Басы » Математика » Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер. Аралас сандар

Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер. Аралас сандар

Камалова Асма Саламатовна

Сыныбы 5, математика

Сабақтың тақырыбы: Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер. Аралас сандар

Мақсаты: Дұрыс және бұрыс жай бөлшектерді, аралас сандарды меңгерту

Күтілетін нәтижелер: Дұрыс және бұрыс жай бөлшектерді, аралас сандарды

біледі  (барлығы).

Дұрыс және бұрыс жай бөлшектерді, аралас сандарды

жазып, ажырата алады (көбі).

Аралас сандарды бұрыс жай бөлшекке айналдыра

алады, өмірмен  байланыстырып мысалдар келтіре

алады (кейбіреулері).

Керекті жабдықтар: Тақырыптық плакаттар, үлестірме парақтар, оқулық, компьютер, проектор,  белсенді тақта, бағалау парақтары.

Әдіс-тәсілдер: Жеке, жұппен, топпен жұмыс жасау, сұрақ-жауа, Блум өлшемдері арқылы  тапсмырмалар, қалыптастырушы тест, сергіту сәті.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті  Оқушы әрекеті
Кіріспе

3 мин

Амандасамын

Сынып оқушыларын «дұрыс бөлшек», «бұрыс бөлшек», «аралас сандар» деп жазылған парақшаларды таңдату арқылы үш топқа бөліп аламын. Үй тапсырмасын сұрақтар беру арқылы, жауабын экраннан көрсетіп тексертемін.

Амандасады

Сынып оқушылары «дұрыс бөлшек», «бұрыс бөлшек», «аралас сандар» деп жазылған парақшаларды таңдату арқылы үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын сұрақтарға жауап береді және дұрыс жауабын экраннан қарап тексереді.

Тұсау кесер

3 мин

«Білу» тапсырмасын орындатамын: әр топқа топшамаларда жазылған мысалдарды топтастыруларын сұраймын. Қай бағытта, қалай топтастырғандарын сұраймын. Топтастырулары бойынша сабақтың тақырыбымен таныстырамын және мақсатына тоқталамын. Оқушылармен бірігіп сабаққа критерий шығарамын. «Білу» тапсырмасын орындайды: әр топ топшамаларда жазылған мысалдарды топтастырады. Қай бағытта, қалай топтастырғандарын түсіндіреді.

Топтастырулары бойынша сабақтың тақырыбымен танысады және мақсатына тоқталады. Оқушылар бірігіп сабаққа критерий шығарады.

Критерий:

1.      Дұрыс және бұрыс жай бөлшектерді біледі;

2.      Аралас сандарды біледі;

3.      1-ге тең бөлшектерді біледі;

Негізгі бөлім

7 мин

 

10 мин

 

 

 

7 мин

 

 

5 мин

Тақырыпты«Түсіну» тапсырмасын орындау арқылы меңгертемін, топтарында талқылатамын.

«Қолдану» тапсырмасын орындатамын:

І топ №413 1), 2); №414 1); №415 1), 2), 3), 4); №416 1), 2).

ІІ топ №413 3), 4); №414 2); №415 5), 6), 7), 8); №416 3), 4).

ІІІ топ №413 5), 6); №414 3); №415 9), 10), 11), 12); №416 5), 6).

«Талдау» тапсырмасына:

І топ №417

ІІ топ №418

ІІІ топ №420 орындауға беремін.

«Жинақтау» тапсырмасында сұрақтарға жауап аламын және «сергіту сәті» ретінде экранда берілген тапсырмаларды орындатамын:

1.      Дұрыс жай бөлшек дегеніміз не?

2.      Бұрыс жай бөлшек дегеніміз не?

3.      Аралас сандар дегеніміз не?

Тақырыпты«Түсіну» тапсырмасын орындау арқылы меңгереді, топтарында талқылайды.

«Қолдану» тапсырмасын орындайды:

І топ №413 1), 2); №414 1); №415 1), 2), 3), 4); №416 1), 2).

ІІ топ №413 3), 4); №414 2); №415 5), 6), 7), 8); №416 3), 4).

ІІІ топ №413 5), 6); №414 3); №415 9), 10), 11), 12); №416 5), 6).

«Талдау» тапсырмасына:

І топ №417

ІІ топ №418

ІІІ топ №420 орындайды.

«Жинақтау» тапсырмасында сұрақтарға жауап береді және «сергіту сәті» ретінде экранда берілген тапсырманы орындайды:

 

 

Қорытынды

5 мин

 

 

 

 

1 мин

 

 

4 мин

 

 

 

«Бағалау» сабақты жоғары және төмен дәрежелі тапсырмалармен берілген қалыптастырушы тест арқылы бекітемін.

Үйге: № 416 қалғаны, №419         есепті шығаруға, тақырыпты оқуға беремін.

Өздерін, бір-бірін, бағалату арқылы және критериалды бағалаумен қорытынды бағалаймын.

Сабаққа рефлексия жазады немесе ауызша айтқызамын.

«Бағалау» сабақты жоғары және төмен дәрежелі тапсырмалармен берілген қалыптастырушы тестарқылы бекітеді.

1. Дұрыс бөлшекті тап
а) ә) б)
2. Бұрыс бөлшекті тап
а) ә)     б)
3. 3: 14 бөліндісін бөлшек түрінде жаз.
а)    ә) б)
4.  бөлшегін аралас сан түрінде жаз.
а)   ә) б)
5.  аралас санын бұрыс бөлшек түрінде жаз.
а)  ә) б)

Үйге: №416 қалғаны, №419есепті шығаруға, тақырыпты оқуға беремін.

Өздерін, бір-бірін, бағалату арқылы және критериалды бағалаумен қорытынды бағаланады.

Сабаққа рефлексия жазады немесе ауызша айтады.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *