Карибаева Раиса Өтегенқызы
№ 50 Абай атындағы орта мектеп
Күні: 25.11.2015 ж | ||
Коучнигтің тақырыбы: | Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану | |
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық (110-116 бет)
Интернет веб сайттары үлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер. |
|
Мақсаты: | Мұғалімдерге АКТ-ды белсенді қолдануына көмек көрсету, сандық сауаттылықтарын арттыру, ақпараттық басқару жүйелерін тиімді қолдануға көмектесу, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б.жұмыс жасауға баулу; | |
Оқыту нәтижесі: | 1. АКТ туралы білімдері кеңейеді.
2. АКТ-ны сабақ үдерісінде қалай қолдану керектігі жайлы ой қалыптасады. 3. Оқу мен оқытудың түйінді тоғыз қағидатын меңгереді. 4. Барлық ақпараттық бағдарламамен танысады. 5. АҚТ-ны білім беру үрдісіне айналдырады. 6. Уақытты тиімді пайдалана алады, оқушының тұлғалық бағытын белсенділікке бағыттай алады. |
|
Негізгі (түйінді) идеялар: | Деректерді зерделеу, дизайн мен технология саласында жобалар дайындау, тұжырымдаманы көрсететін бейнелер беру, ақпарат алмасу, редакциялау, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқу тәрбие үрдісінде қолдану арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттырып, шығармашылық шабытын шыңдап, ғылыми көзқарасын қалыптастырып, білім сапасын арттыру, болашақта жетістікке қол жеткізер азаматтарды дайындау; | |
Сабақта қолданылатын материалдар ресурсы: | Интерактивті тақта, ұялы телефондар, планшет, флипчарт, постер, стикер, үлестірмелі материал, бейнежазба | |
Оқыту әдістері: | АКТ, СТО | |
Дерек көздері: | МАН, Интернет материалдары, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» Алматы-2013 | |
Тапсырмалар: | Проблемалық сұрақтар, рөлдік ойын, жұптық жұмыс, топтық жұмыс | |
Ой шақыру | АКТ туралы бейнеролик |
Карибаева Раиса Өтегенқызы № 50 Абай атындағы орта мектеп
2 –ші деңгей
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Коуч іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Топқа бөлу
(3 мин) |
Түстер арқылы Топқа бөлу: «Шашу шашу»
Алған кәмпиттердің қағазына қарап топтарға бөліну |
Топқа бөлінеді |
Топ ережесін құру
(5 мин) |
Бейнежазбаны көрсету: «Интересный короткий мультик про мотивацию в команде»
|
Ойларын ортаға салып, топ ережесін жасақтайды |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға сергіту сәті | Қара жорға биі | Сергіту сәтін жасайды |
Жаңа материалды меңгерту | АКТ-ны не үшін пайдалануға болады?
«Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» Оқытудың бес аспектісіне ықпал етуге арналған АКТ пайдалану үлгілері. (МАН-110-116 бет) |
Ақпаратты электронды нұсқасынан негізгі ұғым-түсініктерді өздері оқып танысады |
1-тапсырма | «Мен болашақпын»
-ХХІ ғасырда нені оқыту керек? -Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды? -Қандай технологияларды қолданасыз? -Белсенді қарым-қатынаста бола аласыз ба? -Оқушылардың мектептегі сабақтарға белсенді қатысуына АКТ пайдалану әсерін тигізе ме? |
Топ мұғалімдері бірлесіп өз ойларын ортаға салып, тұжырымдап, постер қорғайды.
АКТ туралы және оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны қолдану жолдарын айтады. |
Бағалау | Бірін-бірі бағалау | Өз топтарында белсенді қатысқан топ мүшелеріне стикерлер таратады
|
Көзге арналған жаттығулар | Тыныштық сәті: көзге жаттығу | Жаттығуды қимылмен жасайды |
2-тапсырма | 1. youtube-тан видео көшіру: бір пәнге байланысты;
2. презентация жасау видео, аудио косу: тәрбие шараға байланысты; 3. Exsel жасау |
Топ мүшелері ынтымақтаса отырып, өз идеяларын ортаға салып, интернет желісін пайдалану арқылы тақтада өз жұмыстарын қорғап шығады (жасау жолын айтып шығады) |
Критериалды бағалау | 1. Көрсетілім
2. Модельдеу 3. Шығармашылық 4. Пікірлер мен ақпаратты қорыту |
Топ мүшелері берілген тапсырманы яғни өз жұмыстарын критериалды бағалау арқылы бағалайды. |
3-тапсырма
«BRAND NEW — Samsung 650TS Board» |
Бейнежазбаны көзбен көру арқылы сыни ойлауға бағыттау
Мұғалімдер қарайды ойларын жинақтайды |
Кімнің жауабы құнды екенін топтар бағалайды. |
Рефлексия | «Шын жүректен» сергіту уақыты
«Аяқталмаған сөйлем» тренингі «Коучинг — бұл …………….» «Коучинг барысында маған ұнағаны……………….» «Көргенім, тыңдағанымнан үйренгенім…………….» «Коучинг мені…………………………ойландырды»
|
Өз ойларын, сабақтан алған әсерін жазады, қорытындылайды, ой тұжырымдайды. |
Бағалау | «Екі жұлдыз, бір пікір» | Стикерлермен кері байланыс орнату. |
«Мен болашақпын»
-ХХІ ғасырда нені оқыту керек?
-Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай
дайындайды?
-Қандай технологияларды қолданасыз?
-Белсенді қарым-қатынаста бола аласыз ба?
-Оқушылардың мектептегі сабақтарға белсенді қатысуына АКТ пайдалану әсерін тигізе ме?[bws_related_posts]