Сабақ тақырыбы: Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі. | Мектеп: Островская орта мектебі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 9.10.2015 | Мұғалім есімі: Кожаспаева Г.М. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 5 «А» | Қатысқандар саны: 5 | Қатыспағандар саны: 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Ақпарат өлшем бірліктерін, жеткізу жылдамдығын, ақпарат қасиеттерімен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді.
Ақпаратты сақтау құралдардың өлшемдерін анықтауды біледі. Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Компьютерді кодтауды біледі, көлемге сиятын ақпарат санын біледі, тәжірбелік жұмыс жасай алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бос орындардың көлемін біледі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар ….(істей алады)
Дискідегі толған және бос орындардың көлемін қарай алады. Дискідегі бос орын байтпен, Кбайтпен, Мбайтпен, Гбайтпен өлшенентінің біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ақпарат көлемі, өлшем бірліктері, бит, байт | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған мақсаттар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ақпаратты қалай өлшеуге болады? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ақпарат компьютерде қандай түрде сақталады? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Ақпарат және информатика» мәтінінде қанша байт бар? 25 бет. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу : Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері 22-23 беттегі тест бойынша білімдерін тексеру.
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) | Ресурстар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы:
5 мин |
Психологиялық ахуал «Күн сәулесін төгеді»
Топтастыру (атом молекулалары арқылы)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы.
2 мин
4 мин
2 мин
20 мин
3 мин |
—Жаңа сабақ.
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс Түртіп алу стратегиясы бойынша слайдта көрсетілген өлшем бірліктерін дәптерлеріне жазады.
Топтастыру стратегиясы
Деңгейлік тапсырмалар Тәжірибелік жұмыс 26-27 бет А. Дискідегі толған және бос орындардың көлемін қарап шығады. В. Документ бумасымен жұмыс С. Сыныптастары туралы ақпараттың компьютердің қай дискісіне сиятынының анықтау. Сергіту сәті (есте сақтау және жылдамдықтарын арттыру мақсатында ойын «Жан-жануарлар»)
|
Оқулық Кеспе қағаздары
Оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы.
8 мин |
Қорытындылау.
Көңіл-күй смайликтеріне сабақ бойынша алған әсерлерін жазып іледі. БББ парағын толтырады. Өзін-өзі және сынптастарды бағалау.
Рефлексия. Бүгін сендер қандай көңіл –күйдесіңдер ? Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Үй жұмысы: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ілмекақпарат өлшем бірлігі Ақпарат саны