Ш.Т.Еркінов атындағы орта мектебі
Физика пәнінің мұғалімі
Ж.Жұбанова
Сабақтың тақырыбы:
Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуы
Сабақтың тақырыбы | §16 Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуы | |||||
Сабақтың
танымдық мақсаты |
¨ Денелердің жерге ауырлық күшінің әрекетінен тартылатындығын үйрету. | |||||
Сілтеме | ¨ «Физика және астрономия» жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық (192 бет)
¨ Есептер жинағы 9 сыныпқа арналған оқу құралы |
|||||
Дерек көздер мен жабдықтар | ¨ Фотолар, таразы, динамометр
¨ Интерактивті тақта ¨ Карточкалар |
|||||
Күтілетін нәтиже | А. Денелердің жерге тарту күшімен таныс танысады.
В. Бүкіләлемдәк тар тылыс заңымен Ньютон ІІ заңын еске түсіреді. С. Осы заңдар негізінде еркін түсу үдеуінің формуласын тұжырымдап есеп шығаруда қолданады. |
|||||
Кезең/і | Уақ/ы | Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті |
Тапсырмалар
|
Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау |
|
Ұйымдастыру кезеңі | 3 мин | Ø Сәлемдесу
Ø Оқушыларды түгендеу Ø Сыныпта жағымды психологиялық ахау туғызу. Ø Топқа бөлу Ø Назарларын сабаққа аудару |
Ø Амандасып
Ø Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай топқа бөліну
|
Топпен бағалау парағы | ||
1 |
Білу. | 8 мин | Үйге берілген тапсырманы
«Кубизм» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. «Зеріктеп көр» әдісі
|
Оқушылар үйге берілген тақырып бойынша бір – бірін сұрақпен қамту.
Топ болып тәжірибелік тапсырма орындау |
Сумативті бағалау (топ басшы бағалау парағымен балалайды)
«қолшапалақтау арқылы»
|
|
2 |
Түсіну, | 8 мин | Фотоларды өз орнымен сойлету | Фотолар арқылы алдыңғы тақырыппен байланыстырып жаңа тақырыпты ашу. | Сумативті бағалау (топ басшы бағалау парағымен бағалайды)
Формативті бағалау (жарайсын, өте жақсы) |
|
4 |
Талдау | 15 мин | Жаңа тақырыпты талдау топтасып постерге түсіру және қорғау | Жаңа тақырыпты топтасып постерге түсіру және қорғау | І топ : Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуы
ІІ топ: Жасанды серіктердің қозғалуы.
|
Сумативті бағалау (топ басшы бағалау парағымен балалайды)
Жиынтық бағалау 1 сұраққа – 1 ұпай 2 сұраққа – 2 ұпай 3 сұраққа – 3 ұпай |
5 |
Қолдану, Жинақтау | 7 мин | «Деңгейінді сына» әдісі | Оқушыларға деңгейлік тапсырма беру. | Деңгейлік тапсырма
С – деңгейі:
В – деңгейі:
А – деңгейі: №1. Марстың массасы 6·1023 кг, радиусы 3300 км. Дененің Марс бетіндегі еркін түсу үдеуін есептеңдер. №2. Марстағы еркін түсу үдеуі 3,76 м/с2, ал оның радиусы 3,39*106 м. Марс бетіне жақын маңайда үшып жүрген жасанды серік жылдамдығын анықтаңдар. №3. Алманың массасы 40 г. Оны Жер қандай күшпен тартады? Егер алма үзіліп түскен бұтақ 2,4 м биіктікте орналасқан болса, онда алма қанша уақытта жерге түседі?
|
Сумативті бағалау (топ басшы бағалау парағымен бағалайды)
«ББҮ» әдісі арқылы бағалау. |
6 | Бағалау | 3мин | «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі сабаққа деген ынталарын анықтау. | «Түсінген жоқпын ,
Әліде сұрақтарым бар , Түсіндім» жауап береді.
|
||
7 |
Үйге тапсырма
|
1мин | §16 Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуы
13-жаттығу №1,3 |