Оңтүстік Қазақстан облысы
Сайрам ауданы
№30 Ыбырай Алтынсарин атындағы ЖОМ
Алтаева Гульбагила Ауелханқызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Cooking a meal
Сабақтың мақсаты: Cooking meal тақырыбына байланысты оқушылардың білімдерін кеңейту. Countable and uncountable noun-ға байланысты some/ any сөздерін қолдануды үйрену. Оқушылардың білімге құштарлығын арттыру . Есте сақтау қабілетін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Тағамдар мен сусын атауларын қолданып сөйлемдер құрастыра алады, еркін сөйлейді, сөздік қоры молаяды, тілді меңгеруде сыныптастары ықпал етеді.
Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «уақыт шеңбері», «карусель», «екі жұлдыз, бір тілек», «бір сөз, бір сөйлем»
Дереккөздер: Оқулық, грамматикалық таблица
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
4 мин |
Кіріспе Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «уақыт шеңберін» ұйымдастырамын. Суреттер пайдаланып, 3 топқа бөлемін. | Шеңберлене тұрады, құрылымды пайдаланып, сқйлем құрамтырады. Суреттер бойынша топқа бөлінеді. | Оқулық
|
8 мин | Warm-up
Listen and learn it by heart Betty Bottle bought a bit of butter But she bought a bit of bitter butter Then she bought some better butter But where is the bit of bitter butter Betty Bottle bought? |
Оқушылар берілген жаңылтпашты қайталай отырып, жатқа айтады. | Cуреттер
Сөздік |
7 мин |
Exercise 3
Listen and read Jennifer: O. K. Let’s see. What do we need? Have we got any flour? Asel: Yes, we’ve got lots of flour. Here. Jennifer: Good. We need some butter, too. Have we got any butter? Asel: Some butter … butter … Ah, yes. Here we are. Jennifer: Excellent. |
Listen and practice
Asel: We’ve got six eggs. Do you want them? Jennifer: No, we don’t need any eggs. Sugar? Asel: Sugar … sugar. No! We haven’t got any sugar. Jennifer: Oh no! I know! We can make … |
Сөздік |
10 мин | Work in pairs. Look at the fridge and cupboard. Ask and answer questioins about the indegridients in the recipe.
|
Is there …………………?
Are there ………………? Have they got …………? Do they need ……………? Yes, there is . No, there aren’t. |
диаграмма |
2 мин | Сергіту сәті «Basket of fruit» ойынын ойнатамын.. | Оқушылар өз қолдарына берілген жемістің аты аталғанда бір-бірімен орын алмасады. Бос парақша берілген оқушы тақтада тұрады. Босаған орынға отыруға тырысады. | |
10 мин. | There is there are
There is some milk There are some apples |
There was there were
There was some rice There were some biscuits |
|
2 мин | Рефлексия «Two stars and wish» әдісі бойынша жасауды тапсырамын. | Стикерге сабақтың ұнаған 2 тұсын және келесі сабаққа өз ұсынысын жазады. | Стикерлер |
3 мин | «Бір сөз, бір сөйлем» әдісі бойынша жұптық жұмыста сабақты қорытындылаймыз Сабақ барысына оқушыларды формативті мадақтау түрінде бағалаймын. | Жұбы айтқан сөзге екіншісі сөйлем құрастырады.
Үйге тапсырмаға байланысты сұрақтары болса сұрайды. Тапсырма: 5-7 жаттығу. 47 бет. Суретке қарап, there is there are there was there were құрылымдарымен сөйлемдер құрастыру |
[bws_related_posts]