Describing places

Пән: Ағылшын тілі

Сабақтың тақырыбы: Describing places

Күні,уақыты:

Сабақ ұзақтығы: 45 мин

Сынып: 6 «Г»

Оқушылар саны: 15

Сабақтың әдіс-тәсілі: Топтық жұмыс, АКТ, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

 

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың мақсаты: Диалог арқылы оқушыларды сөйлеуге дағдыландыру.Сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасау,топпен жұмыс істеу белсенділігін арттыру.

 

 

Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі
Сыныпты  ұйымдастыру.  Салемдесу, түгендеу

 

Көрнекіліктер: Интерактивті тақта,

электронды оқулықтар,карточкалар.Оқулықтар

 

Жұмыстың түрі

 

 

Мұғалімнің рөлі

 

 

Оқушының рөлі

 

Ұйымдас-тыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй  жұмысн пысықтау.

 

 

 

 

Топтық жұмыс

Жаңа сабақ

 

 

 

Сергіту сәтті

 

 

 

Диалогпен жұмыс

 

(  Диалог негізінде оқыту және оқу,Merser,1995,Alexander 2008)

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

 

 

 

 

 

 

Бағалау;

 

Кері байланыс

 

 

Ынтымақтастық  атмосферасын қалыптастыру Оқушыларды дөңгелете тұрғызып «шаттық шеңберінде» әдісі бойынша бір-біріне  тілек айтқыза отырып психологиялық ахуалды көтереміз

«жақсы көретін сөз»  әдісі бойынша топқа бөлу.

 

 

 

Оқушылардың әкелген қосымша мәләметерін  слайтар мен оқушыларға көрсету,таныстыру.

 

 

Венн диаграммасы  стратегиясы бойынша. Интербелсенді тақта арқылы суреттер көрсетіледі.

 

«Өз жартыңды тап» ойынын өткізу. Екі- екіден кеспелер дайындалады: біреуінде -сұрақтар, екіншісінде -жауаптар. Бір сұрақ пен оның жауабына арналған кеспелердің түсі бірдей болады. Түсі бойынша серігін іздеп, бірге отырып, жұмыс жасайды.

 

 

Ex: 8 Write about Astana, its population, food, weather, and buildings.

Эссе жазу.

 

 

 

Формативті бағалау. Әр орындалған тапсырмаларға карточкалар таратылады.

Смайлыктерге сабақты түсіндім түсінбедім деп стикерге жазып қалдырады.

Ынтымақтастық ахуалды қалыптастыру.

«Шаттық шеңберінде» тұрып бір біріне жақсы тілектер айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топқа әр түрлі қала беріледі. Берілген қалалардың айырмашылығымен ұқсастығын жазады, бір біріне  айқасқан  үш шеңберді екі жағынан  салыстырады,ортақ қасиеті жазылады. Оқушылардың ойлары аршылып, салыстыру сияқты күрделі операция жүзеге асады.

 

Оқушылар сергіту сәтімен жаттығулар жасайды.

 

 

Оқушылар сұрақтар мен жауаптар жазылған кез -келген түсті кеспені (әрқайсысы біреуін) таңдап, оның түсі бойынша өзіне серігін іздеп тауып, бірге отырып, жұмыс істей алады, жұптасып еркін сөйлесе алады.

 

 

 

 

Оқулық бойынша 8-жаттығуды орындайды.

Астана туралы не білесін? Халқы,тағамы, ауа райы, және ғимараты туралы эссе жазып келеді.

 

Сабақ бойы алған карточкалар арқылы өзін- өзі бағалайды.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *