Атырау облысы Атырау қаласы № 27 И.Тайманов атындағы орта мектептің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақыырыбы: Traditional Kazakh food
Сабақ: Traditional Kazakh Food. | Мектеп: | ||
Сынып:7 «ә» | Қатысқандар саны: 12 | Қатыспағандар саны: 0 | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Қазақ елінің дәстүрлі тамақтарын атай алады және олардың неден және қалай жасалатыны туралы әңгімелей алады. Ет атауларын ағылшын тілінде қолдана біледі | ||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | ||
Қазақ елінің дәстүрлі тамақтарын атай алады | |||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
Қазақтың ұлттық тағамдардың неден жасалғанын айта алады. | |||
Кейбір оқушылар: | |||
— оқушылар өздері қалаған тағамдардың құрамын айтып, олардың жасалу жолына қандай ет түрлерін және басқа да тағамдарды қолдана біледі. | |||
Тілдік мақсат: | Оқушылар: | ||
Қазақ халқының ұлттық тамақтары, оның неден жасалғаны туралы әңгімелей және талқылай алады. Сұрақ қою арқылы зерттейді. | |||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||
Тағам атаулары, ет атаулары, тағамдарды топтастыратын жалпы атаулар. | |||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||
Талқылауға арналған тармақтар: | |||
Бесбармақ деп неге аталған?
Ол неден жасалады? |
|||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||
Ұлттық тағамдардың неден жасалғаны туралы жазу. Оның құрамы қандай? | |||
Алдыңғы оқу. | «Kazakh Traditional Food» | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |
Басталуы |
«Жұптасып—Ойлан -Бөліс» Оқушыларға «қазақтың ұлттық тағамдары туралы не білесіңдер?» деген сұрақ беріледі. Сол бойынша әр оқушы жауап жазып, содан кейін жұптасады және соңында сыныпқа ортақ ой әкеледі.
|
Ағылшын тілі оқулығы 7-сынып. Авторы Т.Т.Аяпова
|
|
Ортасы |
«Puzzle» әдісі бойынша оқушылар топтық жұмысқа тапсырма алады. Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ төрт оқушыдан бөлініп бірден төртке дейін нөмірленеді. Әрқайсысы біреуден төрт сұраққа жауап береді. Алдымен әр топтың сәйкес номерлері жиналып жалпы сұрақтарды талқылайды.
Содан кейін қайтадан топтарына оралып, әрқайсысы бір сұрақтан алып жауап береді. Осылайша төртеуінің жауаптарын құрастырып, қиылған бөлшектерден де тұтас суретті құрастырып шығады. Соңынан оқушылар өздерін бағалайды.
«Тыңдап отырған үштік» әдісі бойынша әр топқа тапсырма беріледі. Олар ұлттық тағамдарды әрі қарай жіктейді. Тақтадан ұлттық тағамдардың суреттері көрсетіліп тұрады. Сол суреттерді қажет жерінде пайдалана алады. Соңынан бір бірін бағалайды.
|
фотосуреттер. Интербелсенді тақтасы.
7- сыныпқа арналған ағылшын тілі оқулығы. Алматы, Атамұра баспасы
Сөздіктер, энциоклапедиа
.
|
|
Аяқталуы | Кері байланыс.
«Бағдаршам» әдісімен сабақтан түсінгендерін тиісті үш түрлі түсті стикерлерін көтеру арқылы көрсетеді.
|
||
Қосымша ақпарат: қолжетімді дереккөздер | |||
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ- мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. | |
Жекелеген оқушылар ұлттық тағамдарды сусындар, жемістер, көкөністер, саналатын және саналмайтын топтарға бөлуді бойынша жеке тапсырмалар орындайды. Енді бір топтың оқушыларына екі елдің ұлттық тағамдарын салыстыруға тапсырма беріледі.
|
Оқушыларға «Инсерт» әдісі арқылы өздерін бағалайды. Ол үшін тақтада бүгінгі сабаққа қатысты бірнеше сөйлемдер беріледі.
|
Сабақ биология пәнімен байланыстыАКТ- мен байланыс та бар. |
|
Рефлексия |
|
||
|
|||
Қорытынды бағамдау | |||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? | |||
|
|||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? | |||
|
|||
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?[bws_related_posts] |