Басы » Кембридж бағдарламасы » Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі мен қозғалысы.

Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі мен қозғалысы.

атом БҚО,Тасқала ауданы,Мерей ауылы                                                                 Жалпы білім беретің Шипов орта мектебі

ІІІ деңгейлік оқытудың сертификатталған

Химия  пәнінің мұғалімі

Балкенова Айнур Айткалиевна

 Қысқа мерзімді сабақ жоспары 10 сынып

  

Апта ___ Күн  ___ Сабақ __16__ _________
Сабақ тақырыбы Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі мен қозғалысы.

 

Жалпы мақсаты Оқушылардың атомдағы электрондардың қозғалысын,энергетикалық деңгейлерді формуламен және протон ,нейтрон,электрон санын есептеп,изотоптарды ажырату.
Оқу нәтижелері Сабақ соңында оқушылар:

Оқушылардың атомдағы электрондардың қозғалысын,энергетикалық деңгейлерді формуламен  және протон ,нейтрон,электрон санын есептеп,изотоптарды ажырата алады.

УАҚЫТЫ  МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ  ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ

 

РЕСУРСТАР
5 мин

 

 

 

 

 

 

 

25 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

5 мин

 

5 мин

 

І.Ұйымдастыру бөлімі.

Сыныпты топқа бөлу.

Бағалау критерийілерімен таныстырады.

«Коктейль таяқша»әдісі бойынша өткенді қайталау.

 

 

 

 

Жаңа сабақ: Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі мен қозғалысы тақырыбын оқулықтан оқиды. (іштей)

Тақырып бойынша әр топқа жеке-жеке оқуға беріледі.

Бір-біріне тақырып бойынша түсінгендерін айтып береді.

2 топ оқығандарын тақырыптар бойынша «Кластер» қорғауға дайындалу

«Кластер» қорғау.

«Кім жылдам» топтық жұмыс.

 

Қорытындылау

 

Рефлексия

Стикерлер үйлестіреді

Мұғаліммен амандасады.Сабақ мақсатымен танысады, жоспарымен, бағалау критерийілерімен танысады.

Сынып протон және нейтрон арқылы топқа бөлінеді.

 

Әр оқушы жеке сұраққа жауап береді.Дұрыс жауап берген оқушы ұпайларын бағалау парағына түсіреді.

 

 

Тақырып бойынша оқушылар өздері интернеттен атом құрылысы жайлы мәліметтер алады.

 

 

Әр  топ  кластер салып, топтың ішінде  бір өкіл шығып , кластерін қорғайды.

 

 

Әр топ  есептерді шығарады

 

«Бұлт көшкіні» әдісі  арқылы сөз тіркестерін жазып, қорытындылайды.

Оқушылар  сабақта ұнағандарын жұлдызға, мұғалімге қояр сұрақтарын ? жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фишка әдісі арқылы формативті бағалау.

 

 

 

 

Әр топ смайликпен бағалайды.

 

 

 

Кластерді  критерийлер арқылы бағалайды

 

 

Фишкамен  бағалайды

 

 

Әр түстегі геометриялық  фигуралар арқылы  топқа бөлінеді.

 

 

Химия 10 сынып

оқулығы

 

 

 

 

 

 

 

 

Флипчарт, маркер, АҚТ,видео, интернет желісі

 

 

 

 

«Есептер  жинағы» 10 сынып  химия

    1-2  мин Үйге тапсырма

Үйден  тақырыпты қайталап, шағын эссе жазып  келіңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *