Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Карибаева Раиса Өтегенқызы
№ 50 Абай атындағы орта мектеп

Күні: 25.11.2015 ж
Коучнигтің тақырыбы: Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық (110-116 бет)

www.cpm.kz

Интернет веб сайттары

үлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер.

Мақсаты: Мұғалімдерге АКТ-ды белсенді қолдануына көмек көрсету, сандық сауаттылықтарын арттыру, ақпараттық басқару жүйелерін тиімді қолдануға көмектесу, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б.жұмыс жасауға баулу;
Оқыту нәтижесі: 1.     АКТ туралы білімдері кеңейеді.

2.     АКТ-ны сабақ үдерісінде қалай қолдану керектігі жайлы ой қалыптасады.

3.     Оқу мен оқытудың түйінді тоғыз қағидатын меңгереді.

4.     Барлық ақпараттық бағдарламамен танысады.

5.     АҚТ-ны білім беру үрдісіне  айналдырады.

6.     Уақытты тиімді пайдалана алады, оқушының тұлғалық бағытын белсенділікке бағыттай алады.

Негізгі (түйінді)  идеялар: Деректерді зерделеу, дизайн мен технология саласында жобалар дайындау, тұжырымдаманы көрсететін бейнелер беру, ақпарат алмасу, редакциялау, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқу тәрбие үрдісінде қолдану арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттырып, шығармашылық шабытын шыңдап, ғылыми көзқарасын қалыптастырып, білім сапасын арттыру, болашақта жетістікке қол жеткізер азаматтарды дайындау;
Сабақта қолданылатын материалдар ресурсы: Интерактивті тақта, ұялы телефондар, планшет, флипчарт, постер, стикер, үлестірмелі материал, бейнежазба
Оқыту әдістері: АКТ, СТО
Дерек көздері: МАН, Интернет материалдары, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» Алматы-2013
Тапсырмалар: Проблемалық сұрақтар, рөлдік ойын, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Ой шақыру АКТ туралы бейнеролик

Карибаева Раиса Өтегенқызы                                      № 50 Абай атындағы орта мектеп

2 –ші деңгей

 

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің  іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коуч іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті
Топқа бөлу

(3 мин)

Түстер  арқылы  Топқа бөлу: «Шашу шашу»

Алған кәмпиттердің қағазына қарап топтарға бөліну

Топқа бөлінеді
Топ ережесін құру

(5 мин)

Бейнежазбаны көрсету:  «Интересный короткий мультик про мотивацию в команде»

 

Ойларын ортаға салып, топ ережесін жасақтайды
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға сергіту сәті Қара жорға биі Сергіту сәтін жасайды
Жаңа материалды меңгерту АКТ-ны не үшін пайдалануға болады?

«Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» Оқытудың бес аспектісіне ықпал етуге арналған АКТ пайдалану үлгілері.

(МАН-110-116 бет)

Ақпаратты электронды нұсқасынан негізгі ұғым-түсініктерді өздері оқып танысады
1-тапсырма «Мен болашақпын»

-ХХІ ғасырда нені оқыту керек?

-Мұғалімдер оқушыларды                ХХІ ғасырға қалай дайындайды?

-Қандай технологияларды  қолданасыз?

-Белсенді қарым-қатынаста бола аласыз ба?

-Оқушылардың мектептегі сабақтарға белсенді қатысуына АКТ пайдалану әсерін тигізе ме?

Топ мұғалімдері бірлесіп өз ойларын ортаға салып, тұжырымдап, постер қорғайды.

АКТ туралы және оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны қолдану жолдарын айтады.

Бағалау Бірін-бірі бағалау Өз топтарында белсенді қатысқан топ мүшелеріне стикерлер таратады

 

Көзге арналған жаттығулар Тыныштық сәті: көзге жаттығу Жаттығуды қимылмен жасайды
2-тапсырма 1.     youtube-тан видео көшіру: бір пәнге байланысты;

2.     презентация жасау видео, аудио косу: тәрбие шараға байланысты;

3.     Exsel жасау

Топ мүшелері ынтымақтаса отырып, өз идеяларын ортаға салып, интернет желісін пайдалану арқылы тақтада өз жұмыстарын қорғап шығады (жасау жолын айтып шығады)
Критериалды бағалау 1.     Көрсетілім

2.     Модельдеу

3.     Шығармашылық

4.     Пікірлер мен ақпаратты қорыту

Топ мүшелері берілген тапсырманы яғни өз жұмыстарын критериалды бағалау арқылы бағалайды.
3-тапсырма

«BRAND NEW — Samsung 650TS Board»

Бейнежазбаны көзбен көру арқылы сыни ойлауға бағыттау

Мұғалімдер қарайды ойларын жинақтайды

Кімнің жауабы құнды екенін топтар бағалайды.
Рефлексия  «Шын жүректен» сергіту уақыты

«Аяқталмаған сөйлем» тренингі

«Коучинг — бұл …………….»

«Коучинг барысында маған ұнағаны……………….»

«Көргенім, тыңдағанымнан үйренгенім…………….»

«Коучинг мені…………………………ойландырды»

 

Өз ойларын, сабақтан алған әсерін жазады, қорытындылайды, ой тұжырымдайды.
Бағалау «Екі жұлдыз, бір пікір» Стикерлермен  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мен болашақпын»

 

-ХХІ ғасырда нені оқыту керек?

 

-Мұғалімдер оқушыларды   ХХІ ғасырға қалай

дайындайды?

 

-Қандай технологияларды  қолданасыз?

 

-Белсенді қарым-қатынаста бола аласыз ба?

 

 

-Оқушылардың мектептегі сабақтарға белсенді қатысуына АКТ пайдалану әсерін тигізе ме?[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *