Spending holidays abroad

Сабақ:Ағылшын тілі Мектеп: Степногорск қаласы №9 ОМ
Күні:05.10.2015 Мұғалім есімі: Қалидолда.Б
Сынып 6 « А» сынып

«Spending holidays abroad ».

Қатысқандар саны:

13

Қатыспағандар саны

1

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Ағылшын тілінің дұрыс және бұрыс етістіктерін ажырату және бұрыс етістікдерді қолданып үйрену
Сабақ мақсаттары

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар

 

Ағылшын тілінің етістіктерін біледі
Оқушылардың басым бөлігі

 

Ағылшын тілінің дұрыс және бұрыс етістіктерін ажыратады
Кейбір оқушылар

 

Ағылшын тілінің дұрыс және бұрыс етістіктерін ажыратады және бұрыс етістікдерді қолдана біледі

 

Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар істей алады:

Айтылым мен оқылым жазылым дағдыларын жасай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

 

Be-was, come-came, fly-flew, go-went, spend-spent, take-took
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Where did you go?

What did you do?

Who did you go with?

Where did you stay?

Бұл сұрақтарға жауап бере аласыздар ма?
    Неге <did> сөзі қолданылып тұр?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сөздікке жаңа сөздерді жазғызу, Бұрыс етістіктің ережесін жазғызу
Алдыңғы оқу :Етістік  жәңе етістіктің өткен шағы, қысқаша жауап беру
Жоспар Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар
Жоспарланған уақыт    
Басталуы 16.00

 

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі,

·Good morning, children,

·How are you?

·Sit down, please.

·Who is on duty today?

Who is absent today?

Тақырыпқа байланыстыра отырып топқа бөлу/ елдерге /

 

Checking up the hometask:

Did you watch TV yesterday?

Did you do your homework?

Did you Listen to the music?

Did you read a book?

 

 

 
Ортасы

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

15мин

New theme:  Spending holidays abroad(Демалысты шетелде өткізу)

Таныстырылым:

Өткен шақтың дұрыс етістіктерін еске түсіре отырып бұрыс етістіктер туралы мәлімет беру.

Past Simple (Өткен шақ)

Дұрыс етістіктер:

Do-did, watch-watched, stop-stopped, live-lived,

Бұрыс етістіктер:

Go-went, come-came, begin-began, fly-flew

Past simple шағының барлық жақтардағы (жекеше және көпше түрде) формалары бірдей

Past simple шағының барлық жақтардағы (жекеше және көпше түрде) формалары бірдей

Болымды түрі

I watched TV yesterday.

She watched TV yesterday.

They watched TV yesterday.

Болымсыз түрі

I didn`t watch TV yesterday.

She didn`t watch TV yesterday

They didn`t watch TV yesterday

Сұраулы түрі

When did you watch TV?

When did she watch TV?

When did they watch TV?

Бұрыс етістіктердің арнайы ережесі жоқ
Олардың Past Simple шағындағы формаларын жатқа білу қажет.

 

Оқылым бойынша: Тексттен және диалогтан өткен шақтағы етістіктерді табу

Ex.2 and Ex.5.

 

 

Диалогтік оқыту: Төмендегі сұрақтарды қолдана отырып интервю жасайды.

Questions for interview

1. Where did you go?

2. How did you travel?

3. Where did you stay?

4. What did you see?

5. What did you do?

6. What was the food like?

7. What was the weather like?

8. Did you enjoy your holiday?

 

 

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

 

 

 

 

 

Оқулық,

Флипчарт

фламастер

Аяқталуы

5мин

Қорытынды.

Бағалау: кері байланыс

Мұғалімнің бағалауы

 
 

 

Қосымша ақпарат

Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс
    Қазақ тілімен байланыс

Өткен шақ

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты  болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *