Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар. 11 сынып Аптасына 1сағат А.Е.Шаяхметова
№ |
Тақырыбы | Сағатсаны | Оқытудың негізгі мақсаттары
(нені үйрету керек) |
Әдіс-тәсілдер | Барлығын қосқанда | Үйрену мақсатында бағаны қосу,бағалау | Негізгі дерек көздер |
1 | Кіріспе.Сөз мәдениеті және шешендік өнер. | 1 | Курстың мақсаты. Сөз мәдениетінің шарттары. Шешендік – сөз мәдениетінің жоғары формасы. Шешендіктану мен шешендік сөз. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
2 | Шешендік өнер туралы ұғым. | 1 | Шешендік өнер туралы ұғым-түсінік. Шешендік өнер – сөз мәдениетінің жоғарғы сатысы. Шешендік өнер және шешендік сөз анықтамалары. Гректердің шешендік өнері мен білімін аранйы оқып-үйреніп, шешендік өнердің теориясын жасаған Марк Туллий Цицерон, орыс шешендік өнерінің теориялық негізін салушы М.В. Ломоносов, қазақтың ғұлама ғалымы А. Байтұрсыновтың шешендік өнер туралы пікірлеріндегі ортақ ойлар. Шешендік өнер туралы ой-пікірлер. | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | топтастыру , деңгейлік сұрақтар,
венн диаграммасы. коллаж, сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» | Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар стикер,маркер |
3 | Шешендк өнер және шешендік сөз анықтамалары. Ұлттық шешендік өнер. | 1 | Ұлттық шешендік өнер туралы түсінік. Ұлттық шешендік өнерінің негізі–түркі халықтарына ортақ мұраларда | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар стикер,маркер |
4 | Қазақ шешендік өнерінің бірінші кезеңі. Майқы би мен Аяз бидің шешендік сөздері | 1 | Қазақ шешендік өнерінің бірінші кезеңі.
Майқы би мен Аяз би. |
Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | топтастыру , деңгейлік сұрақтар,
семантикалық картамен жұмыс, венн диаграммасы. коллаж, сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» | «Ұлан» газеті, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
5 | Диктант «Түркістан» | 1 | Сауаттылығын тексеру | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
6 | Қазақ шешендік өнерінің екінші кезеңі | 1 | Қазақ шешендік өнерінің екінші кезеңі. | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Үлестірме қағаз,
«Сен маған, мен саған»ойыны, тест, кластер, сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма . |
Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау;«2жұлдыз 1 тілек»
|
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар стикер,маркер |
7 | Қазақ шешендік өнерінің үшінші кезеңі | 1 | Қазақ шешендік өнерінің үшінші кезеңі. | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау.
|
кластер құрғызу,
сұрақтар,Венн диаграммасы сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
өзара бағалау;
бағалау парағы , «Білім ағашы» |
Б.Адамбаев «Шешендік өнер» кітабы,
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
8 | Қазақ шешендік өнерінің төртінші және бесінші кезеңі. | 1 | Қазақ шешендік өнерінің төртінші және бесінші кезеңі. Хан-сұлтандарға қарсы шешендер. Бек-болыстарға қарсы шешендер. | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | топтастыру , деңгейлік сұрақтар,
семантикалық картамен жұмыс, венн диаграммасы. коллаж, сергіту сәті.
|
Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» | деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
9 | Диктант «Ел қамы» | 1 | Сауаттылығын тексеру | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
1 | Қазіргі шешендіктің түрлері. | 1 | Қазіргі шешендіктің түрлері. Білім-ғылымдық мазмұндағы шешендік. Әлеуметтік-саяси мазмұнды шешендік. Әлеуметтік-тұрмыстық мазмұнды шешендік. Діни мазмұнды шешендік. Сотта қолданылатын шешендік | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
2 | Әлеуметтік – саяси мазмұнды шешендік. Елбасының тәуелсіздік толғауы | 1 | Әлеуметтік – саяси шешендік туралы ақпарат беру. Тәуелсіздік олғауын меңгерту | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | кластер құрғызу,
сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
өзара бағалау;
бағалау парағы «Білім ағашы» |
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
3 | Шешендік өнердің дамуына қажетті алғышарттар. «Жеті жарғы», «Анақарыс» | 1 | Римдіктердің сөз зергерлерін төрт топқа бөлуі. Көне Грекиядағы шешендік өнердің дамуы. «Жеті жарғы». Анақарыс | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау.
|
кластер құрғызу,
сұрақтар,Венн диаграммасы сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
4 | Шешендік сөздің мазмұндылығы. Цицерон. Мазмұнды сөз | 1 | Оқушылар тақырыпты түсінеді, сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыруға; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіруге үйренеді. Шешендіктің дамуына әсер еткен алғышарттарды мәтіннен табады.
|
Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма | Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» | Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
5 | Сөздің дәлдігі-ойдың айқындылығы | 1 | Сөздің дәлдігі-ойдың айқындылығы. Сөздердің табиғи мүмкіншіліктерін – тура мағынасын, көп мағыналылығын, синонимдік, антонимдік, омонимдік қасиеттерін кең түрде пайдалану. Сөздерді ауыспалы мағынада, тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдерді дәлдікпен қолдану.
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
«Балдырған» журн. |
6 | Тіл тазалығы. Таза сөйлеу – ой айқындылығының белгісі | 1 | Қазақ әдеби тілінің байлығы мен нормасының шешендік сөзбен байланысын анықтау. Сөздің мағыналық, стильдік ерекшеліктерін түсінеді. | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Үлестірме қағаз,
«Сен маған, мен саған»ойыны, тест, кластер, сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма .
|
Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау;«2жұлдыз 1 тілек»
|
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
7 | Дикатнт «Ауылым» | 1 | Сауаттылығын тексеру | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
ІІ жартыжылдық — 18 сағат
|
|||||||
1 | Варваризмдер.Варваризмдерді қолданудың түрлі жолдары. | 1 | Варваризмдер туралы толық ақпарат меңгереді. Қолдану аясын біледі | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | топтастыру , деңгейлік сұрақтар,
семантикалық картамен жұмыс, венн диаграммасы. коллаж, сергіту сәті.
|
Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау | деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
2 | Тіл сақтаушылық. Тіл және әдебиет. Тіл көрнекілігі | 1 | Оқушылар Тіл көрнектілігінің кереметі жайлы айта отырып, оқушы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді,оп арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға пайдаланады
Билер мен шешендер сөздеріндегі троп түрлерін ажыратады. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
3 | Көркем сөз. Көрікті ойдың көрінісі. | 1 | Көркем сөз көркем сөйлеуді меңгереді. Тіл көрнекілігін сақтап сөйлеуге үйренеді. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау | кластер құрғызу,
сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
өзара бағалау;
бағалау парағы |
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
4 | Троп және фигураның түрлері | 1 | Торп және фигуралардың түрлерін өздері іздену арқылы біліп, түсінеді, практикада қолдана алады. | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | кластер құрғызу,
сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
өзара бағалау;
бағалау парағы , «Білім ағашы» |
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
5 | Метафора. Аллитерация.Метонимия. Шендестіру. | 1 | Әдебиетті естеріне түсіру арқылы өткен әдебиеттің көркемдегіш құралдарын естеріне түсіреді, жаттығу жұмыстарына талдаулар жүргізеді | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Дәптермен жұмыс, топтастыру, сұрақ — жауап | Мұғаілмнің бағалауы | |
6 | Көпшілік алдында сөйлеуге дайындық | 1 | Көпшілік алдында сөйлеуге дайындық. Сөйлеуге дайындық шарттары. Білімін көтеру. Кітап оқуға құмарлық. Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін көтеру. Шешендердің сөйлеу әрекетіне | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау.
|
кластер құрғызу,
сұрақтар,Венн диаграммасы сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
өзара бағалау;
бағалау парағы , «Білім ағашы» |
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
7 | Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті | 1 |
Көпшілік алдында сөйлеу әдістері. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды, олардың ерекшеліктері мен міндеттері
|
Сыни тұрғыдан ойлау, | топтастыру , деңгейлік сұрақтар,
семантикалық картамен жұмыс, венн диаграммасы. коллаж, сергіту сәті.
|
Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» | деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
8 | Көпшілік алдында сөйлеу әдістері | 2 | Көпшілік алдында сөйлеу әдістері. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды, олардың ерекшеліктері мен міндеттері
|
Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | кластер құрғызу,
сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
өзара бағалау;
бағалау парағы , «Білім ағашы» |
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
9 | Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы | 1 | Көпшілік алдында сөйлеу әдістері. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды, олардың ерекшеліктері мен міндеттері | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
«Балдырған» журн. |
10 | Диктант «Ауылым» | 1 | Сауаттылығын тексеру | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
1 | Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды. Олардың ееркшеліктері | 1 | Көпшілік алдында сөйлеу әдістері. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды, олардың ерекшеліктері мен міндеттері | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
«Балдырған» журн. |
2 | Жаттығу жұмыстары | 1 | Өздігінен жұмыстар, талдау жұмыстарын орындайды. | АКТ, сыни тұрғыдан ойлау, талантты және дарынды балаларды оқыту | Сұрақ – жауап, топтастыру, кластер, постер | Мұғалімнің бағалауы | Оқулық, маркерлер, тапсырма жазылған парақшалар, плакат, стикерлер |
3 | Пікір алмасу. Ойталқы. Пікірсайыс. Ойбөліс. Сөзталас. Айтыс. | 1 | Пікір алмасу. Ойталқы. Пікірсайыс. Ойбөліс. Сөзталас. Айтыс. Пікірталас мәдениеті. Пікірталас тақырыбы. Пікірталастағы ой мен сөздің бірлігі. Пікірталас мәдниетінде қарсыласыңды құрметтеу, пікірін сыйлау, оны сабырлылықпен | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакат,
стикер,маркер |
4 | Пікірталас мәдениеті | 1 | тыңдай білу. Пікірталасқа түсу тәсілдері. Қарсыласына тойтарыс беру шарттары мен тәсілдері. Сайысшының міндеті. Пікірді бекерге шығарудың үш түрлі тәсілі. Монолог пен диалог. | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | кластер құрғызу,
сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
өзара бағалау;
бағалау парағы , «Білім ағашы» |
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакат,
стикер,маркер |
5 | Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары | 1 | Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары. Пікірталас тақырыбына қажетті ақпараттарды тауып, іріктеу, өңдеп қолдану – сөйлеу шеберлігіне апаратын жол. Ойды анық жеткізудің басты тәсілі. Ойбөліс пен пікірталас. Пікірталасты жоспарлау сатылары. Тақырып анықтау. Мақсатын тұжырымдау. Материал таңдау. Дағды қалыптастыру. Іріктелген әдебиеттерді оқып білу. Оқығанды ұғыну. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
«Балдырған» журн. |
6 | Диктант «Талантқа тағзым» | 1 | Сауаттылығын тексеру | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. | Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс, тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік тапсырма .
|
Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»
суммативті бағалау, |
Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
7 | Тест жұмысы | 1 | Жыл бойы өткен тақырыптарды қайта жаңғырту арқылы есіне түсіреді. Қорытындылайды. Есіне сақтайды | Сыни тұрғыдан ойлау | Жеке жұмыс | Мұғалімнің бағалауы | Тест парақшалары. |
8 | Қорытынды. | 1 | Жыл бойы өткенді қайталау | Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау.
|
кластер құрғызу,
сұрақтар,Венн диаграммасы сергіту сәті, дарынды және төмен оқушыға жеке тапсырма |
өзара бағалау;
бағалау парағы , «Білім ағашы» |
деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер |
Қазақ тілі пәнінен орта мерзімді сабақтар топтамасы
Пәні: Қазақ тілі
Мұғалімі: А.Е.Шаяхметова
Сынып: 11 «ә»
Оқулық баспасы: «Атамұра», 2014 жыл
Аптасына сағат саны: 1сағат
1-тоқсан: 9 сағат
2-тоқсан: 7 сағат
3-тоқсан: 10 сағат
4-тоқсан: 8 сағат
Жылына сағат саны: 34
[bws_related_posts]