейінгі мағыналары ауыспалы мағыналары болып табылатындығы.Сөздің тура және ауыспалы мағына-сының айырмашы-лықтарын ажырата білу.

Лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту

 

Сөздің тура және ауыспалы мағынасының айырмашылықтарын ажырата біледі. АКТ-ны қолдану

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалогты оқыту)

Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау, дарынды талантты балаларды оқыту

   
15 1 Жаттығу жұмыстары

Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты пысықтайды, практикалық жұмыстар орындайды, талдайды

Бір-біріне сұрақтар қойып үйренеді, ізденімпаздылықтары артады, флипчартпен жұмыс істеуді үйренеді Сұрақ-жауап, топтық және жұптық жұмыстар, топтастыру Постер құру, мотивациясы төмен және жоғары оқушыларды жеке тапсырмалар беру арқылы түгел қамту Бірін-бірі бағалайды
16 1 Диктант «Кішіпейілділік»

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту, есте сақтау қабілеттерін артыру

Балалар сауаттылққа үйренеді, есте сақтау қабілетері, таным-сансы жетіледі Баяндау Сыныпта жылы ынтымақтастық атмосфера орнату Мұғалім бағалайды
17 1 Көп мағыналылық

Көп мағыналылық деген ұғымды түсіндіру, сабақта жаттығу жұмыстары кезінде дәледетуге үйрету

Тіліміздегі байырғы сөздер жаңа мағыналар жасауға ұйтқы болатындығы. Олар бұрынғы тура мағынаның үстіне жаңадан бір не бірнеше қосымша, яғни туынды мағыналарға ие екендігі. Көп мағыналы сөздердің екі я одан да көп мағынасы болатындығы. Бұлардың бір сөз табына қатысты екендігі. Көп мағыналы сөздердің бір негізден шығатындығы;

Көп мағыналы сөздер туралы біледі, тәжірибелі жұмыстар арқылы шыңдалады, сыни ойлай алады, бір-біріне мәртебесі төмен және мәртебесі жоғары сұрақтар қоя біледі

Көп мағыналы сөздер туралы сөздік қорлары молаяды.Алған білімдері одан әрі кеңейеді.

АКТ-ны қолдану

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалогты оқыту)

Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау, дарынды талантты балаларды оқыту

Миға шабуыл, сөздік, ішіне-сыртына

Эссе, алты қалпақ

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі.

өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
18 1 Жаттығу жұмыстары

Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты пысықтайды, практикалық жұмыстар орындайды, талдайды

Бір-біріне сұрақтар қойып үйренеді, ізденімпаздылықтары артады, флипчартпен жұмыс істеуді үйренеді Сұрақ-жауап, топтық және жұптық жұмыстар, топтастыру Постер құру, мотивациясы төмен және жоғары оқушыларды жеке тапсырмалар беру арқылы түгел қамту Бірін-бірі бағалайды
19 1 Сөздердің мағыналық топтары. Омонимдер. Омонимдерді бастауыш сыныптарда меңгерген білімдеріне сүйене отырып, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту

Омоним сөздердің анықтамасы. Омоним сөздердің көп мағыналы сөздермен ұқсастығы және айырмашылығы. Омонимдердің бір сөз табынан да, әртүрлі сөз табынан да болатындығы. Омонимдер сөздігі;

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-Омонимдерге мысалдар келтіреді.

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

АКТ-мен жұмыс,

Тест тапсырмалары, постер қорғау

Формативті, критериалды бағалау,жиынтық
20 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады. Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке,жұптық, топтық

Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру. Оқушылардың алған білімдерін тексеру
21 1 Синонимдер. Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, синоним туралы тереңірек түсінік беру.

Синонимдердің анықтамасы. Синонимдердің тіл байлығы мен сөз оралымдылығының көрсеткіші екендігі. Синонимдік қатар, ондағы сөздердің мағыналық, реңктік ерекшеліктері, оларды мақсатқа сай талғап, саралап қолданудың мәні. Синонимдік қатарлардың әр сөз табының құрамында кездесуі. Синонимдер мәтінде бірін-бірі алмастырған жағдайда бір ғана сөйлем мүшесі қызметін атқаратындығы. Синонимдік  қатарға енетін сөздердің бәрі бірдей бірінің орнына бірі жұмсала бермейтіндігі. Кейбіреуінің басқа сөздермен тіркесу қабілеті шектеулі болатындығы. Синонимдердің мағыналық айырмашылығын ажыратудың жолдары. Синоним сөздердің бір ғана сөз табына қатыстылығы. Синонимдер сөздігі;

-Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
22 1 Сыныптан тыс оқу/Қосымша түсінік

Оқушылардың сыныптан тыс   жұмысын ұйымдастыру.

-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады. Топтастыру

Жұптық, жеке жұмыс

Диалогтық оқыту зерттеушілік әнгіме

АКТны пайдалану.

 Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
23 1 Антонимдер. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.

Антонимдердің жұпталған қарсы мәндес сөздерден тұратындығы. Антонимдердің ойды әсерлі, бейнелі түрде жеткізудің оңтайлы құралы екендігі. Мақал-мәтелдердің, жұмбақтардың құрамында антоним сөздердің жарыса қолданылуы. Антонимдердің ойды анықтап, көркемдеп, әсерлі жеткізудегі мәні. Антонимдер сөздігі;

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

 

Сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

24 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады. Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке,жұптық, топтық

Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру. Оқушылардың алған білімдерін тексеру
25 1 Бақылау диктант «Мейірім»        
26 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады. Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке,жұптық, топтық

Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру. Оқушылардың алған білімдерін тексеру
27 1 Тоқсандық қайталау Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын дамыта отырып, тілдік қорын, сөйлеу мәнерін қалыптастыру. Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Оқушының сыни ойлауы  дамиды;Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Топтағы жұптық жұмыс.

Топтық әңгіме;

Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, тест жұмысы.

Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру. Критериялды бағалау
    2-тоқсан        
1 1 Табу Табу сөздердің ерекшелігін ұғындыру, оқушыларға  табу  туралы  және оның мағыналық, құрамдық түрлері жайында лингвистикалық білім беру.

Халықтың наным-сенімі мен салт-дәстүріне байланысты кейбір зат-құбылыстардың атауын тура айтуға тыйым салынған сөздер екендігі. Қазақ тіліндегі табу сөздердің туу себептері;

1. Оқушылар табу арқылы тыйым сөздердің мағынасын түсінеді.

2. Табу сөзінің мағынасы жайлы өз ойларын айтады.

Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту Ой қорыту, пікір білдіру

Орындалған тапсырмаларды салыстыру

Ынталандыру,

жұптық,топтық

диалогтік

2 1 Эвфемизмдер

Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, эвфемизм туралы тереңірек түсінік беру.

Эвфемизмдер ойды бейнелеп, көркемдеп жеткізудің тәсілі екендігі. Эвфемизмнің табу сөздерден айырмашылығы, қолданылу жағдайлары.

Сұрақтар қояды;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;Көшбасшылығы айқындалады

Жұптық, жеке жұмыс

Диалогтық оқыту зерттеушілік әнгіме

АКТны пайдалану,

СТО

Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай диалог құру.

Үлгерімі төмен оқушыларға сұрақтар қою.

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір тілек;
3 1 Дисфемизмдер

Дисфемизм туралы тереңірек түсінік беру.

Дисфемизмнің анықтамасы, оның эвфемизмге қарама-қарсы құбылыс екендігі. Қолданылу жағдайлары, әдеби тілге жатпайтындығы. Дисфемизмдердің көркем шығармада ұнамсыз кейіпкерлердің тілінде ұшырасуы

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-көшбасшы айқындалады.

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар, АКТ. Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір тілек;
4 1 Диктант  «Қайың»        
5 1 Фразеологизмдер. Тұрақты сөз тіркестері

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын дамыта отырып, тілдік қорын, сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Тұрақты тіркестердің өзіндік ерекшеліктері: екі не одан да көп сөздерден құралатындығы, бір ғана мағына білдіруі, құрамындағы сөздердің орын тәртібінің тұрақты болуы, даяр қалпында жұмсалып, сөйлемнің бір ғана мүшесі қызметін атқаратындығы. Фразеологизмдердің ойды әсерлі берудегі мәні. Тұрақты тіркестердің синонимдік баламалары болатындығы. Тұрақты тіркестердің ойды көркемдеп, әсерлі жеткізудің құралы екендігі. Фразеологизмдердің емлесі. Фразеологиялық сөздік

Дәптермен жұмыстанады;

Сұрақтарды қояды;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;Көшбасшылығы айқындалады .

Топтық, жеке жұмыс;

Сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Тест тапсырмалары, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
6 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады. Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке,жұптық, топтық

Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру. Оқушылардың алған білімдерін тексеру
7 1 Мақал –мәтелдер

Тақырыпты толық меңгеру,сөздік қорын толықтыру,сабақта өздерін еркін сезіну, бағалау критерийлері бойынша бағалай алуға үйрету,топтық жұмысқа белсенді қатысу,нені және қалай оқу керектігін ұғыну,дарынды талантты оқушылармен жұмыс жасау,жас ерекшелігіне сай білімді меңгеру.

Мақал-мәтелдердің халықтық рухани қазына екендігі, тіл байлығының көрсеткіші болатындығы. Мақал-мәтелдердің тақырыптық жағынан алуан түрлі болып келетіндігі және олардың қолданыстағы ерекшеліктері. Мақал мен мәтелдердің өзара ұқсастығы мен өзгешелігі. Мақал-мәтелдердің тағылымдық, тәрбиелік мәні. Мақалдардың құрылысына қарай сөйлемге ұқсастығы. Мәтелдің ишара, меңзеу тұрғысында қолданылатындығы. Мәтелдердің фразеологизмдермен ұқсастығы.

-Мақал-мәлелді түсінеді,

— Оқушының сыни ойлауы  дамиды

-көшбасшы айқындалады

СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау Сұраққа жауаптарын бағалау, оқушылардың өз ойларын бағалау, топтың лидерін бағалау
8 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Жеке жұмыс;

 

Топпен ереже шығару;  Деңгейлік тапсырмалар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
9 1 Тілдің  сөздік құрамы

1)«Сөздік қор және сөздік құрам». Тілдің сөз байлығын құрайтын сөздік қор және сөздік құрам жөнінде түсінік. Сөздік құрамның қоғаммен бірге дамып, өзгеріп отыратындығы. Қазақ тілінің сөздік құрамы байырғы сөздер, кірме сөздер, жаңа сөздер, термин сөздер, ауызекі тілге тән қарапайым сөздер және  диалектизмдер мен кәсіби Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру сөздерден тұратындығы. Сөздік құрамдағы сөздер қолданылу жиілігіне қарай актив (жиі қолданылатын сөздер) және пассив (сирек қолданылатын сөздер) болып бөлінетіндігі;

 

Дәптермен жұмыстанады;

Сұрақтарды қояды;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

 

Деңгейлік тапсырмалар орындау Жиынтық бағалау
10 1 Сөздік қор және сөздік құрам

Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу).

Әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар 1.Сөйлемнің әдемі сапталуы бойынша бағалау

2.Жұптық бағалау

3.Жауап алу үдерісін бағалау

11 1 Қазақтың байырғы төл сөздері және басқа тілден енген сөздер.

Қазақ тіліне енген бұрынғы төл сөздер туралы ақпарат беру, басқа тілден енген сөздер туралы түсінік беру, оқушылардың  сөздік құрамтуралы түсінуі.

Сөздік қорларының артуы.

 

Қазақ тілі сөздік құрамы туралы біледі.

Сөздік қорлары артады.

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу).

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Мұғалімнің бағалауы
12 1 Басқа тілден енген сөздердің тілге сіңісу жолдары

Басқа тілден енген сөздерді қолдана отыра, біздің тілімізге қалай енгені және қалай сіңіп, өз тіліміздегі сөздей болып, сіңіп кетуі жайлы түсінік беру

Балалар басқа тілден енген сөздерді біледі, Баяндау, зерттеу, топтық және жұпытқ жұмыстар.

Мәрртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою

Топтастыру, салыстыру әдістері

   
13 1 Диктант «Жол»        
14 1 Көнерген сөздер мен жаңа сөздер

Тақырыпты толық меңгеру,сөздік қорын толықтыру, бағалау критерийлері бойынша бағалай алуға үйрету,топтық жұмысқа белсенді қатысу.

Тілдің негізгі сөздік қорын байырғы сөздер құрайтындығы, оның тіл дамуының қайнар көзі екендігі;

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-Көнерген сөздерге мысалдар келтіреді.

-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке,  жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
15 1 Жаңа сөздердің жасалуы

Жаңа сөздердің жалпылама лексикалық ауысуы туралы түсінуі.

Жаңа сөздердің жалпылама лексикалық ауысуы ерекшіліктерін айқындау.

