Басы » Кембридж бағдарламасы » Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар (11 сынып)

Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар (11 сынып)

Қазақ тілінен   орта  мерзімді жоспар.           11 сынып  Аптасына 1сағат            А.Е.Шаяхметова

 

Тақырыбы Сағатсаны Оқытудың негізгі мақсаттары

(нені үйрету керек)

Әдіс-тәсілдер Барлығын қосқанда Үйрену мақсатында бағаны қосу,бағалау Негізгі дерек көздер
1 Кіріспе.Сөз мәдениеті және шешендік өнер. 1 Курстың мақсаты. Сөз мәдениетінің шарттары. Шешендік – сөз мәдениетінің жоғары формасы. Шешендіктану мен шешендік сөз.   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
2 Шешендік өнер туралы ұғым. 1 Шешендік өнер туралы ұғым-түсінік. Шешендік өнер – сөз мәдениетінің жоғарғы сатысы. Шешендік өнер және шешендік сөз анықтамалары. Гректердің шешендік өнері мен білімін аранйы оқып-үйреніп, шешендік өнердің теориясын жасаған Марк Туллий Цицерон, орыс шешендік өнерінің теориялық негізін салушы М.В. Ломоносов, қазақтың ғұлама ғалымы А. Байтұрсыновтың шешендік өнер туралы пікірлеріндегі ортақ ойлар. Шешендік өнер туралы ой-пікірлер. Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,   оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  , талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. топтастыру , деңгейлік сұрақтар,

венн диаграммасы.

коллаж,  сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар стикер,маркер
3 Шешендк өнер және шешендік сөз анықтамалары. Ұлттық шешендік өнер. 1 Ұлттық шешендік өнер туралы түсінік. Ұлттық шешендік өнерінің негізі–түркі халықтарына ортақ мұраларда   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар стикер,маркер
4 Қазақ шешендік өнерінің бірінші кезеңі. Майқы би мен Аяз бидің шешендік сөздері 1 Қазақ шешендік өнерінің бірінші кезеңі.

Майқы би мен Аяз би.

Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,   оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  , талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. топтастыру , деңгейлік сұрақтар,

семантикалық картамен жұмыс,

венн диаграммасы.

коллаж,  сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» «Ұлан» газеті, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
5 Диктант «Түркістан» 1 Сауаттылығын тексеру   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
6 Қазақ шешендік өнерінің екінші кезеңі 1 Қазақ шешендік өнерінің екінші кезеңі. Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,    оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Үлестірме қағаз,

«Сен маған, мен саған»ойыны, тест, кластер,

сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма .

Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау;«2жұлдыз 1 тілек»

 

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар стикер,маркер
7 Қазақ шешендік өнерінің үшінші кезеңі 1 Қазақ шешендік өнерінің үшінші кезеңі.   Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау.

 

кластер құрғызу,

сұрақтар,Венн диаграммасы сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

өзара бағалау;

бағалау парағы , «Білім ағашы»

 Б.Адамбаев «Шешендік өнер» кітабы,

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер

8 Қазақ шешендік өнерінің төртінші және бесінші кезеңі. 1 Қазақ шешендік өнерінің төртінші және бесінші кезеңі. Хан-сұлтандарға қарсы шешендер. Бек-болыстарға қарсы шешендер. Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,   оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  , талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. топтастыру , деңгейлік сұрақтар,

семантикалық картамен жұмыс,

венн диаграммасы.

коллаж,  сергіту сәті.

 

Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
9 Диктант «Ел қамы» 1 Сауаттылығын тексеру   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
1 Қазіргі шешендіктің түрлері. 1 Қазіргі шешендіктің түрлері. Білім-ғылымдық мазмұндағы шешендік. Әлеуметтік-саяси мазмұнды шешендік. Әлеуметтік-тұрмыстық мазмұнды шешендік. Діни мазмұнды шешендік. Сотта қолданылатын шешендік   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
2 Әлеуметтік – саяси мазмұнды шешендік. Елбасының тәуелсіздік толғауы 1 Әлеуметтік – саяси шешендік туралы ақпарат беру. Тәуелсіздік олғауын меңгерту Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. кластер құрғызу,

сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

өзара бағалау;

бағалау парағы  «Білім ағашы»

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
3 Шешендік өнердің дамуына қажетті алғышарттар. «Жеті жарғы», «Анақарыс» 1 Римдіктердің сөз зергерлерін төрт топқа бөлуі. Көне Грекиядағы шешендік өнердің дамуы. «Жеті жарғы». Анақарыс   Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау.

 

кластер құрғызу,

сұрақтар,Венн диаграммасы сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
4 Шешендік сөздің мазмұндылығы. Цицерон. Мазмұнды сөз 1 Оқушылар тақырыпты түсінеді, сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыруға; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіруге үйренеді. Шешендіктің дамуына әсер еткен алғышарттарды мәтіннен табады.

 

Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
5 Сөздің дәлдігі-ойдың айқындылығы 1 Сөздің дәлдігі-ойдың айқындылығы. Сөздердің табиғи мүмкіншіліктерін – тура мағынасын, көп мағыналылығын, синонимдік, антонимдік, омонимдік қасиеттерін кең түрде пайдалану. Сөздерді ауыспалы мағынада, тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдерді дәлдікпен қолдану.

 

  Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

«Балдырған» журн.
6 Тіл тазалығы. Таза сөйлеу – ой айқындылығының белгісі 1 Қазақ әдеби тілінің байлығы мен нормасының шешендік сөзбен байланысын анықтау.  Сөздің мағыналық, стильдік ерекшеліктерін түсінеді. Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,    оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Үлестірме қағаз,

«Сен маған, мен саған»ойыны, тест, кластер,

сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма .

 

Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау;«2жұлдыз 1 тілек»

 

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
7 Дикатнт «Ауылым» 1 Сауаттылығын тексеру   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
 

                                                                                                                                     ІІ жартыжылдық  — 18 сағат

 

1 Варваризмдер.Варваризмдерді қолданудың түрлі жолдары. 1 Варваризмдер туралы толық ақпарат меңгереді. Қолдану аясын біледі Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,   оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  , талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. топтастыру , деңгейлік сұрақтар,

семантикалық картамен жұмыс,

венн диаграммасы.

коллаж,  сергіту сәті.

 

Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
2 Тіл сақтаушылық. Тіл және әдебиет. Тіл көрнекілігі 1 Оқушылар Тіл көрнектілігінің  кереметі жайлы айта отырып, оқушы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді,оп арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға пайдаланады

Билер мен шешендер сөздеріндегі троп түрлерін ажыратады.

  Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
3 Көркем сөз. Көрікті ойдың көрінісі. 1 Көркем сөз көркем сөйлеуді меңгереді. Тіл көрнекілігін сақтап сөйлеуге үйренеді. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау кластер құрғызу,

сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

өзара бағалау;

бағалау парағы

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
4 Троп және фигураның түрлері 1 Торп және фигуралардың түрлерін өздері іздену арқылы біліп, түсінеді, практикада қолдана алады.   Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. кластер құрғызу,

сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

өзара бағалау;

бағалау парағы , «Білім ағашы»

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
5 Метафора. Аллитерация.Метонимия. Шендестіру. 1 Әдебиетті естеріне түсіру арқылы өткен әдебиеттің көркемдегіш құралдарын естеріне түсіреді, жаттығу жұмыстарына талдаулар жүргізеді Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Дәптермен жұмыс, топтастыру, сұрақ — жауап Мұғаілмнің бағалауы  
6 Көпшілік алдында сөйлеуге дайындық 1 Көпшілік алдында сөйлеуге дайындық. Сөйлеуге дайындық шарттары. Білімін көтеру. Кітап оқуға құмарлық. Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін көтеру. Шешендердің сөйлеу әрекетіне Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау.

 

кластер құрғызу,

сұрақтар,Венн диаграммасы сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

өзара бағалау;

бағалау парағы , «Білім ағашы»

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
7 Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті 1  

Көпшілік алдында сөйлеу әдістері. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды, олардың ерекшеліктері мен міндеттері

 

 

Сыни тұрғыдан ойлау, топтастыру , деңгейлік сұрақтар,

семантикалық картамен жұмыс,

венн диаграммасы.

коллаж,  сергіту сәті.

 

Бағалау парағы арқылы бағалау; өзара бағалау; «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау,«Білім ағашы» деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
8 Көпшілік алдында сөйлеу әдістері 2 Көпшілік алдында сөйлеу әдістері. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды, олардың ерекшеліктері мен міндеттері

 

  Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. кластер құрғызу,

сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

өзара бағалау;

бағалау парағы , «Білім ағашы»

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
9 Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы 1 Көпшілік алдында сөйлеу әдістері. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды, олардың ерекшеліктері мен міндеттері   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

«Балдырған» журн.
10 Диктант «Ауылым» 1  Сауаттылығын тексеру   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
1 Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды. Олардың ееркшеліктері 1 Көпшілік алдында сөйлеу әдістері. Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы. Кіріспе сөз, негізгі бөлім, қорытынды, олардың ерекшеліктері мен міндеттері   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

«Балдырған» журн.
2 Жаттығу жұмыстары 1 Өздігінен жұмыстар, талдау жұмыстарын орындайды. АКТ, сыни тұрғыдан ойлау, талантты және дарынды балаларды оқыту Сұрақ – жауап, топтастыру, кластер, постер Мұғалімнің бағалауы Оқулық, маркерлер, тапсырма жазылған парақшалар, плакат, стикерлер
3 Пікір алмасу. Ойталқы. Пікірсайыс. Ойбөліс. Сөзталас. Айтыс. 1 Пікір алмасу. Ойталқы. Пікірсайыс. Ойбөліс. Сөзталас. Айтыс. Пікірталас мәдениеті. Пікірталас тақырыбы. Пікірталастағы ой мен сөздің бірлігі. Пікірталас мәдниетінде қарсыласыңды құрметтеу, пікірін сыйлау, оны сабырлылықпен Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакат,

стикер,маркер

4 Пікірталас мәдениеті 1  тыңдай білу. Пікірталасқа түсу тәсілдері. Қарсыласына тойтарыс беру шарттары мен тәсілдері. Сайысшының міндеті. Пікірді бекерге шығарудың үш түрлі тәсілі. Монолог пен диалог.   Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. кластер құрғызу,

сұрақтар, Венн диаграммасы , сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

өзара бағалау;

бағалау парағы , «Білім ағашы»

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакат,

стикер,маркер

5 Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары 1  Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары. Пікірталас тақырыбына қажетті ақпараттарды тауып, іріктеу, өңдеп қолдану – сөйлеу шеберлігіне апаратын жол. Ойды анық жеткізудің басты тәсілі. Ойбөліс пен пікірталас. Пікірталасты жоспарлау сатылары. Тақырып анықтау. Мақсатын тұжырымдау. Материал таңдау. Дағды қалыптастыру. Іріктелген әдебиеттерді оқып білу. Оқығанды ұғыну.   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

«Балдырған» журн.
6 Диктант «Талантқа тағзым» 1  Сауаттылығын тексеру   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас  ерекшеліктеріне қарай оқыту , талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау. Сұрақ-жауап, сөздік жұмыс,  тапсырмалар легі,слайд, , топтастыру, сергіту сәті, деңгейлік      тапсырма .

 

 Өзара бағалау,«Бағдаршам», қолдау, «2жұлдыз 1 тілек»

суммативті бағалау,

Мәтіндер, деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер
7 Тест жұмысы 1 Жыл бойы өткен тақырыптарды қайта жаңғырту арқылы есіне түсіреді. Қорытындылайды. Есіне сақтайды Сыни тұрғыдан ойлау Жеке жұмыс Мұғалімнің бағалауы Тест парақшалары.
8 Қорытынды. 1 Жыл бойы өткенді қайталау Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ,, талантты  және дарынды балаларды оқыту,оқыту үшін бағалау.

 

кластер құрғызу,

сұрақтар,Венн диаграммасы сергіту сәті, дарынды  және    төмен оқушыға жеке тапсырма

өзара бағалау;

бағалау парағы , «Білім ағашы»

деңгейлік тапсырмалар, журналдар,плакаттар,стикер,маркер

 

 

 

Қазақ тілі пәнінен орта мерзімді сабақтар топтамасы

 

 

Пәні: Қазақ тілі

Мұғалімі: А.Е.Шаяхметова

Сынып: 11 «ә»

Оқулық баспасы: «Атамұра», 2014 жыл

Аптасына сағат саны: 1сағат

1-тоқсан: 9 сағат

2-тоқсан: 7 сағат

3-тоқсан: 10 сағат

4-тоқсан:  8 сағат

Жылына сағат саны: 34

[bws_related_posts]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *