Басы » Бала бақша » Теңіз асты патшалығы

Теңіз асты патшалығы

Алматы облыс
Іле ауданы
Боралдай кенті
«Балдаурен» балабақшасы
Тәрбиеші Хожа К.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №9

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі:Жапсыру

Тақырыбы:   «Теңіз асты патшалығы»

Мақсаты: балық туралы балалардың білімдерін жүйелеп тереңдету; шеттерін қию, қию іскерліктерін жетілдіру; ірі бөлшектерді өзіне тән ұсақ бөлшектермен толықтыра отырып жапсыру; шығармашылық қабілеттерін, қол бұлшық еттерін дамыту.

Билингвальды компанент: теңіз-море, балық-рыба

 

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Тәрбиешінің   іс-әрекеті Балалардың  іс-әрекеті
Ұйымдастырушылық-оятушылық   Жылулық шеңбер

Тәрбиеші жайлы дауыспен, көздерін жұмып ұйқыға кететіндерін, бәрі бірдей түс көретіндерін айтады.

-Мөлдір тұнық- су….

-Сендер су астында тұнып жүрсіңдер…

-Жан-жақтарыңда түрлі әдемі балықтар…

Балықтардың тіршілігімен, сан алуан түрімен таныстырады: сазан, бекіре, мөңке, жайын т.б.

 Балалар жылулық шеңберін орындайды.

Балалар көздерін ашып алған әсерлерін айтады.

— Сазан, бекіре, мөңке, жайын

 

Ұйымдастырушылық-ізденушілік Тәрбиеші балалар назарын үлестірмелі материалдағы «теңіз асты патшалығы» сюжетті суретке аударыңдар.

-Мына суретке қараңдаршы не көріп тұрсыңдар?

 

 

-Ал, балалар су астында мекендейтін балықтарды, ұлуды, шаянды жасап жіберейік.

Тәрбиеші жұмыс барысында жекелеген балаларға көмектеседі.

 

 

Сергіту сәті:

«Өзін-өзі тану» әдістемелік құралынан.

Тәрбиеші балалармен әңгіме жүргізеді.

Теңіз астында біз көрмеген көптеген тіршілік иелері мекендейді, олардың тіршілігі біз үшін беймәлім. Балықтарды өзіміздің ауылдағы өзен-суларынан кездестіреміз.

-Суда жүзіп жүрген балықтарды көрдіңдерма?

-Хайуанаттар бағында болдыңдарма?

-Балалар кімнің үйінде аквариум бар?

 Ұжымдық жұмыс:

Теңіз асты патшалық балықтарын қағазға жапсырады.

 

 

 

 

-Су астындағы балықтарды, ұлуды, шаянды тастарды және шөптерді көріп тұрмыз.

-Балалар қуана келіседі.

 

 

Балалар жұмыстарын жасайды.

 

Балалар көрсеткен сергіту жаттығуын орындайды.

 

 

 

Тәрбиешітің әңгімесін мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

-Иә, көрдік.

 

Балалар әртүрлі жауап береді.

 

Балалар қиып алған балықтарды жапсырады.

Рефлексиялық түзетушілік      -Бүгін оқу іс-әрекетінде не білдік? Судың астында қандай жәндіктер тіршілік етеді?

 

 

 

 

-Жасаған жұмыстарың ұнады ма?

 

  -Теңіз астында неше түрлі жәндіктер тіршілік ететінін білдік. Судың астында әртүрлі балықтар, шаяндар, ұлулар тіршілік етеді екен.

-Иә, өте әдемі болды.

 

Күтелетін   нәтиже:

Жасайды:  балықтарды, ұлуды, шаянды ;

Түсінігі:  сюжетті суретті ұжым болып жасауды;

қолданды:   қиюдың таныс әдіс-тәсілдерін;

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *