Атырау облысы Атырау қаласы № 27 И.Тайманов атындағы орта мектептің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Сабақ тақырыбы: School canteen
Қысқа мерзімді жоспар.
Сабақ: School canteen | Мектеп: | ||
Сынып:7 «ә» | Қатысқандар саны: 12 | Қатыспағандар саны: 0 | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Мектеп асханасын суреттейді және онда қандай тамақтармен тамақтана алатыны туралы әңгімелейді. Британ елінің мектеп асханасымен салыстырады. Ұлттық тағамдардың қалай жасалатынын, қандай жағдайларда қолданатынын біледі. Екі елдің тамақтарын сараптап, оларды қай уақытта қолданатынын сәйкестендіре алады. | ||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | ||
Өз мектебіндегі асхана туралы әңгімелей алады, ондағы тағамдардың атауларын біледі. | |||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
Британ елінің асханасындағы тағамдармен салыстыра отырып, өз елінің ұлттық тағамдары туралы әңгімелейді. Британ елінің тамақтану уақыттары туралы айта алады. | |||
Кейбір оқушылар: | |||
— Қазақтың ұлттық тағамдарын, оның жасалу жолын зерделей алады. Өз ойларын шағын әңгіме немесе мәтін құрастыра алады. | |||
Тілдік мақсат: | Оқушылар: | ||
Мектеп асханасы туралы әңгімелей және талқылай алады. Сұрақ қою арқылы зерттейді. | |||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||
Тағам атаулары, түскі ас туралы, тағамдарды топтастыратын жалпы атаулар. | |||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||
Талқылауға арналған тармақтар: | |||
Мектеп асханасында қандай тағам түрлері болады?
Ол неден жасалады? |
|||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||
Мектеп асханасындағы тағамдардың неден жасалғаны туралы жазу. Оның құрамы қандай? | |||
Алдыңғы оқу. | «School canteen» | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |
Басталуы | «Миға шабуыл» әдісімен видео көріп, соңынан сұрақ тарға жауап беріп, диалог тық әңгіме жүргізіледі және сол арқылы сабақ тақырыбы ашылады.
Do you have a canteen at school? What do you do there? Is it large or small? Do you like your school canteen? How often do you go to there? Do you have lunch at school? Why?
|
Ағылшын тілі оқулығы
7-сынып. Авторы Т.Т.Аяпова
https://www.youtube.com/watch?v=rfG5ovFB6r4
|
|
Ортасы |
1.Келесі тапсырмаларды «Маршрут» әдісімен орындайды. Әдістің жүру тәртібі түсіндіріледі. Оқушылар топпен жұмыс жасайды. Топтың көшбасшысын сайлайды. Қолдарына табыс критерилері беріледі. Жұмыс мектеп асханасында өтеді. Жұмысты аяқтаған топ сынып бөлмесіне келіп, көшбасшысы тобында оқушылардың жұмысын бағалайды. Ол төмендегі критерилермен бағаланады. 1. Speaking about Kazakh national food. 2. Doing tasks at school canteen. 3. Guessing riddles. 4. At the working with mini group. 5. Mealtimes of British people. Осы сұрақтарға «орындай алды, орындауға тырысты , қиындықтар болды, орындай алмады» деген жауаптармен бағалайды. 1. Талантты және дарынды оқушылармен, сонымен қатар жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар орындау. 1-Тапсырма: Білу және түсіну. True or false? 1. British people eat for breakfast kurt.. 2. At school canteen pupils can eat besbarmak.. 3. There is a window in the school canteen.. 4. British people eat for supper biscuits and milk. 5. The packed lunch is kept in a plastic container. 2-Тапсырма: Сәйкестендіру.
1. British people for breakfast 2. Mealtimes are 3. Countable nouns 1. Uncountable nouns 2. Kazakh national drinks a. breakfast, lunch, dinner, supper b. shubat, airan, kymyz, katyk c. beans, toast, tea, egg d. milk, bread, money, water, sugar e. book, pen, apple, tomato, egg 3-Тапсырма: Жинақтау. Электронды оқулықтан «Food» бөлімінің «Read the text» тармағынан «Activity 2» тапсырмасын ашып, берілген мәтіннен сөйлемдерді толықтыру. 4-тапсырма: «Мюнстенберг» әдістемесі бойынша қанша сөз таба аласың 5- тапсырма: «Мектеп асханасы және тамақтану» немесе «Британиядағы мектеп асханасы мен Қазақстандағы мектеп асханасы» туралы шағын әңгіме құрап жазу.
|
7- сыныпқа арналған ағылшын тілі оқулығы. Алматы, Атамұра баспасы
Сөздіктер, энциоклапедиа
.
Электронды оқулық -3, Food, Read the text, Activity -2
|
|
Аяқталуы | Кері байланыс.
«Басбармақ» әдісімен бүгінгі сабақ туралы кері байланыс береді. |
||
Қосымша ақпарат: қолжетімді дереккөздер | |||
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ- мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. | |
Қабілеті жоғары оқушыға арналған тапсырма: Жинақтау.
«Британ елінің тамақтануы» немесе «Британ халқының мерекелік дастарханы» атты тақырыпта мәтін құрау немесе таныстырылым дайындау.
|
Оқушыларға критерийлер беріліп, сол арқылы өздерін бағалайды.
|
Сабақ биология пәнімен байланыстыАКТ- мен байланыс та бар. |
|
Рефлексия |
|
||
|
|||
Қорытынды бағамдау | |||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? | |||
|
|||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? | |||
|
|||
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | |||
|
|||
[bws_related_posts]