Атырау облысы Атырау қаласы № 27 И.Тайманов атындағы орта мектептің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Сабақ тақырыбы: Fast Food Restaurants
Қысқа мерзімді жоспар.
Сабақ: Fast Food Restaurants. | Мектеп: | ||
Сынып:7 «ә» | Қатысқандар саны: 12 | Қатыспағандар саны: 0 | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Тез тағам туралы мәтінді оқып, ол туралы өз ойларын айта алады. Тез тағам ұсынатын дәмханаларды басқа дәмханалармен қызмет көрсету жағдайлары жағынан салыстыра біледі. Тағамдардың неден жасалғанын ажыратып, «Made from» және «made of» құрылымдарын сөйлемде қолдана алады. | ||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | ||
тез тағам түрлері туралы айта алады. Оларды қандай дәмханалардан таба алатынын ажырата біледі. | |||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
тез тағам ұсынатын дәмханаларды басқа дәмханалармен қызмет көрсетуін және ондай дәмханаларда қандай деңгейдегі қызмет түрлері болатынын зерделей алады. тез тағамдардың неден жасалғанын түсініп, «Made from» және «made of» құрылымдарын сөйлемде қолдана біледі. | |||
Кейбір оқушылар: | |||
— кофе мен шайдың қайсысы адам организмі үшін пайдалырақ екенін сарапқа салады. | |||
Тілдік мақсат: | Оқушылар: | ||
Teз тағамдардың дұрыс аталуын меңгереді. | |||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||
Тез тағам атаулары, тағамдарды топтастыратын жалпы атаулар. | |||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||
Талқылауға арналған тармақтар: | |||
Тез тағамның қай түрін көп жейсің? Ол саған несімен ұнайды?
Ол неден жасалады? |
|||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||
Тез тағамдардың неден жасалғаны туралы жазу. Оның құрамы қандай? | |||
Алдыңғы оқу. | «Fast Food Restaurants» | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |
Басталуы | «Бүгінгі сабақта» әдісімен бастап, сабақтың мақсатын өздерін анықтайды. Тақырып оқушыларға күні бұрын таныстырылады. Сол тақырыпқа үйден дайындалып келеді.
«Зигзаг» әдісін қолданып, сабақты әрі өрбіту. Ол оқулықта берілген мәтінді бөліп беріп, үш топ топтық жұмыс жасайды. Берілген жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын баяндайды. |
Ағылшын тілі оқулығы
7-сынып. Авторы Т.Т.Аяпова
|
|
Ортасы |
1.Келесі тапсырмаларды «Кейс» әдісімен орындайды. Әдістің жүру тәртібі түсіндіріледі. Оқушылар топпен жұмыс жасайды. Екі топқа ортақ «Шай мен кофенің қайсысы пайдалырақ?» деген сұрақ беріледі, олар өздерінің қалаулары бойынша екі тарапқа бөлінеді де дебаттық әңгімеге түсу үшін дайындалады.Осы уақытта қалған үшінші топқа өзгеше тапсырма беріледі. 1-Тапсырма: Білу және түсіну.
1. British people eat for breakfast kurt.. 2. At school canteen pupils can eat besbarmak.. 3. There is a window in the school canteen.. 4. British people eat for supper biscuits and milk. 5. The packed lunch is kept in aplastic container.
2-Тапсырма: Сәйкестендіру.
1. British people for breakfast 2. Mealtimes are 3. Countable nouns 1. Uncountable nouns 2. Kazakh national drinks a. breakfast, lunch, dinner, supper b. shubat, airan, kymyz, katyk c. beans, toast, tea, egg d. milk, bread, money, water, sugar e. book, pen, apple, tomato, egg
3-Тапсырма: Жинақтау. Электронды оқулықтан «Food» бөлімінің «Read the text» тармағынан «Activity 2» тапсырмасын ашып, берілген мәтіннен сөйлемдерді толықтыру. 4-тапсырма: «Мюнстенберг» әдістемесі бойынша қанша сөз таба аласың 5- тапсырма: «Мектеп асханасы және тамақтану» немесе «Британиядағы мектеп асханасы мен Қазақстандағы мектеп асханасы» туралы шағын әңгіме құрап жазу.
|
7- сыныпқа арналған ағылшын тілі оқулығы. Алматы, Атамұра баспасы
Сөздіктер, энциоклапедиа
.
Электронды оқулық -3, Food, Read the text, Activity -2
|
|
Аяқталуы | Кері байланыс.
«Басбармақ» әдісімен бүгінгі сабақ туралы кері байланыс береді. |
||
Қосымша ақпарат: қолжетімді дереккөздер | |||
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ- мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. | |
Қабілеті жоғары оқушыға арналған тапсырма: Жинақтау.
«Британ елінің тамақтануы» немесе «Британ халқының мерекелік дастарханы» атты тақырыпта мәтін құрау немесе таныстырылым дайындау.
|
Оқушыларға критерийлер беріліп, сол арқылы өздерін бағалайды.
|
Сабақ биология пәнімен байланыстыАКТ- мен байланыс та бар. |
|
Рефлексия |
|
||
|
|||
Қорытынды бағамдау | |||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? | |||
|
|||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? | |||
|
|||
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | |||
|
|||
Спасибо вам