Ерешектерін айқындап, жаңа сөздердің жалпылама лексикалық ауысуы туралы меңгереді. Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі. мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары  
16 1 Сөздердің қолданылу өрісіне байланысты түрлері

Сөздердің қолданылу өрісіне байланысты түрелріне жалпы түсінік беру, сөздердің қолданлыу ерекшеліктерін түсіндіру, практикады қолдану

Балалар сөдерді дұрыс әрі тиімді пй\айдалануды үйренеді Топтық жұмыс, сұрақ-жауап, сыни ойлау, АКТ    
17 1 Жалпылама лексика

Жалпылама лексика. Жалпылама лексикаға жататын сөздердің жалпы халыққа түсініктілігімен, анықтығымен, қарапайымдылығымен ерекшеленетіндігі. Жалпылама лексика әдеби тілдің негізгі қоры болып табылатындығы;

Жалпы халықтық лексикаға қолданылу жағынан шек қойылмайтындығы, барлық стильге бірдей ортақ қызмет атқаратындығын біледі. Жұптық жұмыс, топтық Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
18 1 Жалпылама лексика әдеби тілдің негізгі қоры

Жалпылама лексика туралы түсініктерін осы сабақта әрі қарай дамыта түседі, әдеби тіл туралы түсінік беру және талдау жаттығу жұмыстарында қолдануға үйрету

Жалпылама лексиканы қолдану аясын түсінеді Жұптық жұмыс, топтық

Сұрақ-жауап, топтастыру

Венн диаграммасы

Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
18 1 Кірме сөздер

Кірме сөздердің өзіндік белгілері: Кірме сөздердің қолданысы туралы ақпарат

Кірме сөздер туралы оқып біледі, ізденеді мәртебесі жоғары және төмен сұрақтарға жауап бере алады, бір-біріне сұрақтар қояды, талдайды Топтық, жеке жұмыс;

Сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу

   
19 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Жеке жұмыс;

 

Топпен ереже шығару;  Деңгейлік тапсырмалар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
20 1 Бақылау дикатнт  «Ақбота»        
21 1 Тоқсандық қайталау Тоқсан бойы оқыған тақырыптарын тереңірек меңгерту мақсатында тапсырмалар орындату, тест құрастыру, шешу Тақырыптарды тереңірек меңгере біледі және жаттығу жұмыстарын орындауда қолдана алады, талдай алады. Топтық жұптық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

Сұрақ – жауап

Топтастыру

 

  Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
    3-тоқсан        
1 1 Диалект сөздер. Диалект сөздердің өзінідік белгілері

Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, диалект сөздер туралы тереңірек түсінік беру.

-Мәтіннен қосарлама диалект сөздерді таба алады.

-сұрақтар қоя алады.

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),АКТны қолдану

АКТ, постер қорғау,деңгейлік тапсырмалар. Формативті, критериалды бағалау, жиынтық
2 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Жеке жұмыс;

 

Топпен ереже шығару;  Деңгейлік тапсырмалар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
3 1 Кәсіби сөздержәне терминдер

Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-көшбасшы айқындалады.

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап;

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар. Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
4 1 Термин сөздердің ғылым, техника саласымен байланыстылығы

Тақырыпты толық меңгеру,сөздік қорын толықтыру, бағалау критерийлері бойынша бағалай алуға үйрету,топтық жұмысқа белсенді қатысу.

-Өткен тақырыппен байланыстырады;

-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;

 

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Топтастыру; өзара оқыту; Дарынды оқушыларға сурет арқылы  термин сөздерді табу. Білімі төмен оқушыларға мәтіннен термин сөздерді табу. Жеке оқушылар бағалаланады,

Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен

жұмысы бағаланады;

 

5 1 Лексикадан өткенді қайталау        
6 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Жеке жұмыс;

 

Топпен ереже шығару;  Деңгейлік тапсырмалар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
7 1 Диктант  «Жер ортасы — Желдісай»        
8 28

 

1

Фонетика  (28 сағат)

Фонетиканың қарастыратын мәселелері. Тіл дыбыстары туралы жалпы ұғым

Тіл дыбыстарының адам өміріндегі маңызы, құрамдары туралы ұғым беру.

Оқушылардың лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту, фнетикалық талдау жасау дағдыларын арттыру.

Оқушыларды адамгершілікке еңбекті дәріптеуге ана тілді құрметтеуге тәрбиелеу.

 

Тіл дыбыстары туралы түсінік алады.

Фонетикалық талдау жасау дағдысы артады, лингвистикалық дүниетамдары кеңейеді.

Сұрақ-жауап, ДЖИГСО, Венн диаграммасы, мозайка, инсерт Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке пікірлесу, эссе Кері байланыс, бағалау парағы БҮҮ, өзін-өзі бағалау, сөзбен бағалау
10 1 Қазақ әліпбиі.

Қазақ әліпбиі туралы лингвистикалық білім беру.

Ойлау қабілеттерінің, дүниетанымдарының  кеңеюі.

қазақ әліпбиі туралы лингвистикалық білім алады;ойлау қабілеттері, дүниетанымдары кеңеіеді Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке пікірлесу, эссе Сұрақ-жауап, ДЖИГСО, Венн диаграммасы, мозайка, инсерт  
11 1 Дауысты дыбыстар

Тақырыпты толық меңгеру.Топтық жұмысқа белсенді қатысу,нені және қалай оқу керектігін ұғыну,дарынды талантты оқушылармен жұмыс жасау.

 -Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

 

АКТ, сұрақ-жауаптар, постер құру Сұрақтарға   сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады.
12 1 Дауысты дыбыстардың жіктелуі.Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар

Дауысты дыбыстардың өзіндік белгілері: үннен тұратындығы, созылып айтылатындығы, буын құрайтындығы. Орфоэпиясы бойынша бір сөздің ішінде дауысты дыбыстардың қатар тұра алмайтындығы

1Дауысты дыбыстарың жіктелуі туралы білуі. Түрлерін ажырата алады.

2Грамматикалық талдау жасау дағдылары дамиды.

Миға шабуыл, сөздік, ішіне-сыртына Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі  
12 1 Жуан, жіңішке дыбыстар Қазақтың төл сөздеріндегі дауысты дыбыстардың негізінен не бірыңғай жуан, не бірыңғай жіңішке болатындығы. Дауысты дыбыстардың емлесі. Ашық дауысты дыбыстардың жазылуы. Қысаң дауысты дыбыстардың  жазылуы. Еріндік және езулік дауысты дыбыстардың жазылуы; Дауысты дыбыстарың жіктелуі туралы білуі. Түрлерін ажырата алады. Грамматикалық талдау жасау дағдылары дамиды. Топтық жұптық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

Сұрақ – жауап

Топтастыру

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі.  
13 1 Ашық және қысаң дыбыстар

Жақ қатысына қарай ашық және қысаң болып бөлінуі. Олардың жасалу жолдарын меңгеруі.Дауысты дыбыстардың т үрлерін ажырата алу дағдысының артуы.

Ашық және қысаң дауыстылар туралы білуі, жасалу жолын меңгереді.Дауысты дыбыстардың түрлерін ажырата алу дағдысы артады. Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі. Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
14 1 Еріндік және езулік дыбыстар

Ерін қатысына қарай еріндік және езулік болып бөлінуі, олар туралы түсініктерін кеңеіту.

Фонетикалық талдау жасау дағдыларын арттыра отырып, түрлерін ажыратуы.

Еріндік және езулік дауыстылар туралы біледі. Олар туралытүсініктері қенейеді.

Фонетикалық талдау жасау дағдысы артады.

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі. Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
15 1 Дауыстылардың жазылуы

Дауысты дыбыстардың жазылу емлесімен таныстыру

Мәртбесі төмен және жоғары сұрақтар қояып үйренеді Сұрақ – жауап, топтасыру

Венн диаграммасы

Кубизм

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі.  
16 1 Дауыссыз дыбыстар.Түрлері.Қатаң дауыссыз

Жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.

-Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

 Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
17 1 Үнді дауыссыздар

Үнді дауыссыз дыбыстар туралы түсініктерінің кеңеюі. Дауыссыз дыбыстарды ажырата алуы.

Грамматикалық талдау жасау дағдыларын дамыту.

Үнді дауыссыз дыбыстар туралы түсініктері кеңейеді. Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырата алады.

Грамматикалық талдау жасау дағдылары дамиды

Сыни ойлау, топтастыру, венн диаграммасы Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі  
18 1 Ұяң дауыссыздар

Ұяң дауыссыз дыбыстар туралы түсініктерін кеңейту.Фонетика жайындағы тіл дыбыстары және олардың түрлері туралы ұғымдарын, ойлау қабілеттерін, талдау дағдыларының артуы..

 

Ұяң дауыссыз дыбыстар туралы түсініктері кеңейеді.

Фонетика жайындағы тіл дыбыстары туралы ұғымдары артады.

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі  
19 1 Дауыссыз дыбыстардың емлесі «Басқа тілден енгенсөздердің жазылуы». б, в, г, д әріптерінің емлесі;

Дауыссыз дыбыстардың өзіндік белгілері: үн мен салдырдан тұратындығы, созуға келмейтіндігі, дербес тұрып буын құрай алмайтындығы. Оларды тек дауысты дыбыстарды селбестіріп немесе тіркестіріп барып қана дыбыстауға болатындығы. Дауыссыз дыбыстардағы үн мен салдыр мөлшерінің қатынасына қарай жіктелуі

Дауыссыз дыбыстардың емлесі туралы біледі.

Лингвистикалық дүниетанымдары кеңейеді.

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
20 1 Диктант  «Жайлауда»        
21 1 Басқа тілден енген сөздердің жазылуы        
22 1 Үндестік заңы. Буын және дыбыс үндестігін мәні.

Тақырыпты толық меңгеру, бағалау критерийлері бойынша бағалай алуға үйрету,топтық жұмысқа белсенді қатысу.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

 

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

жиынтық бағалау

23 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Жеке жұмыс;

 

Топпен ереже шығару;  Деңгейлік тапсырмалар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
24 1 Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар

Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды анықтау.

Сөздік қорларын, сөйлеу түрлерін меңгереді..

Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды анықтайды.

Сөздік қорларын, сөйлеу түрлерін меңгереді.

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Топтастыру;

өзара оқыту;

   
25 1 Дыбыс үндестігі.

Дыбыс үндестігі – қазақ тілінің тұрақты сипаты. Сөз қолданысындағы дауыссыз дыбыстардың өзара үндесетіндігі, дауысты дыбыстардың дауыссыз дыбыстарға әсер ететіндігі;

    Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
26 1 Ілгерінді ықпал

Оның ерекшелігі, қолданылатын орындары

Ілгерінді ықпал  туралы білу.

Фонетикалық талдау жасау дағдыларын дамытады.

Ілгерінді ықпал туралы біледі.

Фонетикалық талдау жасай алады.

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі.    
27 1 Кейінгі ықпал

Оның ерекшелігі, қолданылатын орындары;

Кейінгі  ықпал  туралы білу.

Фонетикалық талдау жасау дағдыларын дамытады.

Кейінгі ықпал туралы біледі.

Фонетикалық талдау жасай алады.

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
28 1 Тоғыспалы ықпал

Оның ерекшелігі, қолданылатын орындары;

Тоғыспалы ықпал  туралы білу.

Фонетикалық талдау жасау дағдыларын дамытады.

Тоғыспалы ықпал туралы біледі.

Фонетикалық талдау жасай алады.

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме;   өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
29 1 Бақылау диктанты «Сиқырлы гүлдер»        
30 1 Тоқсандық қайталау Тоқсан бойы оқыған тақырыптарын тереңірек меңгерту мақсатында тапсырмалар орындату, тест құрастыру, шешу Тақырыптарды тереңірек меңгере біледі және жаттығу жұмыстарын орындауда қолдана алады, талдай алады. Топтық жұптық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

Сұрақ – жауап

Топтастыру

 

  Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
    4-тоқсан        
1 1 Орфография және орфоэпия

Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.

Сөйлем құрамындағы сөздерді, сөз тіркестерін, мағыналы бөлшектерін дұрыс айту мен дұрыс жазудың нормалары. Олардың тіл мәдениетіне қатысы, қолданылатын орындары. Орфоэпиялық және орфографиялық нормалардың арнаулы сөздіктерде берілуі. Оларды пайдалану тетіктері;

Орфография   және орфоэпияны бір-бірінен ажырата алады.

-Топта еркін жұмыстана алады;

-Сыни ойлауы қалыптасады;

-Талдауға үйренеді;

 

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
2 1 Буын. Буын түрлері. Ашық буын. Тұйық буын. Бітеу буын.

Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, диалект сөздер туралы тереңірек түсінік беру.

Буын, оның түрлері туралы білімдерін кеңейту.

Буын түрлерін ажырата алу дағдыларын артуы..

-Өткен тақырыппен байланыстырады;Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;

Буын және оның түрлері туралы білімдері кеңейеді.

Буын түрлерін ажырата алады.

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Дарынды оқушыларға сурет арқылы және үлгерімі төмен оқушыларға мәтіннен тасымал жасау. Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен

жұмысы бағаланады;

3 1 Тасымал

Тасымал туралы білімдерін  кеңейту.

Алған білімі негізінде сауаттылыққа баулу.

Тасымал туралы біледі.

Сауатты жазуға үйренеді.

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі.    
4 1 Екпін. Сөз екпіні, ой екпіні

Тіркес және дыбыс екпіні

Оқушылардың екін ой екпіні, сөз екпіні туралы білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.

Екпін және оның түрлерін ажырата алу дағдырларын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Тіркес екпіні, дыбыс екпіні туралы білімдерін кеңейту.

Екпін және оның түрлерін ажырата алу дағдырларын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту

Ой екпіні, сөз екпіні  туралы біледі.

Сөйлеу тілдері дамиды, сауатты жазуға ұмтыла алады.

Тіркес екпін, дыбыс екпіні  туралы біледі.Сөйлеу тілдері дамиды, сауатты жазуға ұмтыла алады.

Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі. Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар  
5 1 Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс, логикалық екпіннің мәні.

Кідіріс, интонация, мәнер туралы толық ақпарат беру

    Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
6 1 Интонация және оның құрамдас бөліктері

Интонация туралы жан-жақты ақпарат беру, кідіріс, өлеңді мәнермен оқу жолдарын үйрету

Интонция не екендігін біледі және сабақта қолдана алады      
7 1 Диктант «Құс үні»        
8 1 Сөздің жасалуы туралы

Сөзжасам  туралы түсінік беру. Жасау жолдарын нақтылы мысалдар арқылы  түсіндіру.

Сөздердің жасалу жолдарын  ажырата алу дағдырларын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Сөзжасам  туралы біледі.Сөйлеу тілдері дамиды, сауатты жазуға ұмтыла алады. Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, қолмен білім беру әдісі.    
9 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Жеке жұмыс;

 

Топпен ереже шығару;  Деңгейлік тапсырмалар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
10 1 Сөздердің лексикалық тәсіл арқылы жасалуы

Лексикалық  жолмен жасалған туынды сөздер

туралы біледі.

Лексикалық  жолмен жасалған туынды сөздер түрлерін  ажырата алу дағдырларын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Лексикалық  жолмен жасалған туынды сөздер  туралы біледі.

Сөйлеу тілдері дамиды, сауатты жазуға ұмтыла алады.

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
11 1 Туынды сөздер. Жұрнақтар жалғану жолымен жасалған жаңа сөздер

Жұрнақтар жалғану жолымен жасалған туынды сөздер туралы біледі.

Жұрнақтар жалғану жолымен жасалған туынды сөздер  түрлерін  ажырата алу дағдырларын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Жұрнақтар жалғану жолымен жасалған туынды сөздер  туралы біледі.

Сөйлеу тілдері дамиды, сауатты жазуға ұмтыла алады.

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    
12 1 Жаттығу жұмысы

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмысты ұйымдастыру.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Жеке жұмыс;

 

Топпен ереже шығару;  Деңгейлік тапсырмалар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
13 1 Бірігу жолымен жасалған жаңа  сөздер

Бірігу  жолымен жасалған туынды сөздер

туралы біледі.

Бірігу  жолымен жасалған туынды сөздер түрлерін  ажырата алу дағдырларын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту

Бірігу  жолымен жасалған туынды сөздер  туралы біледі.

Сөйлеу тілдері дамиды, сауатты  жазуға  ұмтыла алады.

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
14 1 Түбірлердің қосарлануы арқылы жасалған жаңа  сөздер

Қосарлану  жолымен жасалған туынды сөздер

туралы біледі.

Қосарлану  жолымен жасалған туынды сөздер түрлерін  ажырата алу дағдырларын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту

Қосарлану  жолымен жасалған туынды сөздер  туралы біледі.

Сөйлеу тілдері дамиды, сауатты  жазуға  ұмтыла алады.

Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
15 1 Түбірлердің тіркесуі  арқылы жасалған жаңа сөздер

Тіркесу  жолымен жасалған туынды сөздер

туралы біледі.

Тіркесу  жолымен жасалған туынды сөздер түрлерін  ажырата алу дағдырларын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Тіркесу  жолымен жасалған туынды сөздер  туралы біледі.Сөйлеу тілдері дамиды, сауатты  жазуға  ұмтыла алады. Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру  
16 1 Сөзжасамды қайталауға арналған тапсырмалар

 

       
17 1 Диктант  «Жайлаудағы той»        
18 5

 

1

Тіл мәдениеті. Ауызша сөйлеу мәдениеті мен жазба тіл мәдениеті

Тақырыпты толық меңгеру,сөздік қорын толықтыру,сабақта өздерін еркін сезіну, бағалау критерийлері бойынша бағалай алуға үйрету,топтық жұмысқа белсенді қатысу,нені және қалай оқу керектігін ұғыну,дарынды талантты оқушылармен жұмыс жасау.

Топтау талдаудың ерекшеліктерін анықтай алады,өз ойларын сараптай алады,ойлау логикасы дамиды,сұрақ қоя білу дағдылары дамиды,сыни тұрғыда ойлауға үйренеді,қалай нені оқу керектігін үйренеді,АКТ тиімді пайдалана алады. Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Оқушылар көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді.

Топтық жұмыстарда арқылы

«Екі жұлдыз,бір тілекпен» бағалайды.

 

 

19 1 Ауызекі сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі

Ауызекі сөйлеу мәдениеті туралы толық ақпарат беру, Теорияда алған білімдерін практикады қолдану арқылы білімдерін шыңдай түсу.

Жұппен және топпен жұмыс жүргізу арқылы ізденеді, бірінің ойын екіншісі ь\толықытыру аррқылы білімдерін шыңдайды, толықытарды. АКТ тиімді пайдалана біледі. Талдай алады. Бірін – бірі әділ бағалайды Жұптық және топтық жұмыс, Диалогтік оқыту, Топтастыру, венн диаграммасы Постер, кластер құру Өзара білімдерін бағалау. Сигнал таяқшалары
20 1 Сөз қолдану мәдениеті

Сөз қолдану мәдениетін толықтай түсіндіру. Нені оқу керектігін және қалай оқу керектігін ұғындыру мақсатында білімдерін өздігінен алуға итермелеу, бағыттау арқылы тақырыпты толық меңгерту

Мәдениетті сөйлей білуге үйренеді, қолдану аясын ұғынады түсінеді, бірін – бірінің ойын, пікірін тыңдап, әділдікке үйренеді Жекелей , жұптық, топтық жұмыс Кубизм әдісі Плакатқа түсіру Мұғалімнің бағасы және оқушылардың бағасын шығару
21 1 Жазбаша тіл мәдениеті

Тақырыпыты түсіндіруде балаларға бағыт – бағдар беріп отыру, балалар тақырыпты өздігінен меңгерді. Көшбасшы сабақта белсенділік танытады, оқушыларға түсіндіреді, қатсеін түзейді, толықытрулар енгізіп отырады

Жазбаша тіл мәдениетінде жұмыс жасай алады. Ойы көркем тілді болса, оқушылар да ойындағыларын жазбаша дәптерге түсіреді. Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
22 1 Сөз заңы заңдылықтары туралы Сөздердің табиғи мүмкіншіліктерін – тура мағынасын, көп мағыналылығын, синонимдік, антонимдік, омонимдік қасиеттерін кең түрде пайдалану. Сөздерді ауыспалы мағынада, тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдерді дәлдікпен қолдану. Тапсырмаларды өздерінше білімдерін пайдалана отыра жасай алады. Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек» суммативті бағалау
23 1 Бақылау диктант  «Туған жер»        
24 1 Жылдық қайталау

Тақырыптар бойынша оқушылардың алған білімдерін тиянақтау үшін өткенді қайталау.

Дәптермен жұмыстанады;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Жеке  және топпен жұмыс;

 

Топпен ереже шығару;  Деңгейлік тапсырмалар; Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау

 

                                

Қазақ тілі пәнінен орта мерзімді сабақтар топтамасы

  Пәні: Қазақ тілі

Мұғалімі: А.Е.Шаяхметова

Сынып: 5 «а»

Оқулық баспасы: «Атамұра», 2015 ж

Аптасына сағат саны: 3 сағат

1-тоқсан: 27 сағат

2-тоқсан: 21 сағат

3-тоқсан: 30 сағат

4-тоқсан: 24 сағат

Жылына сағат саны: 102

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *