Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы,
№28Ақбай жалпы ора мектебі, қазақ тілі мен
әдебиеті пәні мұғалімі Момынова Динара
Қысқа мерзімді жоспар
Мерзімі:11.09.2015ж | |||||||
Сабақтың тақырыбы: Буын үндестігі | |||||||
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың буын және тасымал туралы түсініктерін қалыптастыру, сөздерді дұрыс буынға бөле білуге, дұрыс тасымалдай білуге жағдай жасау. | |||||||
Күтілетін нәтиже: Дыбыстарды ажыратады, мысалдар келтіреді,танымдылық, есте сақтау қабілеттері дамиды.. | |||||||
Сабақтың әдісі: «Миға шабуыл» әдісі, баяндау, диалог, талдау. | |||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Ресурстар, көрнекі құралдар | ||||
3 мин | . Кіріспе.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу Сабақтың бағалау критериімен таныстыру. |
Оқушылар оқу құралдарын дайындайды.
Өлең шумақтары арқылы ой сергітеді. Кеспе суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар бағалау критерийімен танысады. |
Кеспе қағаздар, бағалау парақшасы.
. |
||||
7 мин | І.Білу: «Миға шабуыл»: Өткен материалдағы білімді еске түсіру үшін қойылған сұрақтарға жауап береді.
Сөйлем дегеніміз не? ата? Қосымшалар дегеніміз не? Буын үндестігі дегеніміз не? |
Топтағы әр оқушы жеке- жеке жауап береді, өтілген материалдарды еске түсіреді.
Ауызша жұмыс. Қосымша мәліметтерді тыңдайды. |
Оқулық, плакат. | ||||
10 мин | ІІ.Түсіну
Оқулықпен жұмыс, ережемен таныстыру.
Тілімізде буын үндестігіне бағынбайтын мынандай қосымшалар бар: -мен, -пен,-бен: қаламмен, аспен.-қор, еңбекқор, -кер, талапкер, -гер, мұрагер-нікі Алматінікі. |
Оқушылар ережені біледі, мысалдар келтіреді. | Оқулық | ||||
15 мин | ІІІ. Қолдану. «Сынақтан өткізу»
1-2 жаттығуды орындау. Бірінші сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдау.
Сергіту жаттығуы. |
Жұптық жұмыс.
Жұбымен тапсырманы орындайды, жұмыстарын қорғайды. Сөйлем мүшелеріне талдап, түсіндіреді. Оқушылар өлең шумақтары арқылы сергіту жаттығуын жасайды. |
А4 пішіндегі қағазға жазылған мәтіндер
ноутбук |
||||
5 мин | ІV.Талдау
5-жаттығуды жазу.Қарамен жазылған сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талда «Айсберг», «Бермуд үшбұрышы» туралы не білеміз? |
Оқушылар сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады, жаттығуды орындайды.
Тапсырманы орындайды |
Суреттер,кеспе қағаздар. | ||||
3 мин | V. Жинақтау.
Үй тапсырмасына дайындық жасау мақсатында 5 тапсырманы ауызша орындап, үйге жазбаша беру, сауатты жазу дағдысын бақылау. |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды.
Жаңа сөздерді қайталап, пысықтау. |
Оқулық
Түрлі-түсті суреттер.
|
||||
2 мин | VІ.Бағалау.
Формативті бағалау Жиынтық бағалау
Рефлекция. Не үйрендім? Не үйренгім келеді Үйге тапсырма: Үйге: 5 тапсырма, ауызша.Келесі тақырыпқа ізденіс
|
Бірін- бірі, өзін-өзі бағалау.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Сабақты білгенін және білгісі келетінін стикерге жазып жабыстырады
|
Стикер
|
||||
[bws_related_posts]