Басы » Блог » Cooking a meal

Cooking a meal

Оңтүстік Қазақстан облысы

Сайрам ауданы

№30 Ыбырай Алтынсарин атындағы ЖОМ

Алтаева Гульбагила Ауелханқызы

Қысқа мерзімді  сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:  Cooking a meal

Сабақтың мақсаты:  Cooking meal тақырыбына байланысты  оқушылардың білімдерін кеңейту. Countable and uncountable noun-ға байланысты some/ any сөздерін қолдануды үйрену. Оқушылардың білімге құштарлығын   арттыру . Есте сақтау қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтиже:  Тағамдар мен сусын атауларын қолданып сөйлемдер құрастыра алады, еркін сөйлейді, сөздік қоры молаяды, тілді меңгеруде сыныптастары ықпал етеді.

Негізгі идея:  оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «уақыт шеңбері», «карусель», «екі жұлдыз, бір тілек», «бір сөз, бір сөйлем»

Дереккөздер: Оқулық, грамматикалық таблица

Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
 

4 мин

Кіріспе Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «уақыт шеңберін» ұйымдастырамын.  Суреттер пайдаланып, 3 топқа бөлемін. Шеңберлене тұрады,  құрылымды пайдаланып, сқйлем құрамтырады. Суреттер бойынша топқа бөлінеді. Оқулық

 

 8 мин Warm-up

Listen and learn it by heart

Betty Bottle bought a bit of butter

But she bought a bit of bitter  butter

Then she bought some better butter

But where is the bit of bitter butter Betty Bottle bought?

Оқушылар берілген жаңылтпашты қайталай отырып, жатқа айтады. Cуреттер

Сөздік

 

7  мин

Exercise 3

Listen and read

Jennifer: O. K. Let’s see. What do we need? Have we got any flour?

Asel:        Yes, we’ve got lots of flour. Here.

Jennifer: Good. We need some butter, too. Have we got any butter?

Asel:        Some butter … butter … Ah, yes. Here we are.

Jennifer: Excellent.

Listen and practice

Asel:        We’ve got six eggs. Do you want them?

Jennifer: No, we don’t need any eggs. Sugar?

Asel:        Sugar … sugar. No! We haven’t got any sugar.

Jennifer: Oh no! I know! We can make …

 

 

Сөздік

10 мин Work in pairs. Look at the fridge and cupboard. Ask and answer questioins about the indegridients in the recipe.

 

Is there …………………?

Are there ………………?

Have they got …………?

Do they need ……………?

Yes, there is .

No, there aren’t.

 диаграмма
2 мин Сергіту сәті «Basket of fruit»  ойынын ойнатамын.. Оқушылар өз қолдарына берілген жемістің аты аталғанда бір-бірімен орын алмасады. Бос парақша берілген оқушы тақтада тұрады. Босаған орынға отыруға тырысады.
10  мин. There is there are

There is some milk

There are some apples

There was      there were

There was some rice

There were some biscuits

2 мин Рефлексия «Two stars and wish» әдісі бойынша жасауды тапсырамын. Стикерге сабақтың ұнаған 2 тұсын және келесі сабаққа өз ұсынысын жазады. Стикерлер
3  мин «Бір сөз, бір сөйлем» әдісі бойынша жұптық жұмыста сабақты қорытындылаймыз Сабақ барысына оқушыларды формативті  мадақтау түрінде  бағалаймын. Жұбы айтқан сөзге екіншісі сөйлем құрастырады.

Үйге тапсырмаға  байланысты сұрақтары болса сұрайды.

Тапсырма: 5-7  жаттығу. 47 бет. Суретке қарап, there is there are there was there were  құрылымдарымен сөйлемдер құрастыру

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *