Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Сөздердің байланысу түрлері

Сөздердің байланысу түрлері

 торОқушылардың топтық жұмысқа қалай тартылғанын көрсететін сабақ жоспары

 Сабақтың тақырыбы: Сөздердің байланысу түрлері

Сабақ мақсаттары:

Білімділік:  Байласытың түрлері анықтау, түрлерін ерекшеліктерін білу

Дамытушылық:   Өзіндік ой қорыта білу, шығармашылықпен жұмыстану

Тәрбиелік:  Мысалдардың тәрбиелік мәніне байланыстыру

Сабақтың түрі:  Жинақтау

Құралдар:   флипчарт, АКТ, .

Әдіс-тәсілдер:  пікірталас, СТО технологиялары, тренинг, диалог, (стратегиялары)

Оқыту нәтижесі:  Сабақ соңында қол жеткізілетін нәтиже

  1. Оқушы ой қиялының дамуына, пікір айтуына еркіндік беріледі
  2. Өз өміріне , қоршаған ортаға сын көзбен қарауға үйренеді.
  3. Өзгенің пікірін тыңдап, оған өз көзқарасын қоса білуге үйренеді.
  4. Шыншылдық, әділдікке дағдыланады.
  5. Өзгенің пікірімен санасуға үйренеді. Өз пікірін қорғай, дәлелдей алады
  6. Топпен жұмыс істеуге дағдыланады.

Сілтеме: Әдебиет теориясы оқулығы

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
 Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

2 мин

 

Мыс, АКТ

1.   Психологиялық дайындық.

 

 

  Тренинг   Эделверс

   

 Үй тапсырмасын сұрау:

Білу

СТО

 5 мин Күрделі сұрақтар топтамасы:

Сөздердің байланысу тәсілін анықта

1.      Ақ қасқыр ойнамайды, қыңсылай береді

/ «Көксерек» әңгімесі/

2.Деенсінің толуы, бойының биіктеуі, қайратының молаюы биылғы жыл ерекше болды. /Көксерек әңгімесі/

2.      Күреңтөбел мен Көкдауылдан қасқыр құтылған емес! /Боранды түнде/

3.      Бұл- біздің ауылдың шамдары

 

 

Ықтимал жауаптар:

Ережелерні сұрау

1.      Орын тәртібі арқылы

2.      Жалғаулар арқылы

3.      шылаулар арқылы

4.      Интонация арқылы

Жаңа сабақ I Қызығушылықты ояту сатысы.

Түсіну

СТО

 

 3 мин

 

 

«Ой қозғау» стратегиясы

Сөздердің байланысу түрлері

1.Біз былай қайырамыз, жылқы олай қашады  «Ананың анасы»

2.Содан әрі баланың үні өшті

3. Күреңтөбелмен ауылдан ауылды кезеді./Боранды түнде/

4. Бишараның боз көйлегі жырым-жырым /Ананың анасы/   қабысу

5. Қалт тоқтап  сар  қасқа атқа  бұрылды. /Ананың анасы/

Өлең жолдарынан табу

1.Қиысу /Бастауыш пен баяндауыштың байланысуы/

2.Матасу /Ілік септігі мен туелдік жалғаулы сөздердің байланысуы/

3.Меңгеру Атау мен іліктен басқа септіктермен байланысуы

4. Қабысу Ешбір жалғаусыз орын тәртібі арқылы

байланысады, олардың орнын ауыстырсақ байланыс бұзылады.

5. Жанасу  Сөздердің орнын талғамай бірде алшақ, бірде жақын тұрып байланысуы. Үстеумен, мезгіл, мекен, қимыл-сын үстеулермен байланысуы.

 Негізгі бөлім

 

II Мағынаны тану сатысы 

Қолдану

 

 

 

5 мин

 

 

 «Сырғанақта» тақырыбына сөз тіркесі  түрлерін келтіре отырып, өз ойыңды келтір.

Есімді, етістікті тіркес

Сөз тіркесі, күрделі сөз, тұрақты тіркес

Байланысу тәсілдері

Байланысу түрлері

 Демалыс күні ертемен оқушылар мектепке жиналды. Далада қар қалың жауғанмен, бірақ күн оншы суық емес еді.  Біз тауға тәлімгермен бардық, себебі сынып жетекшінің тығыз шаруасы шығып қалды.
 Пікірталас (үш топөз тұжырым

дарын дәлел-

дейді)

 /талдау/

10 мин

 

 

 Флепчарт қағазға өздеріңнің оқып білгендерің бойынша

«Ой қозғау» стратегиясы ІNSERT

әдісі бойынша

 

Өз ойларын қағазға түсіреді
Топтастыру.

Синтез

 

15 мин «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» айтады оқушылар бақылаушы топ Атқарылған жұмыстарға бақылаушы топ өз ойын айтады.
 

Бағалау: 

Баға

Пайым жасау                                                                                             

 

3 мин

 

Әр оқушының ойы құнды Оқушы өз-өзіне баға береді

 

 

Үй тапсырмасы                                                                                  

 

2мин Қайталау көркем әдебиеттен 10 мысал теріп келу

 

7-сынып әдебиті

 

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *