Eating in Britain

агылшынАтырау облысы Атырау қаласы № 27 И.Тайманов атындағы орта мектептің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақыырыбы: Eating in Britain

Сабақ: Eating in Britain Мектеп:               
Сынып:7 «ә» Қатысқандар саны:  12 Қатыспағандар саны:    0
Сабақ негізделген оқу мақсаты:  Саналатын және саналмайтын зат есімдерді біледі және «many», «much» сөздерін қолданып, сөйлем құрай алады. Британ елінің тамақтану дәстүрін біледі.

 

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
зат есімнің саналатын және саналмайтын түрін ажырата біледі. «Many, much» сөздерін сөйлемдерде қолдана алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Британ елінің тамақтану дәстүрін басқа елдің қолданатын тамақтарынан ажырата біледі және олар туралы әңгімелейді.

 

Кейбір оқушылар:
—      Британ халқының әр тамақтану уақытын, онда немен тамақтанатынын әңгімелей алады.  «Британ халқының бес мезгіл тамақтануы» немесе «Мерекелік дастархан» тақырыбына шағын әңгіме ойластырады және сол тағамдар туралы өз болжамдарын айтады.
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Британ елі халқының қолданатын тамақтары, олардың денсаулыққа пайдасы туралы әңгімелей және талқылай алады. Сұрақ қою арқылы зерттейді.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Тағам атаулары, тағамдарды топтастыратын жалпы атаулар.
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Неге many сөзін бұл зат есімге қолдандың?

Неге бұл тағамды денсаулыққа пайдалы деп ойлайсың?

Жазылым бойынша ұсыныстар:
Британ халқының қолданатын тағамдарынан саған жақсы танымал тағамдар. Оның құрамы қандай?
Алдыңғы оқу. «Eating in Britain»
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басталуы 1.      Электронды оқулықтың

Grammar бөлімінен

«Countable and uncountable» тақырыбындағы грамматикалық ереженің түсіндірмесін тыңдау.

Ағылшын тілі оқулығы

7-сынып.

Авторы Т.Т.Аяпова

 

Электронды оқулық -3, Grammar бөлімі,

 

 

 

Ортасы

 

Осы электронды оқулықтың Activity бөлімінен «Көршіңізге айтыңыз» әдісімен келесі тапсырманы дәптерге орындау кезінде жұптық әңгіме жүреді.  Содан кейін оқушылар жұбына баға береді. Одан кейін тақтадан көрсетілген суреттерден қай елдің тамақтануы бейнеленгенін «Серпілген сауал» әдісімен жалғастыру.

Келесі  тапсырмаларды оқушылар қалаулары бойынша орындайды.

1-Тапсырма: Білу және түсіну.

Ex.2p.67   Зат есімдерді топтап, кестені толтыру.

Ex.3p.67   Берілген тағамдарды жекеше, көпше

түрге бөліп жазу.

Ex.4,5p.68 Берілген зат есімдердің саналатын

және саналмайтынын жазу.

 Тапсырманың табыс критериімен таныстыру. Критерийлер:

1.      Сөздерді  қатесіз жазу керек.

2.      Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратуы.

3.      Саналатын зат есімді білуі.

4.      Саналмайтын зат есімді білуі.

 

2-Тапсырма: Түсіну және қолдану.

1.      Speaking about «many, much».

2.      Ex.7p.68

3.      Electr. Textbook- Food- New Woods- Activity 2- make the sentences.

Критерийлер:

1.      «many, much» сөздерінің қолдану аясын білуі

2.      Ережені айта білуі..

3.       «many, much» сөздерін қолданып сөйлем құрай білуі.

 

3-Тапсырма: Жинақтау.

«Британ елінің тамақтануы» немесе «Британ халқының мерекелік дастарханы» атты тақырыпта мәтін құрау немесе таныстырылым дайындау.

Критерийлер:

1.      Тақырыптан ауытқымау керек.

2.      Сөйлемдердің дұрыс болуы.

3.      Таныстырылымның тартымдылығы.

4.      Безендірілуі.

5.      Ойын жүйелеп, қорытындылай алады.

 

 

 

Электронды оқулық -3, Grammar бөлімі, Activity, New words

фотосуреттер. Интербелсенді тақтасы.

 

 

 

 

 

7- сыныпқа арналған ағылшын тілі оқулығы. Алматы, Атамұра баспасы

 

 

 

 

Электронды оқулық -3, Food, New words, Activity -2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздіктер, энциоклапедиа

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.slideshare.net/idsbp/eating-in-britain-7383767

Аяқталуы Кері байланыс.

«Төрт қабырға» ойынымен сабақтан түсінгендерін тиісті қабырғалардағы жазуға апарып жабыстырады.

Қосымша ақпарат:  қолжетімді дереккөздер
 

 

Саралау

 

 

Бағалау

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ- мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс.
Қабілеті жоғары оқушыға арналған тапсырма:    Жинақтау.

«Британ елінің тамақтануы» немесе «Британ халқының мерекелік дастарханы» атты тақырыпта мәтін құрау немесе таныстырылым дайындау.

 

 

 

Оқушыларға критерийлер беріліп, сол арқылы өздерін бағалайды.

1.Саналатын және саналмайтын зат есімдер

2. Жекеше және көпше түрі

3. «many, much» сөздерін қолдану

4. Британдықтар күніне неше рет тамақтанады?

5. Тамақтану уақыттары қалай аталады?

6. Олар таңғы асқа не ішеді?

7. Олардың жалпы түскі асы неден тұрады?

8. Дәстүрлі тағамдардың қатарында не бар?

9. Мен сөйлем құрай аламын.

10 Мен өзімнің қандай тағамды ұнататынымды айта аламын.

Мен білемін деген әрбір жауапқа бір ұпай, ал білмеймін деген әрбір жауап нөл ұпай алады. Барлық ұпай санын есептеп әркім өзінің бүгінгі сабақтағы бағасын шығарады.

1-4  ұпай алса  бағасы   «3»

5-7   ұпай алса  бағасы  «4»

8-10  ұпай алса  бағасы  «5»

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ биология пәнімен байланыстыАКТ- мен байланыс та бар.

Рефлексия  

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?
 

 

 

 

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
 

 

 

 

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *